Anne-Marleen Cornelissen
RTL
Corina Bordeianu
Booking.com
Robert Leefmans
Notificare
Robert Leefmans is CEO van Notificare, het toonaangevend software platform voor Customer Engagement. Hij deelt graag zijn fascinatie voor mobiel en hoe dit de naadloze verbinding met de consument mogelijk heeft gemaakt.
Notificare maakt persoonlijke en contextuele interacties mogelijk. Dit stelt organisaties in staat om hun klanten te voorzien van relevante informatie, het vergroten van de effectiviteit van hun marketingcommunicatie en het opbouwen van duurzame relaties met hun klant. Notificare wordt o.a. gebruikt door Jumbo, ANWB, Rituals, ABInbev en Hunkemöller.
Marlies Walters
Siteimprove
Customer Success Executive
Charida Dorder
Beeckestijn Business School - A.I. voor marketing
Charida Dorder is een van de Nederlandse toonaangevende specialisten op het gebied van A.I. toepassingen binnen marketing. Charida maakt A.I. toegankelijk voor non-multinationals en marketeers zonder coding skills. Ze weet A.I. eenvoudig en praktisch uit te leggen zodat jij het direct kunt toepassen in jouw organisatie.
Harmen Tjaarda
GumGum
Harmen Tjaarda, SVP Strategic Development and Customer Success for GumGum EMEA, is a world-class expert in the field of Programmatic Display and has years of demonstrated history of leading various trading teams. Before JustPremium’s acquisition by GumGum in 2021, Harmen worked alongside Eric Visser from the very first days of JustPremium and held the position of Chief Revenue Officer and Managing Director in North America and LATAM. Before joining the advertising world, Harmen had a successful career in finance and was working as a financial trader on the Stock Exchange. In 2013, Harmen re-locates from Amsterdam to New York with the mission to expand JustPremium’s business in the West Globe and establish JustPremium as the standard for programmatic Rich media in the region.
Stephan Makatita
Moderator
De klant en diens customer journey, de experience, staan bij Stephan altijd centraal. No matter what.
Stephan is een allround marketing manager pur sang. Ruim 15 jaar helpt hij op interimbasis bedrijven, organisaties, (Rijks)overheden en non-profit, in en naar een totale marketingstrategie.
Zijn expertise ligt op het snijvlak van creativiteit, strategie en internet. Binnen zijn opdrachten gebruikt hij waar mogelijk lean en agile methodieken. Hierbij heeft hij veel oog voor detail en legt hij zijn doelen gezond hoog neer. Daarnaast voelt hij zich als een vis in het water bij verandering, vernieuwing en de mouwen opstropen.
Nu is Stephan de marketing en communicatie aan het uitbouwen voor een van de belangrijkste programma’s van de Rijksoverheid: Werk aan Uitvoering. Een beweging die op de eerste pagina staat van het regeerakkoord en tot doel heeft de dienstverlening van de overheid aan de burger en ondernemer elke dag met een stapje te verbeteren.
Naast al deze bezigheden traint hij zijn linker hersenhelft (analytisch) door zoveel als mogelijk de wetenschappelijke vakliteratuur bij te houden en voert hij graag op zijn tijd zelf onderzoek uit. Zijn rechter hersenhelft (creativiteit) voedt hij door veel te reizen, schrijven (Stephan is gastschrijver voor Emerce), fotograferen en Indisch te koken.
Building irresistible brands – impact current events and solutions
Based on (international) consumer research and Point Of Sales data, GfK will show short and long term impact of different events (such as inflation, rising energy and fuel prices, the war in Ukraine, etc.) on brands and the consumer decision making process. Insights are shared on how brands can overcome these and become irresistible for consumers!
Transform content into revenue – trends, challenges, and opportunities in 2022
Are you facing ambitious growth expectations every single day? Join and learn how an inclusive user experience on your website will unlock business value and competitive advantage. Recognized by Forrester as the key trend for 2022 and adopted by Salesforce and Microsoft, Nichlas shares several takeaways on how teams across the marketing organization maximize ROI and embrace digital trends and opportunities.
In the advent of web3, how will fashion adapt & change?
A new generation of the web is coming – web3. Yet the fashion industry still relies heavily on Web 2.0 and even Web 1.0 ways of working to create and sell their collections physically.
As the lines between our digital and our physical lives start to dissolve – how will fashion change along with it?
