Digital Marketing Live!

High impact creatives increase attention and brand outcomes

13:40 25 minutes roundtable Roundtable 9
Roy Vervenne TeadsGabriela Venkova Teads

Attention is a massive topic in today’s industry. Capturing it has become a top priority and challenge for brands, agencies and publishers. Join our round table session to learn how to crack the code of attention with Teads.

Aandacht is op dit moment hét gespreksonderwerp binnen de industrie. Het vastpakken van aandacht is de belangrijkste prioriteit en uitdaging geworden voor merken, bureaus en uitgevers. Doe mee met onze rondetafelsessie en leer hoe je met Teads de code voor aandacht kunt kraken.

Roy Vervenne

Roy Vervenne

Teads

As Head of Publishing Netherlands at Teads, Roy Vervenne is responsible for Teads’ inventory and dedicated publisher relationships. An experienced Business Development Manager with a demonstrated history of working in advertising tech since 2015, both international as local. Skilled in ad Monetization, Programmatic, publishing and a background with Improve Digital, Azerion and SpotX. His focus is to bring together supply and demand in the most efficient way possible because in the end, everything is about facilitating transactions. 

Roy Vervenne is Head of Publishing Nederland bij Teads en in die rol verantwoordelijk voor de inventory van Teads en dedicated relaties met publishers. Een ervaren Business Development Manager met bewezen ervaring in adtech sinds 2015, zowel internationaal als nationaal. Roy heeft ruime kennis van Ad Monetization, Programmatic en Publishing en heeft gewerkt bij Improve Digital, Azerion en SpotX. Zijn focus ligt op het samenbrengen van vraag en aanbod op de meest efficiënte manier omdat uiteindelijk alles draait om het faciliteren van transacties.

Gabriela Venkova

Gabriela Venkova

Teads

Gabriela Venkova has 10 years of experience in paid digital advertising and media, working with leading global brands. Currently she is the Group Account Director of International Sales at Teads. In this role, she is consulting A-level brands on their full funnel paid digital campaign strategies and programmatic activities. With solid knowledge within Outstream Video and Display advertising, and past background in In-app User Acquisition she can maximize brand investments.

Gabriela Venkova heeft 10 jaar ervaring in (digitale) reclame en media en heeft gewerkt met toonaangevende internationale merken. Op dit moment is ze Group Account Director International Sales bij Teads en adviseert ze A-merken m.b.t. hun paid digital campagnestrategieën over de gehele funnel en de inzet van programmatic advertising. Met haar gedegen kennis van Outstream Video en Display Advertising en achtergrond in In-app User Acquisition weet ze als geen ander merkinvesteringen te maximaliseren.

Gelijktijdige sessies