Digital Marketing Live!

Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzet

13:45 30 minutes 4
Bram de Jonge AdRoll

Zet u meer dan 1 marketingkanaal in? Dan is een last-click model al snel erg beperkt. In deze interactieve sessie zal attributie en de daadwerkelijke impact van uw marketing campagnes centraal staan. Ontdek waarom veel gebruikte modellen als last-click achterhaald zijn, welke beperkingen een clickbased platform als Google Analytics heeft en hoe dergelijke rapportages uw bedrijfsresultaat negatief kunnen beïnvloeden. Optimaliseren naar een uplift biedt daarin een uitkomst.

Bram de Jonge

Bram de Jonge

AdRoll

Bram werkt dagelijks met markeers in de Benelux om een display strategie op te zetten die bedrijven laat groeien. Om de daadwerkelijke impact van display advertising inzichtelijk te maken is attributie essentiëel. Hij deelt zijn ervaring en leert u om – zonder attributieplatfrom – een veel realistischer beeld te krijgen van de impact van uw kanalen.

Gelijktijdige sessies