Digital Marketing Live!

1st Party data strategie: creëer een marketing cockpit van de toekomst

14:20 25 minutes roundtable Roundtable 3
Jelmer Dingemanse FingerspitzDusty Hermans Fingerspitz

Is jouw data nog wel zo accuraat? Of trek je verkeerde conclusies op basis van onvoldoende informatie? Binnen het huidige online marketing landschap staan we voor een aantal uitdagingen. In deze interactieve sessie neemt Jelmer je mee in de ontwikkelingen op het gebied van dataverzameling. Denk hierbij aan toenemend gebruik van adblockers, maar ook browsers en advertentieplatformen die aan bepaalde privacy richtlijnen moeten voldoen. Naast ontwikkelingen, krijg je tips voor het creëren van een eigen marketing cockpit van de toekomst.

Jelmer Dingemanse

Jelmer Dingemanse

Fingerspitz

Jelmer werkt al jaren in online marketing en is werkzaam als manager Data & Automation. Jelmer en zijn team helpen klanten met complexe online marketing uitdagingen. Denk o.a. aan data, personalisatie, web analytics, tag management en
marketing automation. Jelmer weet er alles van!

Dusty Hermans

Dusty Hermans

Fingerspitz

Dusty Hermans werkt als Data & Automation Consultant bij Fingerspitz en heeft van jongs af aan een passie voor data. Wat ooit begon bij het bestuderen van Top 40 en voetbalstatistieken, is inmiddels uitgegroeid tot een functie waarin Dusty op dagelijkse basis data voor diverse klanten zo efficiënt mogelijk verzamelt, analyseert, visualiseert en tot waardevolle datagedreven acties omzet.

Gelijktijdige sessies