Digital Marketing Live!

The key to outstanding digital experiences

13:40 25 minutes roundtable Roundtable 1
Zijn chatbots de toekomst? De kracht van branded podcasts Zo pas je bewezen gedragspychologie toe voor meer online resultaat Hoe eenvoudige feedback kan leiden tot grote veranderingen Wat digital marketing kan leren van een bromvlieg Succesvolle online video’s creëren doe je zo Blow up the Boardroom Ward van Gasteren UpgrowValentijn van Santvoort HolieMark Bussink YouTubekanaal: Family Toys CollectorTim den Heijer B.R.A.I.N. CreativesTimothy Dracht AllianzStefan van Ballegooie Allianz / Online Influence InstituteMarvin Jacobs Audio Agency AirborneJeroen Das ABN AMROThink Yellow Teamleader Artefact Bloomreach Billy Grace Basedriver Ontrafel (in sneltreinvaart!) de Instagram succesformule GA4 kansen en valkuilen voor marketeers GA4 kansen en valkuilen voor marketeers GA4 kansen en valkuilen voor marketeers Datagedreven use case selectie voor JOUW situatie De wendbare en schaalbare marketing analytics organisatie Hoe pak je digitale transformatie van B2B marketing en sales het slimste aan? Believe, buy, belong: creating loyal customers through purpose. Het geheim achter de kennis en doorontwikkeling van de ING Digital Squads Korte video voor TikTok Korte video voor TikTok Gebruik first party data om resultaten van bidding algoritmen verder te verbeteren. Gebruik first party data om resultaten van bidding algoritmen verder te verbeteren. Acting on data in a coockieless world Acting on data in a coockieless world A conversation about Generation Z A conversation about Generation Z Hoe gaat Artificial Intelligence marketing voorgoed veranderen? Hoe gaat Artificial Intelligence marketing voorgoed veranderen? ALLES wat je wilt weten over een CDP voor JOUW situatie Building brands in 25 minutes Building brands in 25 minutes Building brands in 25 minutes Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth? Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth? Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth? Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth? Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee? Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee? Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee? Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data? Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data? Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data? De impact van Intensieve Interactie De impact van Intensieve Interactie De impact van Intensieve Interactie Influencer Marketing; the story of your life. Influencer Marketing; the story of your life. Influencer Marketing; the story of your life. Influencer Marketing; the story of your life. Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation? Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation? Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation? Open je ogen om creatief te denken! Open je ogen om creatief te denken! Open je ogen om creatief te denken! Open je ogen om creatief te denken! Boost je online marketingstrategie met een eventplatform Boost je online marketingstrategie met een eventplatform Boost je online marketingstrategie met een eventplatform Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMS Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMS Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMS Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaal Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaal Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaal Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaal Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes. Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes. Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes. SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijd SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijd SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijd CRO: Experimenteren en research naar resultaat CRO: Experimenteren en research naar resultaat CRO: Experimenteren en research naar resultaat CRO: Experimenteren en research naar resultaat CRO: Experimenteren en research naar resultaat CRO: Experimenteren en research naar resultaat CRO: Experimenteren en research naar resultaat Een leadgeneratie strategie die werkt Een leadgeneratie strategie die werkt Een leadgeneratie strategie die werkt How agile consumer insights help you to improve your marketing How agile consumer insights help you to improve your marketing

Mårten Bokedal, Optimizely

Zijn chatbots de toekomst?

Sinds 2016 ben je ze veel vaker tegen gaan komen, digitale assistenten die simpele vragen kunnen beantwoorden waarvoor je niet direct een medewerker hoeft te spreken. De meningen zijn verdeeld over of ze echt behulpzaam zijn of dat ze simpelweg een middel voor bedrijven zijn om geld te besparen op de customer service. 

De vraag is of  het nu daadwerkelijk de kracht van Conversational AI nu echt zit in de kostenbesparende effecten van chat- en voicebots. Of dat Conversational AI een veel fundamentelere verandering gaat zijn voor de manier waar op wij onze klanten bedienen. 

Tijdens deze presentatie zal Jeroen Das meer vertellen over de ontwikkelingen van Conversational AI binnen ABN AMRO en zijn verwachtingen wat Conversational AI in de toekomst kan betekenen voor jouw klanten.

De kracht van branded podcasts

Hoe laat je consumenten naar merken luisteren? De podcast is al jaren bezig met een opmars: inmiddels luistert ongeveer de helft van alle Nederlanders geregeld naar een podcast. Dat biedt voor merken en bedrijven nieuwe mogelijkheden om met hun publiek in contact te komen. Podcasts worden namelijk met volle aandacht beluisterd – en dan ook nog eens op momenten waar merken voorheen niet of nauwelijks aanwezig waren. Maar hoe maak je een podcast waar consumenten enerzijds met plezier naar luisteren en die anderzijds bijdraagt aan merkdoelstellingen? Marvin Jacobs deelt zijn inzichten en vertelt over de kracht van branded podcasts.

