Digital Marketing Live!

Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?

minutes
Martijn Lindeman Brandboost by Divimove

Tijdens deze ronde tafel sessie stelt Martijn ter discussie hoe branded content op social media ingezet kan worden om niet alleen merkbekendheid of bereik te genereren, maar ook om producten/diensten te verkopen. Aan de hand van cases zal over dit onderwerp gesproken.

Martijn Lindeman

Martijn Lindeman

Brandboost by Divimove

Martijn Lindeman is Senior Manager of New Business Development bij Brandboost by Divimove, het creatieve in-house bureau van Divimove, een mediabedrijf dat deel uitmaakt van de RTL Group. Het bureau werkt nauw samen met 900 social influencers in zes Europese landen en verbindt ze met merken die social media platformen professioneel willen benutten. Brandboost ontwikkelde meer dan 500 influencer campagnes in de afgelopen twee jaar voor toonaangevende internationale merken zoals Ubisoft, Nestlé, ING, PlayStation, Volkswagen, Puma, Coca-Cola, Doritos en IKEA.