Digital Marketing Live!

Heeft de blogger zijn beste tijd gehad?

10:45 30 minutes 15
Annemarijn Kauw-A-Tjoe Semilo

Moeten adverteerders wegblijven van bloggers? Waar een paar jaar geleden bloggers helemaal hot en happening waren, zetten nu steeds meer adverteerders vraagtekens bij de inzet ervan. Met de Kenwood-case bewijzen wij dat de inzet van de juiste bloggers, de echte influencers met een sterke fit met jouw merk, des te meer een waardevolle bijdrage hebben aan een succesvolle campagne. Vluchtige, geldbeluste bloggers zijn passé, de echte brand ambassadors floreren!

Annemarijn Kauw-A-Tjoe

Annemarijn Kauw-A-Tjoe

Semilo

Annemarijn Kauw-A-Tjoe (1986), Sr. Digital Consultant en verantwoordelijk voor het food sales team binnen Semilo. Tijdens mijn studie Film- en Televisiewetenschap aan de Universiteit Utrecht werd mijn interesse voor digitale media aangewakkerd. Bij Semilo vond ik de perfecte uitdaging en kwam ik in aanraking met strategische vraagstukken van adverteerders binnen het food umfelt. Sindsdien ben ik niet meer weg te slaan uit deze food branche en adviseer ik graag over de juiste digitale inzet.

Gelijktijdige sessies