Zo pas je bewezen gedragspychologie toe voor meer online resultaat

Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je meer resultaat uit je website, app of online campagne. 

In deze sessie krijg je concrete en makkelijk toepasbare tips, gebaseerd op jaren praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman. 

Daarnaast zie je hoe Allianz 29% meer reviews ontving na het toepassen van bewezen gedragspsychologie. En leer je hoe je ChatGPT gebruikt om meer impact te maken.  

Je loopt gegarandeerd naar buiten met inspiratie waar je vandaag nog mee aan de slag kunt om meer resultaat te halen met jouw website, app of online campagne. 

De inzichten komen onder andere uit Online Invloed, de beststeller van Bas Wouters en Joris Groen. Zij lanceerden het boek in 2020 en wonnen al snel de prijs van het beste marketing studieboek. Het boek is inmiddels vertaald in het Engels, Duits, Chinees, Thais en Russisch.

Hoe eenvoudige feedback kan leiden tot grote veranderingen

Wat digital marketing kan leren van een bromvlieg

Als marketeer weet je hoe belangrijk het is om gedrag van je doelgroep effectief te sturen. En ken je vast ook de nodige technieken die helpen conversie te verhogen. Toch halen te weinig marketeers álles uit gedragsinzichten. Want er is veel meer dan het beroemde rijtje van Cialdini. De wetenschap kent inmiddels honderden effecten die het gedrag van je doelgroep op vaak verrassende manieren sturen. Die noemen we bromvliegeffecten, naar het beroemde vliegje in de pot dat de wc-vloer schoon houdt. Dat slaagt waar zo veel campagnes en activaties falen: het verandert gedrag. En dat zónder aanbod, belofte, beloning, of brand purpose! Als je er op gaat letten, zijn er veel meer van die effecten dan je wellicht denkt. Bovendien kun je zulke gedragsinzichten ook veel creatiever inzetten dan vaak gebeurt. Je hoeft niet te zeggen dat je product populair is, je kunt het mensen ook via een slim omweggetje laten ervaren. Denk maar aan de blauwe voorband van Swapfiets. In deze presentatie krijg je hiervan talloze voorbeelden. En ontdek je de principes die vaak ook bekende campagnes zo succesvol maken. Want achter gedragseffecten die in het klein werken, schuilen vaak inzichten met véél grotere – strategische – potentie.

Succesvolle online video’s creëren doe je zo

Het is geen geheim dat internetgebruikers massaal online video’s consumeren. In 2022 keek 94% van de internetgebruikers wekelijks naar online video’s. Wil je als bedrijf weten hoe je hier optimaal gebruik van kan maken? Dan kan deze sessie met Mark je zeker helpen. Mark heeft ruim 15 jaar ervaring in Online Marketing en weet precies hoe je online video’s kan inzetten om jouw bedrijfsdoelstellingen te behalen. Of het nu gaat om customer experience, brand awareness of sales, Mark deelt zijn gouden tips en neemt een aantal video’s onder de loep. Aan het einde van deze sessie heb jij de tools in handen om direct aan de slag te gaan met het optimaliseren van jouw online videostrategie.

Blow up the Boardroom

Creativity eats marketing for breakfast? Als je het aan Holie vraagt wel. In korte tijd groeide het merk uit tot dé challenger binnen ontbijt en draagt Nederland hen op handen. Vanaf dag één dagen zij de gevestigde orde uit in alles wat zij doen. Van hun packaging design tot aan hun content. Dit leverde tientallen miljoenen gratis views, landelijke pers, een community van loyale fans en een B Corp certificering in hun eerste drie jaar op. Oh, en ondertussen lanceerden ze ook nog een petitie voor een suikerbelasting op ontbijtgranen. Het geheim achter hun succes? Doe wat sneuvelt in de boardroom. Hoe je dit doet met een glimlach, vertelt Valentijn je graag persoonlijk.

Ward van Gasteren

Ward van Gasteren

Upgrow

Valentijn van Santvoort

Valentijn van Santvoort

Holie

Valentijn nam de fast track in advertising. Als gevierd Strategy Director werkte hij met grote merken als IKEA, Volvo en Heineken, maar hij wilde het zelf doen. Hij bouwde een platform voor Digital Nomads terwijl hij de wereld rondreisde, wat hij in 2019 verkocht. Dit bracht hem tot zijn volgende avontuur als co-founder van Holie: het snelstgroeiende ontbijtmerk van de Benelux op een missie om mensen weer gezond te maken.

