Digital Marketing Live!

Een TikTok strategie in 4 stappen

10:40 25 minutes roundtable Roundtable 5
Sietske de Groot C2BRobert van Meer C2B

Succesvolle TikTok accounts, zoals die van Rijksmuseum, New York Pizza of merken die nieuw op TikTok zijn zoals La Place hebben allemaal één ding met elkaar gemeen. De achterliggende strategie voor de doelgroepsegmentatie, boodschap, tone-of-voice en gekozen formats bepalen het succes. Sietske, TikTok expert en Robert, Strategy Director, lichten deze toe in 4 stappen.

Sietske de Groot

Sietske de Groot

C2B

Sietske de Groot is tikTok specialist bij C2B, en is iedere dag bezig met content bedenken, schrijven of de producties voor populaire TikTok accounts zoals New York Pizza en Rijksmuseum, of ‘startende’ merken zoals Beemster en La Place.

Robert van Meer

Robert van Meer

C2B

Robert van Meer is director van C2B. C2B houdt zich bezig met maar 1 ding: het maken van ‘content worth sharing’. Dat is thumb-stopping, spot-on, mind-blowing content voor organisaties. In 2022 is C2B verkozen tot Content Agency 2022.

Gelijktijdige sessies