Anne-Christine Polet
AC Polet
A-C started her career in Tech (Google), but quickly moved to the real love of her life: fashion. She never lost sight of technology: after starting at Tommy Hilfiger in Marketing, she quickly moved into the digital space. Leading the company’s Digital Hub, she oversaw Digital, Innovation and Technology for PVH Europe. A-C’s speciality is digitization of the fashion value chain and she’s the founder of two corporate startups that spun out of PVH – Hatch and Stitch – with a mission to future proof the fashion value chain from design to sales.
A-C is quickly becoming one of the leading experts on web3 and digitization in fashion. She covers the topic for Forbes as a Technology Council Member and leverages her LinkedIn to create a community for fashion-tech people.
De impact van Intensieve Interactie
Goed nieuws: in the cookieless era tijd verdwijnt de mogelijkheid om doelgroepen na te jagen en te force feeden met uitingen. De kracht van de herhaling maakt plaats voor de kracht van creatie.
In deze sessie neemt Ronald je mee in wereld van Intensieve Interactie. Het gaat even niet om ratio, cijfers en grafieken, maar over de creatieve kant van ons vak. Prikkelend, grappig, ontroerend, verleidelijk en verdomd effectief.
Customer Engagement en de hyper gepersonaliseerde klantervaring.
De ongrijpbaarheid van je klant is groter dan ooit tevoren. Én zet zich verder voort. Technologische ontwikkelingen, zoals het verdwijnen van third-party cookies en privacy beperkingen maken het voor de marketeer steeds lastiger om de klanten goed te kunnen bedienen. En dat terwijl personalisatie boven aan ieders lijstje staat. De oplossing is Customer Engagement, waar Data-activation, Marketing Automation en Personalisatie het mogelijk maken om een betere customer experience te creëren dat zal leiden tot meer klant-retentie, loyaliteit én conversie.
Met aanprekende voorbeelden in retail en mobiliteit nemen we je mee in hoe je je retentie kanalen intensiever kan inzetten en welke inzichten dit oplevert tot verbetering.
How to implement the Mindset Matrix: 3 steps to win back attention with creativity and context
Hear from Harmen Tjaarda, as he shares the top 3 ways to re-engage consumers online – and prove it!
In a recent study conducted by the Harris Poll for GumGum, it was found that 65% of UK consumers would be tempted to buy from an online ad relevant to the page, in contrast to only 35% if that ad was based on content they viewed in the last 30 days.
In this fast-paced world, it’s important to ask the right questions. Tune in to Patrick as he breaks down three key aspects of the mindset matrix: context, creativity, and attention.
Let The Cookie Crumble
The cookie has been crumbling for a while now across Safari and Firefox, so how are you assessing the success of your marketing based on just half the addressable/measurable internet? It’s time to find a new normal.
Pieter van Rekom
Quantcast
Pieter van Rekom, Manager Benelux for Quantcast.
Pieter joined Quantcast as one of the first employees focusing on the Benelux market. Pieter is helping both advertisers and agencies get the most out of their digital advertising, navigate the ever complex world of programmatic advertising, and delivering insights that can drive their business forward. Prior to Quantcast, his previous role was at Oracle, where he specialized in cloud platforms. Outside of his passion for digital marketing and real time media, Pieter enjoys gaming, hiking and traveling.
AI for good: using automation to increase brand positivity
In a social media landscape full of trolls and bots, there are ways to increase brand positivity using Artificial Intelligence and Smart Bidding. In this presentation you will find out how Booking.com is using Sprinklr built in engagement & advertising automations to increase one of their key brand metrics: social media brand positivity.
Corina Bordeianu, Booking.com (i.s.m. Sprinklr)
4 areas that will turn your content strategy into a growth engine.
Mårten Bokedal, Optimizely
Google Analytics 4, de voor- én nadelen en alternatieven
Google stopt in 2023 met Universal Analytics. Google Analytics 4 (GA4) is een compleet nieuwe meetmethode en wordt de nieuwe standaard. Het is belangrijk je nu al voor te bereiden. Ga je direct volledig over op GA4 of blijf je nog data verzamelen in zowel de oude als de nieuwe versie? Wat zijn de voor- en nadelen van GA4 en zijn er alternatieven? Jurgen neemt je mee in alle veranderingen.