Mark Bussink

Mark Bussink

YouTubekanaal: Family Toys Collector

Mark Buissink is dagelijks bij honderdduizenden families op de schermen te zien. Sinds 2014 maakt Mark speelgoeduitpak-video’s op YouTube en behaalt hij maandelijks miljoenen views. Met ruim 280.000 abonnees en 225 miljoen views op zijn kanaal Family Toys Collector behoort hij tot de grotere YouTube-kanalen van Nederland. Daarnaast is Mark ruim 15 jaar werkzaam als Online Marketing professional en heeft hij voor grote merken zoals ING en Randstad Groep gewerkt.

Tim den Heijer

Tim den Heijer

B.R.A.I.N. Creatives

Tim den Heijer is co-auteur van de bestseller ‘Het bromvliegefffect, alledaagse dingen die stiekem je gedrag sturen’. Dat boek verschijnt binnenkort ook in Japan en China en krijgt in 2023 een junior editie en een vervolg: De bromvliegmethode. Voor zijn boeken put Tim uit zijn ervaring als oprichter en creatief strateeg bij B.R.A.I.N. Creatives. Dat bedrijf zet gedrags- en neurowetenschap in voor creatieve (merk)campagnes, onder het motto ‘inspired by science’.

Timothy Dracht

Timothy Dracht

Allianz

Timothy Dracht werkt als Web & Portal Manager bij Allianz. Daar is hij als Product Owner verantwoordelijk voor allianz.nl en allianz.be. Zijn opgedane kennis uit recent gevolgede cursussen en opleidingen over toegepaste psychologie en neuromarketing probeert hij in te zetten in verschillende digital marketing disciplines. Timothy maakt deel uit van de Business Transformation Unit. De afdeling die onder andere de digitale transformatie van Allianz Benelux aanstuurt. 

Naast zijn werk voor Allianz is Timothy sinds 2021 gediplomeerd Fitnesstrainer waardoor hij zijn grootste hobby nu ook op professioneel vlak kan uitoefenen.

Stefan van Ballegooie

Stefan van Ballegooie

Allianz / Online Influence Institute

Stefan van Ballegooie is Teamlead Digital Transformation bij Allianz, de grootste verzekeraar ter wereld. Daarnaast is hij gecertificeerd coach van Online Influence Institute. Hij weet hoe je bewezen gedragspsychologie toepast om meer resultaat te halen uit je website, app of online campagne. Eerder inspireerde Stefan al honderden mensen tijdens Emerce Conversion, MIE en andere grote marketingevenementen. Zijn passie en enthousiasme werken aanstekelijk.

Marvin Jacobs

Marvin Jacobs

Audio Agency Airborne

Marvin Jacobs is als Creative Director verbonden aan audio agency Airborne, waarvan hij ook mede-oprichter is. Met zijn bureau ontwikkelt hij sinds 2018 podcast- en audioproducties in opdracht van merken als ANWB, Albert Heijn en Randstad Groep Nederland.

Hij is al een aantal jaar een enthousiast pleitbezorger van podcasts. Hij beoordeelt hij podcasts voor LINDA.nl, deelt zijn kennis via vakmedia als Adformatie en MarketingTribune, en is lid van verschillende vakjury’s, waaronder the Dutch Podcast Awards en The Webby Awards. 

Met zijn werk, bureau en als professional is Marvin veelvuldig bekroond, zowel binnen als buiten Nederland. In de prijzenkast staan onder meer Dutch Creativity Awards, Lovies Awards, Dutch Podcast Awards en een Red Dot Award.

Jeroen Das

Jeroen Das

ABN AMRO

Sinds 2017 werkt Jeroen Das als Product Owner Conversational AI bij ABN AMRO. In deze periode is Conversational AI bij ABN AMRO uitgegroeid van een chatbot experiment tot een volwassen Conversational AI platform dat voor verschillende klantgroepen en medewerkers wordt ingezet. In deze jaren heeft hij expertise opgebouwd in het opschalen \ van Conversational AI en in het ontwikkelen van verschillende Conversational AI toepassingen.

Think Yellow

Think Yellow

Teamleader

Teamleader

Artefact

Artefact

Bloomreach

Bloomreach

Billy Grace

Billy Grace

Basedriver

Basedriver

Ontrafel (in sneltreinvaart!) de Instagram succesformule

“Hoe groeien wij (zo snel mogelijk!) op Instagram?” Dat is zonder twijfel de meest gestelde vraag aan social media expert Joyce Nafzger. Spookt diezelfde vraag door jouw hoofd? Schuif dan aan bij de Round Table sessie over de Instagram succesformule, waarin Joyce bewijst dat groei wél nog steeds mogelijk is. Zelfs zonder eindeloos mediabudget.

GA4 kansen en valkuilen voor marketeers

Grootste verandering in Analytics in tien jaar komt eraan. Stilzitten en afwachten is niet langer mogelijk. 

