Digital Marketing Live!

Digital Out-of-Home in je online mediastrategie

minutes
Mink Zwolsman Global Media & EntertainmentLilian Hemmelder Global Media & EntertainmentJoost Schipperijn Global Media & Entertainment

Na een korte inleiding over het medium Digital Out-of-Home laten wij aan de hand van enkele case studies zien op welke manieren DOOH ingezet kan worden in je online strategie.

Mink Zwolsman

Mink Zwolsman

Global Media & Entertainment

Met een landelijk netwerk van 3.000 schermen bij supermarkten, tankstations, winkelcentra, langs de weg en op straat bereikt Global heel Nederland. DOOH maakt het adverteerders mogelijk om verschillende doelgroepen te bereiken en zichtbaar te zijn op het juiste moment, op de juiste locatie aan de juiste doelgroep, met de juiste boodschap. 

Lilian Hemmelder

Lilian Hemmelder

Global Media & Entertainment

Met een landelijk netwerk van 3.000 schermen bij supermarkten, tankstations, winkelcentra, langs de weg en op straat bereikt Global heel Nederland. DOOH maakt het adverteerders mogelijk om verschillende doelgroepen te bereiken en zichtbaar te zijn op het juiste moment, op de juiste locatie aan de juiste doelgroep, met de juiste boodschap. 

Joost Schipperijn

Joost Schipperijn

Global Media & Entertainment

Met een landelijk netwerk van 3.000 schermen bij supermarkten, tankstations, winkelcentra, langs de weg en op straat bereikt Global heel Nederland. DOOH maakt het adverteerders mogelijk om verschillende doelgroepen te bereiken en zichtbaar te zijn op het juiste moment, op de juiste locatie aan de juiste doelgroep, met de juiste boodschap. 

Gelijktijdige sessies