Jurgen ten Brummeler
Beeckestijn Business School - Consigo
Jurgen ten Brummeler is al 20+ jaar werkzaam op het snijvlak van digital, marketing en business. Als oprichten van Consigo Online Marketing (uit Amersfoort) helpt hij klanten als Amnesty, AirTrack Factory, de Brandweer, de Marnix Academie, met o.a. hun online strategie, campagnes, analytics en conversie optimalisatie. Daarnaast geeft Jurgen Google Analytics trainingen bij Beeckestijn Business School, waar hij in 2021 is verkozen tot docent van het jaar.
Social Media’s toekomst: Van foto & video naar gezellig samen in de Metaverse
De tijd dat je op Instagram en zelfs Facebook alleen maar foto’s deelde is voorbij. Video neemt alles over (IG Reels) onder andere door het succes van TikTok en er wordt keihard gebouwd aan de toekomst, namelijk de Metaverse. Hoe kunnen we anticiperen op al deze ontwikkelingen? Na deze sessie ben jij weer up to date over ‘all things social media’.
Dennis Sanchez
Beeckestijn Business School – Unleash Marketing
Dennis Sanchez is founder en creative strategist bij Unleash Marketing en social media trainer bij Beeckestijn Business School. Met jarenlange ervaring op het gebied van strategie, content, advertising voor zowel Tiktok, Facebook en Instagram bij o.a. Ben, T-Mobile en Samsung kent social media geen geheimen meer voor Dennis.
Ontrafel (in sneltreinvaart!) de Instagram succesformule
“Hoe groeien wij (zo snel mogelijk!) op Instagram?” Dat is zonder twijfel de meest gestelde vraag aan social media expert Joyce Nafzger. Spookt diezelfde vraag door jouw hoofd? Schuif dan aan bij de Round Table sessie over de Instagram succesformule, waarin Joyce bewijst dat groei wél nog steeds mogelijk is. Zelfs zonder eindeloos mediabudget.
GA4 kansen en valkuilen voor marketeers
Grootste verandering in Analytics in tien jaar komt eraan. Stilzitten en afwachten is niet langer mogelijk.
- Waarom GA4 gelanceerd is
- Wat het betekend voor uw organisatie
- Nieuwe functionaliteiten en use cases
- Server side tagging and privacy
GA4 kansen en valkuilen voor marketeers
Grootste verandering in Analytics in tien jaar komt eraan. Stilzitten en afwachten is niet langer mogelijk.
- Waarom GA4 gelanceerd is
- Wat het betekend voor uw organisatie
- Nieuwe functionaliteiten en use cases
- Server side tagging and privacy
GA4 kansen en valkuilen voor marketeers
Grootste verandering in Analytics in tien jaar komt eraan. Stilzitten en afwachten is niet langer mogelijk.
- Waarom GA4 gelanceerd is
- Wat het betekend voor uw organisatie
- Nieuwe functionaliteiten en use cases
- Server side tagging and privacy
Datagedreven use case selectie voor JOUW situatie
Zo veel mensen, zo veel wensen en data gedreven ideeën. Hoe verzamelen je de ideeën en hoe kies je met welke ideeën te beginnen? Hoe kan je snel testen of iets werkt met minimale IT inspanningen?
De wendbare en schaalbare marketing analytics organisatie
Dit is cruciaal in de always-on-economie waarbij snelheid en flexibiliteit must-have kwaliteiten zijn geworden. In een wereld waarbij de klant echt centraal gesteld dient te worden. Hoe ga je dit organiseren en besturen? Een roundtable met DDMA’s Customer Data Award winnaar ANWB.
Hoe pak je digitale transformatie van B2B marketing en sales het slimste aan?
Hans Molenaar, Beeckestijn Business School
Believe, buy, belong: creating loyal customers through purpose.
Lotte Derichs-Sluiter, Capgemini en Maaike Slagter-Beltman, Capgemini
Het geheim achter de kennis en doorontwikkeling van de ING Digital Squads
Martine Barbier-Westhuis, ING, Bart Meerdink, Beeckesteijn Business School, Nathalie Peters, Morgenfrisk
Korte video voor TikTok
Kirsten Jassies
Korte video voor TikTok
Kirsten Jassies
Gebruik first party data om resultaten van bidding algoritmen verder te verbeteren.
Lucas Bos, DDMA
Gebruik first party data om resultaten van bidding algoritmen verder te verbeteren.