  • Waarom GA4 gelanceerd is
  • Wat het betekend voor uw organisatie
  • Nieuwe functionaliteiten en use cases
  • Server side tagging and privacy

GA4 kansen en valkuilen voor marketeers

Grootste verandering in Analytics in tien jaar komt eraan. Stilzitten en afwachten is niet langer mogelijk. 

  • Waarom GA4 gelanceerd is
  • Wat het betekend voor uw organisatie
  • Nieuwe functionaliteiten en use cases
  • Server side tagging and privacy

GA4 kansen en valkuilen voor marketeers

Grootste verandering in Analytics in tien jaar komt eraan. Stilzitten en afwachten is niet langer mogelijk. 

  • Waarom GA4 gelanceerd is
  • Wat het betekend voor uw organisatie
  • Nieuwe functionaliteiten en use cases
  • Server side tagging and privacy

Datagedreven use case selectie voor JOUW situatie

Zo veel mensen, zo veel wensen en data gedreven ideeën. Hoe verzamelen je de ideeën en hoe kies je met welke ideeën te beginnen? Hoe kan je snel testen of iets werkt met minimale IT inspanningen?

De wendbare en schaalbare marketing analytics organisatie

Dit is cruciaal in de always-on-economie waarbij snelheid en flexibiliteit must-have kwaliteiten zijn geworden. In een wereld waarbij de klant echt centraal gesteld dient te worden. Hoe ga je dit organiseren en besturen? Een roundtable met DDMA’s Customer Data Award winnaar ANWB.

Hoe pak je digitale transformatie van B2B marketing en sales het slimste aan?

Hans Molenaar, Beeckestijn Business School

Believe, buy, belong: creating loyal customers through purpose.

Lotte Derichs-Sluiter, Capgemini  en Maaike Slagter-Beltman, Capgemini

Het geheim achter de kennis en doorontwikkeling van de ING Digital Squads

Martine Barbier-Westhuis, ING, Bart Meerdink, Beeckesteijn Business School, Nathalie Peters, Morgenfrisk

Korte video voor TikTok

Kirsten Jassies

Korte video voor TikTok

Kirsten Jassies

Gebruik first party data om resultaten van bidding algoritmen verder te verbeteren.

Lucas Bos, DDMA

Gebruik first party data om resultaten van bidding algoritmen verder te verbeteren.

Lucas Bos, DDMA

Acting on data in a coockieless world

Weiwei Liu-Schroeder, Google

Acting on data in a coockieless world

Weiwei Liu-Schroeder, Google

A conversation about Generation Z

Joeri van den Bergh, Insights Consulting

A conversation about Generation Z

Joeri van den Bergh, Insights Consulting

Hoe gaat Artificial Intelligence marketing voorgoed veranderen?

Artificial Intelligence staat op het punt de marketing zoals we die kennen te transformeren en ontwrichten. Ontdek tijdens deze sessie welke invloed AI heeft op de verschillende marketing disciplines en hoe jij als marketeer hierop kan voorbereiden.

Hoe gaat Artificial Intelligence marketing voorgoed veranderen?

Artificial Intelligence staat op het punt de marketing zoals we die kennen te transformeren en ontwrichten. Ontdek tijdens deze sessie welke invloed AI heeft op de verschillende marketing disciplines en hoe jij als marketeer hierop kan voorbereiden.

ALLES wat je wilt weten over een CDP voor JOUW situatie

CDP’s zijn er in vele soorten en maten. Een CDP bestaat uit meerdere componenten en is vrijwel nooit 1 tool.  Maar wat past in jouw situatie? Wat koop je en wat bouw je zelf of laat je bouwen? Hoe begin je? Wie betrek je er bij? Over deze en alle andere vragen gaan we in gesprek.

Building brands in 25 minutes

Building a business is like raising a toddler. It’s all about priorities. First learn to walk, then to talk, and then to use the potty. Similarly, with startups, first you define your product, business model, then distribution. And for both, character, talent and traits will follow.

Building brands in 25 minutes

Building a business is like raising a toddler. It’s all about priorities. First learn to walk, then to talk, and then to use the potty. Similarly, with startups, first you define your product, business model, then distribution. And for both, character, talent and traits will follow.

Building brands in 25 minutes

Building a business is like raising a toddler. It’s all about priorities. First learn to walk, then to talk, and then to use the potty. Similarly, with startups, first you define your product, business model, then distribution. And for both, character, talent and traits will follow.

Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage

Ivilina Boneva, Victoria Ringeisen, Gabri van der Wagt, Paul de Wildt, Sprinklr

Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage

Ivilina Boneva, Victoria Ringeisen, Gabri van der Wagt, Paul de Wildt, Sprinklr

Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage

Ivilina Boneva, Victoria Ringeisen, Gabri van der Wagt, Paul de Wildt, Sprinklr

Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage

Ivilina Boneva, Victoria Ringeisen, Gabri van der Wagt, Paul de Wildt, Sprinklr

Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?

