Digital Out-of-Home in je online mediastrategie
Na een korte inleiding over het medium Digital Out-of-Home laten wij aan de hand van enkele case studies zien op welke manieren DOOH ingezet kan worden in je online strategie.
Na een korte inleiding over het medium Digital Out-of-Home laten wij aan de hand van enkele case studies zien op welke manieren DOOH ingezet kan worden in je online strategie.
Global Media & Entertainment
Met een landelijk netwerk van 3.000 schermen bij supermarkten, tankstations, winkelcentra, langs de weg en op straat bereikt Global heel Nederland. DOOH maakt het adverteerders mogelijk om verschillende doelgroepen te bereiken en zichtbaar te zijn op het juiste moment, op de juiste locatie aan de juiste doelgroep, met de juiste boodschap.
Global Media & Entertainment
Met een landelijk netwerk van 3.000 schermen bij supermarkten, tankstations, winkelcentra, langs de weg en op straat bereikt Global heel Nederland. DOOH maakt het adverteerders mogelijk om verschillende doelgroepen te bereiken en zichtbaar te zijn op het juiste moment, op de juiste locatie aan de juiste doelgroep, met de juiste boodschap.
Global Media & Entertainment
Met een landelijk netwerk van 3.000 schermen bij supermarkten, tankstations, winkelcentra, langs de weg en op straat bereikt Global heel Nederland. DOOH maakt het adverteerders mogelijk om verschillende doelgroepen te bereiken en zichtbaar te zijn op het juiste moment, op de juiste locatie aan de juiste doelgroep, met de juiste boodschap.