Lucas Bos, DDMA
Acting on data in a coockieless world
Weiwei Liu-Schroeder, Google
Acting on data in a coockieless world
Weiwei Liu-Schroeder, Google
A conversation about Generation Z
Joeri van den Bergh, Insights Consulting
A conversation about Generation Z
Joeri van den Bergh, Insights Consulting
Hoe gaat Artificial Intelligence marketing voorgoed veranderen?
Artificial Intelligence staat op het punt de marketing zoals we die kennen te transformeren en ontwrichten. Ontdek tijdens deze sessie welke invloed AI heeft op de verschillende marketing disciplines en hoe jij als marketeer hierop kan voorbereiden.
Hoe gaat Artificial Intelligence marketing voorgoed veranderen?
Artificial Intelligence staat op het punt de marketing zoals we die kennen te transformeren en ontwrichten. Ontdek tijdens deze sessie welke invloed AI heeft op de verschillende marketing disciplines en hoe jij als marketeer hierop kan voorbereiden.
ALLES wat je wilt weten over een CDP voor JOUW situatie
CDP’s zijn er in vele soorten en maten. Een CDP bestaat uit meerdere componenten en is vrijwel nooit 1 tool. Maar wat past in jouw situatie? Wat koop je en wat bouw je zelf of laat je bouwen? Hoe begin je? Wie betrek je er bij? Over deze en alle andere vragen gaan we in gesprek.
Building brands in 25 minutes
Building a business is like raising a toddler. It’s all about priorities. First learn to walk, then to talk, and then to use the potty. Similarly, with startups, first you define your product, business model, then distribution. And for both, character, talent and traits will follow.
Building brands in 25 minutes
Building a business is like raising a toddler. It’s all about priorities. First learn to walk, then to talk, and then to use the potty. Similarly, with startups, first you define your product, business model, then distribution. And for both, character, talent and traits will follow.
Building brands in 25 minutes
Building a business is like raising a toddler. It’s all about priorities. First learn to walk, then to talk, and then to use the potty. Similarly, with startups, first you define your product, business model, then distribution. And for both, character, talent and traits will follow.
Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage
Ivilina Boneva, Victoria Ringeisen, Gabri van der Wagt, Paul de Wildt, Sprinklr
Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage
Ivilina Boneva, Victoria Ringeisen, Gabri van der Wagt, Paul de Wildt, Sprinklr
Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage
Ivilina Boneva, Victoria Ringeisen, Gabri van der Wagt, Paul de Wildt, Sprinklr
Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage
Ivilina Boneva, Victoria Ringeisen, Gabri van der Wagt, Paul de Wildt, Sprinklr
Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?
You’re invited to our roundtable dialogue about how you support the growth ambitions of your company.
- Brands’ increased focus on digital experiences – challenges and lessons learned
- The business value and competitive advantage of digital inclusion
- Trends and growing user expectations – how to best engage your audience
Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?
You’re invited to our roundtable dialogue about how you support the growth ambitions of your company.
- Brands’ increased focus on digital experiences – challenges and lessons learned
- The business value and competitive advantage of digital inclusion
- Trends and growing user expectations – how to best engage your audience
Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?
You’re invited to our roundtable dialogue about how you support the growth ambitions of your company.
- Brands’ increased focus on digital experiences – challenges and lessons learned
- The business value and competitive advantage of digital inclusion
- Trends and growing user expectations – how to best engage your audience
Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?
You’re invited to our roundtable dialogue about how you support the growth ambitions of your company.
- Brands’ increased focus on digital experiences – challenges and lessons learned
- The business value and competitive advantage of digital inclusion
- Trends and growing user expectations – how to best engage your audience
Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee?
Inspiratie en gesprekken rondom de data van een CDP. Wat kun je ermee en welke data kan relevant zijn! We delen kennis en informatie over dit steeds meer belangrijke onderwerp.
Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee?
Inspiratie en gesprekken rondom de data van een CDP. Wat kun je ermee en welke data kan relevant zijn! We delen kennis en informatie over dit steeds meer belangrijke onderwerp.
Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee?
Inspiratie en gesprekken rondom de data van een CDP. Wat kun je ermee en welke data kan relevant zijn! We delen kennis en informatie over dit steeds meer belangrijke onderwerp.
Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data?
We gaan kijken hoe en welke bedrijfsdata je in kunt zetten om op feiten gebaseerde marketing te realiseren.
Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data?
We gaan kijken hoe en welke bedrijfsdata je in kunt zetten om op feiten gebaseerde marketing te realiseren.
Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data?