You’re invited to our roundtable dialogue about how you support the growth ambitions of your company.

  1. Brands’ increased focus on digital experiences – challenges and lessons learned
  2. The business value and competitive advantage of digital inclusion
  3. Trends and growing user expectations – how to best engage your audience

Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?

You’re invited to our roundtable dialogue about how you support the growth ambitions of your company.

  1. Brands’ increased focus on digital experiences – challenges and lessons learned
  2. The business value and competitive advantage of digital inclusion
  3. Trends and growing user expectations – how to best engage your audience

Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?

You’re invited to our roundtable dialogue about how you support the growth ambitions of your company.

  1. Brands’ increased focus on digital experiences – challenges and lessons learned
  2. The business value and competitive advantage of digital inclusion
  3. Trends and growing user expectations – how to best engage your audience

Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?

You’re invited to our roundtable dialogue about how you support the growth ambitions of your company.

  1. Brands’ increased focus on digital experiences – challenges and lessons learned
  2. The business value and competitive advantage of digital inclusion
  3. Trends and growing user expectations – how to best engage your audience

Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee?

Inspiratie en gesprekken rondom de data van een CDP. Wat kun je ermee en welke data kan relevant zijn! We delen kennis en informatie over dit steeds meer belangrijke onderwerp.

Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee?

Inspiratie en gesprekken rondom de data van een CDP. Wat kun je ermee en welke data kan relevant zijn! We delen kennis en informatie over dit steeds meer belangrijke onderwerp.

Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee?

Inspiratie en gesprekken rondom de data van een CDP. Wat kun je ermee en welke data kan relevant zijn! We delen kennis en informatie over dit steeds meer belangrijke onderwerp.

Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data?

We gaan kijken hoe en welke bedrijfsdata je in kunt zetten om op feiten gebaseerde marketing te realiseren.

Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data?

We gaan kijken hoe en welke bedrijfsdata je in kunt zetten om op feiten gebaseerde marketing te realiseren.

Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data?

We gaan kijken hoe en welke bedrijfsdata je in kunt zetten om op feiten gebaseerde marketing te realiseren.

De impact van Intensieve Interactie

Goed nieuws: in the cookieless era tijd verdwijnt de mogelijkheid om doelgroepen na te jagen en te force feeden met uitingen. De kracht van de herhaling maakt plaats voor de kracht van creatie. 

In deze sessie neemt Ronald je mee in wereld van Intensieve Interactie. Het gaat even niet om ratio, cijfers en grafieken, maar over de creatieve kant van ons vak. Prikkelend, grappig, ontroerend, verleidelijk en verdomd effectief.

De impact van Intensieve Interactie

Goed nieuws: in the cookieless era tijd verdwijnt de mogelijkheid om doelgroepen na te jagen en te force feeden met uitingen. De kracht van de herhaling maakt plaats voor de kracht van creatie. 

In deze sessie neemt Ronald je mee in wereld van Intensieve Interactie. Het gaat even niet om ratio, cijfers en grafieken, maar over de creatieve kant van ons vak. Prikkelend, grappig, ontroerend, verleidelijk en verdomd effectief.

De impact van Intensieve Interactie

Goed nieuws: in the cookieless era tijd verdwijnt de mogelijkheid om doelgroepen na te jagen en te force feeden met uitingen. De kracht van de herhaling maakt plaats voor de kracht van creatie. 

In deze sessie neemt Ronald je mee in wereld van Intensieve Interactie. Het gaat even niet om ratio, cijfers en grafieken, maar over de creatieve kant van ons vak. Prikkelend, grappig, ontroerend, verleidelijk en verdomd effectief.

Influencer Marketing; the story of your life.

Jo-Janneke Nieuwland en Esther Vinkenborg, RTL

Influencer Marketing; the story of your life.

Jo-Janneke Nieuwland en Esther Vinkenborg, RTL

Influencer Marketing; the story of your life.

Jo-Janneke Nieuwland en Esther Vinkenborg RTL

Influencer Marketing; the story of your life.

Jo-Janneke Nieuwland en Esther Vinkenborg, RTL

Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation?

In deze Round Table gaan we dieper in op digital maturity aan de hand van de volgende stellingen:

  • Hoeveel automation flows heeft een organisatie gemiddeld?
  • E-mailadresverlies (erosie): hoeveel kan je terugwinnen?
  • Automations: wat werkt wel en wat werkt niet?
  • Heb je altijd een CDP nodig?
  • Welke kanalen hanteer je en hoe consistent en gepersonaliseerd is de gebruikerservaring?

Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation?

In deze Round Table gaan we dieper in op digital maturity aan de hand van de volgende stellingen:

  • Hoeveel automation flows heeft een organisatie gemiddeld?
  • E-mailadresverlies (erosie): hoeveel kan je terugwinnen?
  • Automations: wat werkt wel en wat werkt niet?
  • Heb je altijd een CDP nodig?
  • Welke kanalen hanteer je en hoe consistent en gepersonaliseerd is de gebruikerservaring?

Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation?

In deze Round Table gaan we dieper in op digital maturity aan de hand van de volgende stellingen:

  • Hoeveel automation flows heeft een organisatie gemiddeld?
  • E-mailadresverlies (erosie): hoeveel kan je terugwinnen?
  • Automations: wat werkt wel en wat werkt niet?
  • Heb je altijd een CDP nodig?
  • Welke kanalen hanteer je en hoe consistent en gepersonaliseerd is de gebruikerservaring?

Open je ogen om creatief te denken!

Anne-Marleen Cornelissen, RTL

Open je ogen om creatief te denken!

Anne-Marleen Cornelissen, RTL

Open je ogen om creatief te denken!

Anne-Marleen Cornelissen, RTL

Open je ogen om creatief te denken!

Anne-Marleen Cornelissen, RTL

Boost je online marketingstrategie met een eventplatform

Digitale tools hebben post-corona een blijvende plek verdiend voor zowel live als online events. Upgrade jouw marketingstrategie met een online eventplatform. Creëer betrokkenheid, terugkerende persoonlijkere (online) bijeenkomsten, meer kennisdeling, effectievere netwerkmomenten én meetbare leads.

Events zijn meer geworden dan die ene dag die je afsluit met een borrel. We vertellen je in deze sessie hoe je events langduriger kan inzetten met digitale tools en als ‘content bakery’ kan toepassen. Maak voor, tijdens en na je event slim gebruik van copy, video en fotografie.

Boost je online marketingstrategie met een eventplatform

Digitale tools hebben post-corona een blijvende plek verdiend voor zowel live als online events. Upgrade jouw marketingstrategie met een online eventplatform. Creëer betrokkenheid, terugkerende persoonlijkere (online) bijeenkomsten, meer kennisdeling, effectievere netwerkmomenten én meetbare leads.

Events zijn meer geworden dan die ene dag die je afsluit met een borrel. We vertellen je in deze sessie hoe je events langduriger kan inzetten met digitale tools en als ‘content bakery’ kan toepassen. Maak voor, tijdens en na je event slim gebruik van copy, video en fotografie.

Boost je online marketingstrategie met een eventplatform

Digitale tools hebben post-corona een blijvende plek verdiend voor zowel live als online events. Upgrade jouw marketingstrategie met een online eventplatform. Creëer betrokkenheid, terugkerende persoonlijkere (online) bijeenkomsten, meer kennisdeling, effectievere netwerkmomenten én meetbare leads.

Events zijn meer geworden dan die ene dag die je afsluit met een borrel. We vertellen je in deze sessie hoe je events langduriger kan inzetten met digitale tools en als ‘content bakery’ kan toepassen. Maak voor, tijdens en na je event slim gebruik van copy, video en fotografie.

Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMS

Tijdens de sessie zullen ze je meer vertellen over het probleem, het plan van aanpak, de uitdagingen, de oplossing en het eindresultaat. Bij de round tables is er ook ruimte om zelf vragen te stellen.

Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMS

Tijdens de sessie zullen ze je meer vertellen over het probleem, het plan van aanpak, de uitdagingen, de oplossing en het eindresultaat. Bij de round tables is er ook ruimte om zelf vragen te stellen.

Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMS

Tijdens de sessie zullen ze je meer vertellen over het probleem, het plan van aanpak, de uitdagingen, de oplossing en het eindresultaat. Bij de round tables is er ook ruimte om zelf vragen te stellen.

Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaal

De ongrijpbaarheid van je klant is groter dan ooit tevoren. Én zet zich verder voort. Technologische ontwikkelingen, zoals het verdwijnen van third-party cookies en privacy beperkingen maken het voor de marketeer steeds lastiger om de klanten goed te kunnen bedienen. En dat terwijl personalisatie boven aan ieders lijstje staat. De oplossing is Customer Engagement, waar Data-activation, Marketing Automation en Personalisatie het mogelijk maken om een betere customer experience te creëren dat zal leiden tot meer klant-retentie, loyaliteit én conversie.

Met aanprekende voorbeelden in retail en mobiliteit nemen we je mee in hoe je je retentie kanalen intensiever kan inzetten en welke inzichten dit oplevert tot verbetering.

Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaal

De ongrijpbaarheid van je klant is groter dan ooit tevoren. Én zet zich verder voort. Technologische ontwikkelingen, zoals het verdwijnen van third-party cookies en privacy beperkingen maken het voor de marketeer steeds lastiger om de klanten goed te kunnen bedienen. En dat terwijl personalisatie boven aan ieders lijstje staat. De oplossing is Customer Engagement, waar Data-activation, Marketing Automation en Personalisatie het mogelijk maken om een betere customer experience te creëren dat zal leiden tot meer klant-retentie, loyaliteit én conversie.

Met aanprekende voorbeelden in retail en mobiliteit nemen we je mee in hoe je je retentie kanalen intensiever kan inzetten en welke inzichten dit oplevert tot verbetering.

Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaal

De ongrijpbaarheid van je klant is groter dan ooit tevoren. Én zet zich verder voort. Technologische ontwikkelingen, zoals het verdwijnen van third-party cookies en privacy beperkingen maken het voor de marketeer steeds lastiger om de klanten goed te kunnen bedienen. En dat terwijl personalisatie boven aan ieders lijstje staat. De oplossing is Customer Engagement, waar Data-activation, Marketing Automation en Personalisatie het mogelijk maken om een betere customer experience te creëren dat zal leiden tot meer klant-retentie, loyaliteit én conversie.

Met aanprekende voorbeelden in retail en mobiliteit nemen we je mee in hoe je je retentie kanalen intensiever kan inzetten en welke inzichten dit oplevert tot verbetering.

Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaal

De ongrijpbaarheid van je klant is groter dan ooit tevoren. Én zet zich verder voort. Technologische ontwikkelingen, zoals het verdwijnen van third-party cookies en privacy beperkingen maken het voor de marketeer steeds lastiger om de klanten goed te kunnen bedienen. En dat terwijl personalisatie boven aan ieders lijstje staat. De oplossing is Customer Engagement, waar Data-activation, Marketing Automation en Personalisatie het mogelijk maken om een betere customer experience te creëren dat zal leiden tot meer klant-retentie, loyaliteit én conversie.

Met aanprekende voorbeelden in retail en mobiliteit nemen we je mee in hoe je je retentie kanalen intensiever kan inzetten en welke inzichten dit oplevert tot verbetering.

Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes.

In deze ronde tafelsessie gaan we in op de impact van fysieke winkels op het rendement van online campagnes. Een groot deel van de dagelijkse online zoekopdrachten heeft een lokale intentie, wat een omnichannel strategie met fysieke winkels enorm belangrijk maakt. Maar wat is de impact van fysieke winkels op het rendement van je online campagnes? Hoe meet je dit? En verschilt dit per kanaal?

Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes.

In deze ronde tafelsessie gaan we in op de impact van fysieke winkels op het rendement van online campagnes. Een groot deel van de dagelijkse online zoekopdrachten heeft een lokale intentie, wat een omnichannel strategie met fysieke winkels enorm belangrijk maakt. Maar wat is de impact van fysieke winkels op het rendement van je online campagnes? Hoe meet je dit? En verschilt dit per kanaal?

Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes.

In deze ronde tafelsessie gaan we in op de impact van fysieke winkels op het rendement van online campagnes. Een groot deel van de dagelijkse online zoekopdrachten heeft een lokale intentie, wat een omnichannel strategie met fysieke winkels enorm belangrijk maakt. Maar wat is de impact van fysieke winkels op het rendement van je online campagnes? Hoe meet je dit? En verschilt dit per kanaal?

SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijd

Met de snelheid waarmee zowel SEO als klantgedrag verandert, is Big Data anno 2022 het toverwoord en essentieel om keuzes te kunnen maken. In deze presentatie geeft Stijn je succesvolle tips (aan de hand van voorbeelden) om Big Data in te zetten in je huidige SEO strategie en daarmee de concurrentie voor te blijven.

SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijd

Met de snelheid waarmee zowel SEO als klantgedrag verandert, is Big Data anno 2022 het toverwoord en essentieel om keuzes te kunnen maken. In deze presentatie geeft Stijn je succesvolle tips (aan de hand van voorbeelden) om Big Data in te zetten in je huidige SEO strategie en daarmee de concurrentie voor te blijven.

SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijd

Met de snelheid waarmee zowel SEO als klantgedrag verandert, is Big Data anno 2022 het toverwoord en essentieel om keuzes te kunnen maken. In deze presentatie geeft Stijn je succesvolle tips (aan de hand van voorbeelden) om Big Data in te zetten in je huidige SEO strategie en daarmee de concurrentie voor te blijven.

CRO: Experimenteren en research naar resultaat

Het belang van research en optimalisaties die het juiste resultaat op leveren voor jouw organisatie? Hoe gaat jouw organisatie hier mee om en op welke manier kan experimenteren voor jouw organisatie het beste resultaat halen? Een rond de tafel ‘discussie’ met Jonas Timmer CRO lead van Fingerspitz.

