Digital Marketing Live!

Digitale transformatie: conversie optimalisatie van lineaire tv en radio

13:00 25 minutes roundtable Roundtable 27
Sake de Lange Abovo Media i.s.m. IAB NederlandRein Vogel Abovo Media i.s.m. IAB NederlandDaan Vrijsen Abovo Media i.s.m. IAB Nederland

De digitale transformatie van media biedt nieuwe kansen en mogelijkheden voor geïntegreerde mediacampagnes. Van offline en online media naar massa- en addressable media. Door innovaties op basis van data en technologie toe te voegen, kunnen nieuwe inzichten verkregen worden in crossmediale campagnes.
Bijvoorbeeld door effecten en directe conversies van traditionele media zoals lineaire TV en radio met behulp van data en technologie digitaal te meten. Welke inzichten en optimalisatiemogelijkheden biedt dit?

Sake de Lange

Sake de Lange

Abovo Media i.s.m. IAB Nederland

Sake de Lange; sinds januari 2018 bij Abovo in dienst als digital consultant, met een achtergrond als accountmanager Digital en Trading aan zowel exploitant- als bureauzijde, weet hij de brug te slaan tussen traditionele en digitale media en ondersteunt hij als consultant de digitale transformatie van Abovo Media.

Rein Vogel

Rein Vogel

Abovo Media i.s.m. IAB Nederland

Rein Vogel, 5 jaar werkzaam bij Abovo Media, eindverantwoordelijk voor digitaal en trading en verantwoordelijk voor de digitale transitie van Abovo Media. Was manager Programmatic Trading en Sales Director Digital & Trading bij TMG en heeft in deze rollen programmatic mede geïntroduceerd in Nederland.

Daan Vrijsen

Daan Vrijsen

Abovo Media i.s.m. IAB Nederland

Daan Vrijsen is sinds 2 jaar werkzaam bij Abovo Media als crossmedia strateeg. Vanuit deze rol en zijn ervaring bij de bureaus Red Urban en Social Inc.is hij als geen ander in staat om de koppeling te maken tussen traditionele en digitale media inzet.

Gelijktijdige sessies