Digital Marketing Live!

Een leadgeneratie strategie die werkt

minutes
Marlies Wilms Floet De Nieuwe Zaak

In de moderne sales- en marketingmachine staat leadgeneratie centraal. We zien echter in de wereld om ons heen leadgeneratie trajecten nog wel eens stuklopen. De afstemming tussen marketing en sales loopt stroef, contentflows zijn niet op orde of uit de systemen haal je niet de leads die jij voor ogen hebt. Hoe zorg je voor een strategie die wél slaagt? In deze sessie sparren we samen over de beste strategie en krijg je tips om morgen mee aan de slag te gaan.

Marlies Wilms Floet

Marlies Wilms Floet

De Nieuwe Zaak

Marlies is economisch psycholoog met jarenlange ervaring als e-commerce manager. Na het afronden van haar studie heeft ze ervaring opgedaan als kwalitatief marktonderzoeker en e-commerce manager in de reisbranche. Sinds begin 2013 leidt ze het CRO en usability team van De Nieuwe Zaak, waar ze zich met een team van specialisten richt op conversie boosting door user centered design, usability, user testing, a/b-testing, data-driven relevantie en persuasion.

Gelijktijdige sessies