CRO: Experimenteren en research naar resultaat

Het belang van research en optimalisaties die het juiste resultaat op leveren voor jouw organisatie? Hoe gaat jouw organisatie hier mee om en op welke manier kan experimenteren voor jouw organisatie het beste resultaat halen? Een rond de tafel ‘discussie’ met Jonas Timmer CRO lead van Fingerspitz.

CRO: Experimenteren en research naar resultaat

Het belang van research en optimalisaties die het juiste resultaat op leveren voor jouw organisatie? Hoe gaat jouw organisatie hier mee om en op welke manier kan experimenteren voor jouw organisatie het beste resultaat halen? Een rond de tafel ‘discussie’ met Jonas Timmer CRO lead van Fingerspitz.

CRO: Experimenteren en research naar resultaat

Het belang van research en optimalisaties die het juiste resultaat op leveren voor jouw organisatie? Hoe gaat jouw organisatie hier mee om en op welke manier kan experimenteren voor jouw organisatie het beste resultaat halen? Een rond de tafel ‘discussie’ met Jonas Timmer CRO lead van Fingerspitz.

CRO: Experimenteren en research naar resultaat

Het belang van research en optimalisaties die het juiste resultaat op leveren voor jouw organisatie? Hoe gaat jouw organisatie hier mee om en op welke manier kan experimenteren voor jouw organisatie het beste resultaat halen? Een rond de tafel ‘discussie’ met Jonas Timmer CRO lead van Fingerspitz.

CRO: Experimenteren en research naar resultaat

Het belang van research en optimalisaties die het juiste resultaat op leveren voor jouw organisatie? Hoe gaat jouw organisatie hier mee om en op welke manier kan experimenteren voor jouw organisatie het beste resultaat halen? Een rond de tafel ‘discussie’ met Jonas Timmer CRO lead van Fingerspitz.

CRO: Experimenteren en research naar resultaat

Het belang van research en optimalisaties die het juiste resultaat op leveren voor jouw organisatie? Hoe gaat jouw organisatie hier mee om en op welke manier kan experimenteren voor jouw organisatie het beste resultaat halen? Een rond de tafel ‘discussie’ met Jonas Timmer CRO lead van Fingerspitz.

Een leadgeneratie strategie die werkt

In de moderne sales- en marketingmachine staat leadgeneratie centraal. We zien echter in de wereld om ons heen leadgeneratie trajecten nog wel eens stuklopen. De afstemming tussen marketing en sales loopt stroef, contentflows zijn niet op orde of uit de systemen haal je niet de leads die jij voor ogen hebt. Hoe zorg je voor een strategie die wél slaagt? In deze sessie sparren we samen over de beste strategie en krijg je tips om morgen mee aan de slag te gaan.

Een leadgeneratie strategie die werkt

In de moderne sales- en marketingmachine staat leadgeneratie centraal. We zien echter in de wereld om ons heen leadgeneratie trajecten nog wel eens stuklopen. De afstemming tussen marketing en sales loopt stroef, contentflows zijn niet op orde of uit de systemen haal je niet de leads die jij voor ogen hebt. Hoe zorg je voor een strategie die wél slaagt? In deze sessie sparren we samen over de beste strategie en krijg je tips om morgen mee aan de slag te gaan.

Een leadgeneratie strategie die werkt

In de moderne sales- en marketingmachine staat leadgeneratie centraal. We zien echter in de wereld om ons heen leadgeneratie trajecten nog wel eens stuklopen. De afstemming tussen marketing en sales loopt stroef, contentflows zijn niet op orde of uit de systemen haal je niet de leads die jij voor ogen hebt. Hoe zorg je voor een strategie die wél slaagt? In deze sessie sparren we samen over de beste strategie en krijg je tips om morgen mee aan de slag te gaan.

How agile consumer insights help you to improve your marketing

The ability to adapt quickly to an ever-changing environment is a key success factor. Marketers need to have processes and solutions that are both rigorous and agile, so they can make timely decisions. 

We will show best practices on how to successfully gain consumer insights in an agile way. Find out how to use state-of-the-art agile solutions to get robust, yet fast (15 minutes) and cost-effective consumer insights when testing logo’s, packaging, creatives, concepts and more!

How agile consumer insights help you to improve your marketing

The ability to adapt quickly to an ever-changing environment is a key success factor. Marketers need to have processes and solutions that are both rigorous and agile, so they can make timely decisions. 

We will show best practices on how to successfully gain consumer insights in an agile way. Find out how to use state-of-the-art agile solutions to get robust, yet fast (15 minutes) and cost-effective consumer insights when testing logo’s, packaging, creatives, concepts and more!

Gelijktijdige sessies