We gaan kijken hoe en welke bedrijfsdata je in kunt zetten om op feiten gebaseerde marketing te realiseren.
De impact van Intensieve Interactie
Goed nieuws: in the cookieless era tijd verdwijnt de mogelijkheid om doelgroepen na te jagen en te force feeden met uitingen. De kracht van de herhaling maakt plaats voor de kracht van creatie.
In deze sessie neemt Ronald je mee in wereld van Intensieve Interactie. Het gaat even niet om ratio, cijfers en grafieken, maar over de creatieve kant van ons vak. Prikkelend, grappig, ontroerend, verleidelijk en verdomd effectief.
De impact van Intensieve Interactie
Goed nieuws: in the cookieless era tijd verdwijnt de mogelijkheid om doelgroepen na te jagen en te force feeden met uitingen. De kracht van de herhaling maakt plaats voor de kracht van creatie.
In deze sessie neemt Ronald je mee in wereld van Intensieve Interactie. Het gaat even niet om ratio, cijfers en grafieken, maar over de creatieve kant van ons vak. Prikkelend, grappig, ontroerend, verleidelijk en verdomd effectief.
De impact van Intensieve Interactie
Goed nieuws: in the cookieless era tijd verdwijnt de mogelijkheid om doelgroepen na te jagen en te force feeden met uitingen. De kracht van de herhaling maakt plaats voor de kracht van creatie.
In deze sessie neemt Ronald je mee in wereld van Intensieve Interactie. Het gaat even niet om ratio, cijfers en grafieken, maar over de creatieve kant van ons vak. Prikkelend, grappig, ontroerend, verleidelijk en verdomd effectief.
Influencer Marketing; the story of your life.
Jo-Janneke Nieuwland en Esther Vinkenborg, RTL
Influencer Marketing; the story of your life.
Jo-Janneke Nieuwland en Esther Vinkenborg, RTL
Influencer Marketing; the story of your life.
Jo-Janneke Nieuwland en Esther Vinkenborg RTL
Influencer Marketing; the story of your life.
Jo-Janneke Nieuwland en Esther Vinkenborg, RTL
Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation?
In deze Round Table gaan we dieper in op digital maturity aan de hand van de volgende stellingen:
- Hoeveel automation flows heeft een organisatie gemiddeld?
- E-mailadresverlies (erosie): hoeveel kan je terugwinnen?
- Automations: wat werkt wel en wat werkt niet?
- Heb je altijd een CDP nodig?
- Welke kanalen hanteer je en hoe consistent en gepersonaliseerd is de gebruikerservaring?
Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation?
In deze Round Table gaan we dieper in op digital maturity aan de hand van de volgende stellingen:
- Hoeveel automation flows heeft een organisatie gemiddeld?
- E-mailadresverlies (erosie): hoeveel kan je terugwinnen?
- Automations: wat werkt wel en wat werkt niet?
- Heb je altijd een CDP nodig?
- Welke kanalen hanteer je en hoe consistent en gepersonaliseerd is de gebruikerservaring?
Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation?
In deze Round Table gaan we dieper in op digital maturity aan de hand van de volgende stellingen:
- Hoeveel automation flows heeft een organisatie gemiddeld?
- E-mailadresverlies (erosie): hoeveel kan je terugwinnen?
- Automations: wat werkt wel en wat werkt niet?
- Heb je altijd een CDP nodig?
- Welke kanalen hanteer je en hoe consistent en gepersonaliseerd is de gebruikerservaring?
Open je ogen om creatief te denken!
Anne-Marleen Cornelissen, RTL
Open je ogen om creatief te denken!
Anne-Marleen Cornelissen, RTL
Open je ogen om creatief te denken!
Anne-Marleen Cornelissen, RTL
Open je ogen om creatief te denken!
Anne-Marleen Cornelissen, RTL
Boost je online marketingstrategie met een eventplatform
Digitale tools hebben post-corona een blijvende plek verdiend voor zowel live als online events. Upgrade jouw marketingstrategie met een online eventplatform. Creëer betrokkenheid, terugkerende persoonlijkere (online) bijeenkomsten, meer kennisdeling, effectievere netwerkmomenten én meetbare leads.
Events zijn meer geworden dan die ene dag die je afsluit met een borrel. We vertellen je in deze sessie hoe je events langduriger kan inzetten met digitale tools en als ‘content bakery’ kan toepassen. Maak voor, tijdens en na je event slim gebruik van copy, video en fotografie.
