Digital Marketing Live!

De impact van Intensieve Interactie

13:40 25 minutes roundtable Roundtable 19
Ronald van Schaik Kaliber Interactive

Goed nieuws: in the cookieless era tijd verdwijnt de mogelijkheid om doelgroepen na te jagen en te force feeden met uitingen. De kracht van de herhaling maakt plaats voor de kracht van creatie. 

In deze sessie neemt Ronald je mee in wereld van Intensieve Interactie. Het gaat even niet om ratio, cijfers en grafieken, maar over de creatieve kant van ons vak. Prikkelend, grappig, ontroerend, verleidelijk en verdomd effectief.

Ronald van Schaik

Ronald van Schaik

Kaliber Interactive

Ronald is gezegend met een gezonde dosis ontdekkingsdrift maar heeft net te weinig talent om ècht virtuoos te zijn. Dus heeft hij 45 slimmerds om zich heen verzameld in zijn bureau Kaliber.

Met de ontdekkingsdrift van de 7-jarige Tommy ontwikkelen ze innovatieve interactie tussen mensen en merken. Dat doen ze onder andere voor bol.com, Jumbo, KLM, Rabobank, Spoorwegmuseum, VodafoneZiggo en Lightyear.

Gelijktijdige sessies