Digital Marketing Live!

De wendbare en schaalbare marketing analytics organisatie

13:40 25 minutes roundtable Roundtable 26
Arnold Moeken ANWB

Dit is cruciaal in de always-on-economie waarbij snelheid en flexibiliteit must-have kwaliteiten zijn geworden. In een wereld waarbij de klant echt centraal gesteld dient te worden. Hoe ga je dit organiseren en besturen? Een roundtable met DDMA’s Customer Data Award winnaar ANWB.

Arnold Moeken

Arnold Moeken

ANWB

Arnold Moeken is 5 jaar werkzaam bij ANWB als Manager Customer Analytics waar hij leiding mag geven aan de teams Webanalyse & CRO, DataScience, Gepersonaliseerde Marketing en Data & Analyse. Daarnaast is Arnold lid van de ANWB Data Taskforce dat de belangrijke taak heeft om data in de volle breedte verder te ontwikkeling voor de ANWB. Hierbij valt te denken aan data use cases, data in contracten, AVG, nieuw data fundament, ontwikkelen data strategie voor BL’s, data capability binnen organisatie vergroten etc. Voordat Arnold bij ANWB is gaan werken heeft hij 16 jaar bij ING gewerkt in diverse functie waarbij functioneel gebruik van data altijd de rode draad is geweest.

Gelijktijdige sessies