Digital Marketing Live!

5 tips om je content marketing strategie te baseren op data

10:00 30 minutes 6
Farah van der Zijden Head Office NL

In dit rondetafelgesprek zullen we aan de hand van een aantal voorbeelden bespreken hoe je met behulp van luister- en SEO-tools en Facebook Custom Audiences, de customer journey van je klant blootlegt met betrekking tot jouw branche. En hoe je vervolgens een onderscheidende contentpropositie kunt uitwerken die de basis vormt voor een content ecosysteem met bijhorende distributieflow

Farah van der Zijden

Farah van der Zijden

Head Office NL

Farah van der Zijden is al 20 jaar professional in de marketingcommunicatie als account director.  Ze is eindverantwoordelijk op strategisch en financieel niveau voor diverse A-merken. Samen met het content team bepaalt zij wat de boodschap is, aan wie we deze gaan vertellen en aan welke randvoorwaarden het creatieve eindproduct moet voldoen om de marketingdoelstellingen van onze klanten te behalen. Farah heeft ervaring opgedaan bij o.a. Ogilvy, DDB, Havas Media, Leo Burnett en nu bij Sanoma/Head Office NL. Branches: automotive, internet start-ups en FCMG.

Gelijktijdige sessies