Digital Marketing Live!

De kracht van digital fan engagement in jouw marketingstrategie

15:30 25 minutes roundtable Roundtable 1
Jouke Tjeerdsma AzerionRuud Dimmers RacingNews365

(Digital) fan engagement is een belangrijk onderdeel van moderne sportmarketing. Door fans actief te betrekken bij het merk en de sport, kan de betrokkenheid en loyaliteit van fans vergroot worden. Dit kan leiden tot een grotere fanbase, meer interactie en uiteindelijk ook meer omzet. Sinds de opkomst van Max Verstappen is Formule1 in Nederland alleen groter geworden, maar hoe speel je als merk in op het geweld van de Formule1? RacingNews365 en Azerion nemen je mee in deze wereld om samen te ontdekken waarom het essentieel is om sportfans online te bereiken.

Jouke Tjeerdsma

Jouke Tjeerdsma

Azerion

Als Publisher & Growth Director helpt Jouke online uitgevers bij het realiseren van inkomsten middels digitale advertentieoplossingen. Door de combinatie van adtech en dedicated sales brengt hij met Azerion adverteerders en uitgevers samen op de juiste platformen met de gewenste doelgroep.

Ruud Dimmers

Ruud Dimmers

RacingNews365

Ruud ontwikkelde vanuit het niets met RacingNews365 dé succesformule die hem, met ruim 1,5 miljard pageviews sinds de oprichting in 2015, de nummer 1 positie in de Formule 1-markt opleverde. Vanuit zijn achtergrond is Ruud een succesvol partnership manager die altijd op zoek is naar nieuwe kansen.

Gelijktijdige sessies