Digital Marketing Live!

Hoe kunnen we impact maken met digital advertising?

13:40 25 minutes roundtable Roundtable 1
Renske van Kessel Searchresult, an Adeptiv agency

Uit verschillende onderzoeken blijkt dat TV nog steeds het meest kostenefficiënte kanaal is om bereik in te kopen en impact te maken op je merk KPI’s. Feiten laten echter ook zien dat groeiende merken wel in digitaal moeten investeren omdat de kijktijd van TV daalt, met name in de doelgroep tot 50 jaar.

Maar hoe maak je impact met digital advertising? Welke kanalen moet je inzetten om de meeste mensen met een impactwaarde te bereiken? Welke kanalen moet je inzetten om juist de jongere of wat oudere doelgroepen te bereiken?

Advantiv helpt je hierbij!

Renske van Kessel

Renske van Kessel

Searchresult, an Adeptiv agency

Renske is als digital strateeg verantwoordelijk voor de merk campagnes van onze klanten. Zij is continu bezig om de digitale campagnes te verbeteren en het maximale eruit te halen. Hierbij richt ze zichzelf op zowel media als creatie.

Gelijktijdige sessies