Boost je online marketingstrategie met een eventplatform
Digitale tools hebben post-corona een blijvende plek verdiend voor zowel live als online events. Upgrade jouw marketingstrategie met een online eventplatform. Creëer betrokkenheid, terugkerende persoonlijkere (online) bijeenkomsten, meer kennisdeling, effectievere netwerkmomenten én meetbare leads.
Events zijn meer geworden dan die ene dag die je afsluit met een borrel. We vertellen je in deze sessie hoe je events langduriger kan inzetten met digitale tools en als ‘content bakery’ kan toepassen. Maak voor, tijdens en na je event slim gebruik van copy, video en fotografie.
Boost je online marketingstrategie met een eventplatform
Digitale tools hebben post-corona een blijvende plek verdiend voor zowel live als online events. Upgrade jouw marketingstrategie met een online eventplatform. Creëer betrokkenheid, terugkerende persoonlijkere (online) bijeenkomsten, meer kennisdeling, effectievere netwerkmomenten én meetbare leads.
Events zijn meer geworden dan die ene dag die je afsluit met een borrel. We vertellen je in deze sessie hoe je events langduriger kan inzetten met digitale tools en als ‘content bakery’ kan toepassen. Maak voor, tijdens en na je event slim gebruik van copy, video en fotografie.
Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMS
Tijdens de sessie zullen ze je meer vertellen over het probleem, het plan van aanpak, de uitdagingen, de oplossing en het eindresultaat. Bij de round tables is er ook ruimte om zelf vragen te stellen.
Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMS
Tijdens de sessie zullen ze je meer vertellen over het probleem, het plan van aanpak, de uitdagingen, de oplossing en het eindresultaat. Bij de round tables is er ook ruimte om zelf vragen te stellen.
Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMS
Tijdens de sessie zullen ze je meer vertellen over het probleem, het plan van aanpak, de uitdagingen, de oplossing en het eindresultaat. Bij de round tables is er ook ruimte om zelf vragen te stellen.
Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaal
De ongrijpbaarheid van je klant is groter dan ooit tevoren. Én zet zich verder voort. Technologische ontwikkelingen, zoals het verdwijnen van third-party cookies en privacy beperkingen maken het voor de marketeer steeds lastiger om de klanten goed te kunnen bedienen. En dat terwijl personalisatie boven aan ieders lijstje staat. De oplossing is Customer Engagement, waar Data-activation, Marketing Automation en Personalisatie het mogelijk maken om een betere customer experience te creëren dat zal leiden tot meer klant-retentie, loyaliteit én conversie.
Met aanprekende voorbeelden in retail en mobiliteit nemen we je mee in hoe je je retentie kanalen intensiever kan inzetten en welke inzichten dit oplevert tot verbetering.
Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaal
De ongrijpbaarheid van je klant is groter dan ooit tevoren. Én zet zich verder voort. Technologische ontwikkelingen, zoals het verdwijnen van third-party cookies en privacy beperkingen maken het voor de marketeer steeds lastiger om de klanten goed te kunnen bedienen. En dat terwijl personalisatie boven aan ieders lijstje staat. De oplossing is Customer Engagement, waar Data-activation, Marketing Automation en Personalisatie het mogelijk maken om een betere customer experience te creëren dat zal leiden tot meer klant-retentie, loyaliteit én conversie.
Met aanprekende voorbeelden in retail en mobiliteit nemen we je mee in hoe je je retentie kanalen intensiever kan inzetten en welke inzichten dit oplevert tot verbetering.
Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaal
De ongrijpbaarheid van je klant is groter dan ooit tevoren. Én zet zich verder voort. Technologische ontwikkelingen, zoals het verdwijnen van third-party cookies en privacy beperkingen maken het voor de marketeer steeds lastiger om de klanten goed te kunnen bedienen. En dat terwijl personalisatie boven aan ieders lijstje staat. De oplossing is Customer Engagement, waar Data-activation, Marketing Automation en Personalisatie het mogelijk maken om een betere customer experience te creëren dat zal leiden tot meer klant-retentie, loyaliteit én conversie.
Met aanprekende voorbeelden in retail en mobiliteit nemen we je mee in hoe je je retentie kanalen intensiever kan inzetten en welke inzichten dit oplevert tot verbetering.
Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaal
De ongrijpbaarheid van je klant is groter dan ooit tevoren. Én zet zich verder voort. Technologische ontwikkelingen, zoals het verdwijnen van third-party cookies en privacy beperkingen maken het voor de marketeer steeds lastiger om de klanten goed te kunnen bedienen. En dat terwijl personalisatie boven aan ieders lijstje staat. De oplossing is Customer Engagement, waar Data-activation, Marketing Automation en Personalisatie het mogelijk maken om een betere customer experience te creëren dat zal leiden tot meer klant-retentie, loyaliteit én conversie.
Met aanprekende voorbeelden in retail en mobiliteit nemen we je mee in hoe je je retentie kanalen intensiever kan inzetten en welke inzichten dit oplevert tot verbetering.
Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes.
In deze ronde tafelsessie gaan we in op de impact van fysieke winkels op het rendement van online campagnes. Een groot deel van de dagelijkse online zoekopdrachten heeft een lokale intentie, wat een omnichannel strategie met fysieke winkels enorm belangrijk maakt. Maar wat is de impact van fysieke winkels op het rendement van je online campagnes? Hoe meet je dit? En verschilt dit per kanaal?
Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes.
In deze ronde tafelsessie gaan we in op de impact van fysieke winkels op het rendement van online campagnes. Een groot deel van de dagelijkse online zoekopdrachten heeft een lokale intentie, wat een omnichannel strategie met fysieke winkels enorm belangrijk maakt. Maar wat is de impact van fysieke winkels op het rendement van je online campagnes? Hoe meet je dit? En verschilt dit per kanaal?
Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes.
In deze ronde tafelsessie gaan we in op de impact van fysieke winkels op het rendement van online campagnes. Een groot deel van de dagelijkse online zoekopdrachten heeft een lokale intentie, wat een omnichannel strategie met fysieke winkels enorm belangrijk maakt. Maar wat is de impact van fysieke winkels op het rendement van je online campagnes? Hoe meet je dit? En verschilt dit per kanaal?
SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijd
Met de snelheid waarmee zowel SEO als klantgedrag verandert, is Big Data anno 2022 het toverwoord en essentieel om keuzes te kunnen maken. In deze presentatie geeft Stijn je succesvolle tips (aan de hand van voorbeelden) om Big Data in te zetten in je huidige SEO strategie en daarmee de concurrentie voor te blijven.
SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijd
Met de snelheid waarmee zowel SEO als klantgedrag verandert, is Big Data anno 2022 het toverwoord en essentieel om keuzes te kunnen maken. In deze presentatie geeft Stijn je succesvolle tips (aan de hand van voorbeelden) om Big Data in te zetten in je huidige SEO strategie en daarmee de concurrentie voor te blijven.
SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijd
Met de snelheid waarmee zowel SEO als klantgedrag verandert, is Big Data anno 2022 het toverwoord en essentieel om keuzes te kunnen maken. In deze presentatie geeft Stijn je succesvolle tips (aan de hand van voorbeelden) om Big Data in te zetten in je huidige SEO strategie en daarmee de concurrentie voor te blijven.
CRO: Experimenteren en research naar resultaat
Het belang van research en optimalisaties die het juiste resultaat op leveren voor jouw organisatie? Hoe gaat jouw organisatie hier mee om en op welke manier kan experimenteren voor jouw organisatie het beste resultaat halen? Een rond de tafel ‘discussie’ met Jonas Timmer CRO lead van Fingerspitz.
CRO: Experimenteren en research naar resultaat
Het belang van research en optimalisaties die het juiste resultaat op leveren voor jouw organisatie? Hoe gaat jouw organisatie hier mee om en op welke manier kan experimenteren voor jouw organisatie het beste resultaat halen? Een rond de tafel ‘discussie’ met Jonas Timmer CRO lead van Fingerspitz.
CRO: Experimenteren en research naar resultaat
Het belang van research en optimalisaties die het juiste resultaat op leveren voor jouw organisatie? Hoe gaat jouw organisatie hier mee om en op welke manier kan experimenteren voor jouw organisatie het beste resultaat halen? Een rond de tafel ‘discussie’ met Jonas Timmer CRO lead van Fingerspitz.
CRO: Experimenteren en research naar resultaat
Het belang van research en optimalisaties die het juiste resultaat op leveren voor jouw organisatie? Hoe gaat jouw organisatie hier mee om en op welke manier kan experimenteren voor jouw organisatie het beste resultaat halen? Een rond de tafel ‘discussie’ met Jonas Timmer CRO lead van Fingerspitz.