Digital Marketing Live!

Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation?

minutes
Bjorn van Breemen Maileon

In deze Round Table gaan we dieper in op digital maturity aan de hand van de volgende stellingen:

  • Hoeveel automation flows heeft een organisatie gemiddeld?
  • E-mailadresverlies (erosie): hoeveel kan je terugwinnen?
  • Automations: wat werkt wel en wat werkt niet?
  • Heb je altijd een CDP nodig?
  • Welke kanalen hanteer je en hoe consistent en gepersonaliseerd is de gebruikerservaring?
Bjorn van Breemen

Bjorn van Breemen

Maileon

Bjorn richtte in 2019 Maileon Benelux op, samen met zijn compagnon Menno Worst. Hiervoor werkte hij zowel in de softwarewereld (o.a. Exact) als aan bureauzijde (Yourzine), waar hij zijn e-mailmarketing ervaring opdeed. In de aanbieders van e-mail marketing automation software misten Bjorn en Menno altijd wel wat: niet flexibel genoeg, performance issues, te duur of een oninteressant verdienmodel. Maileon is dan ook opgericht vanuit deze frustratie en gegroeid uit behoefte.

Gelijktijdige sessies