Digital Marketing Live!

Big data, machine learning en boerenverstand

12:15 30 minutes 3
Kevin van Kalkeren OnMarc

Een modern bedrijf moet veel. Het móet Big Data. Het móet een Customer Data Platform. Het móet Artificial Intelligence gebruiken, het móet de klant daarbij centraal stellen, het móet omni-channel opereren en dan ook nog een beetje in lijn met de aankomende AVG. Het is verleidelijk dit allemaal te willen oppakken, om je vervolgens te verliezen in alle meningen en aanbevelingen die er over de verschillende tooling beschikbaar zijn. Maar net zo goed als een digitale transformatie vraagt om grote infrastructurele keuzes, is het ook een kwestie van goed nadenken. Jij kent je business het beste: zorg dat je datakeuzes altijd daarmee in lijn zijn. In deze sessie gaat Kevin van Kalkeren, lead consultant bij OnMarc, in op hoe je je data voor je laat werken met je boerenverstand.

Kevin van Kalkeren

Kevin van Kalkeren

OnMarc

Kevin van Kalkeren is lead consultant op de Professional Services afdeling van OnMarc. Vanuit die rol is hij verantwoordelijk voor alle klantvragen omtrent datacollectie, -opslag en -gebruik. Door de fijnmazige collectietechniek die OnMarc ten behoeve van haar Customer Data Platform gebruikt, is de hoeveelheid beschikbare klant- en profieldata erg rijk. Op dagelijkse basis houdt Kevin zich daarom bezig met (ondersteuning van) analyses, Business Intelligence-vraagstukken en het bouwen van datamodellen, zodat bedrijven steeds een stapje verder komen in hun real-time klantbenadering.

Gelijktijdige sessies