Digital Marketing Live!

Programma

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
Stage 7
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00
10:00Corendon Hotels & Resorts: wereldwijd op de kaart door de plaatsing van een Boeing747Corendon Hotels & ResortsMartin de Boer
10:40
10:40Customer experience innovationSchiphol GroupVincent Thamm
11:20
11:20The war for attention: time well spentMarktplaats | 2dehandsBernard de Vreede
12:00
12:00Hoe kun je jouw merkbelofte naadloos laten aansluiten op de customer experience?Born05Ed Knol
12:40
12:40Watch This! Building a brand on social mediaCLUSEEduard Blacquière
13:20
13:20Voice lessons learnedCentraal BeheerAnnemieke Bakker
14:00
14:00Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journeyISM eCompanySiebren van Bruggen
14:40
14:40De HEMA klantenpas; successen, missers en ambitiesHEMA i.s.m. AdeptivAlexandra den Hartog
15:20
15:20The age of conversation KLM op social, messaging en voiceKLM Royal Dutch AirlinesMartine van der Lee
16:00
16:00De wijsheid komt uit het oosten: mijn digitale lessen uit AziëRIFFTobias Walraven
16:40
16:40How we went viral like a celebrity sextapeThe Avocado ShowRon Simpson
Stage 2
10:00
10:00Zo ontwikkel jij een messcherpe propositie!MountviewIngmar de Lange
10:40
10:40The influencer marketing f*ck up summitThe Walt Disney CompanyRobert Zuidgeest
11:20
11:20IJzersterke merkcommunicatie & branding: zo pak je het aan!Traffic BuildersLotte Mol
12:00
12:00Heineken Experience: data driven digital marketing growth strategyOrangeValleyOrtwin Verreck
12:40
12:40Het Anne Frank Huis in VRAnne Frank StichtingCharlotte Bosman
13:20
13:20AR escape room The Lockdown als sweet spot voor succesvolle employer branding campagneABN AMROMaarten Bokhoven
14:00
14:00Innovatie Fuck-ups; hoe ze te veroorzaken en te voorkomenKaliber InteractiveRonald van Schaik
14:40
14:40The war for attention: stop wasting my timeMarktplaats | 2dehandsTobias Braam
15:20
15:20It’s about time technology empowers and enhances real life experiencesWoovIrfan van Ewijk
16:00
16:00Hoe laat je social video voor je werken?RTLMirte van Deursen
16:40
16:40Branding in de digitale wereldN=5Marc Oosterhout
Stage 3
10:00
10:00Data gedreven ondernemenParkmobileLoes Meys
10:40
10:40Contentmakers! Wordt contentmarketeer!Beeckestijn Business School Antal de Waij
11:20
11:20The hyper engaged customer: probabilistische en deterministische dataEmattersJeroen de Graaf
12:00
12:00Kan digital advertising TV écht vervangen?T-MobileAmanda Bouwmeester
12:40
12:40Growth Hacking – The next levelGrowth TribeFerdinand Koelewijn
13:20
13:20Optimising Pinterest in the Era of Visual SearchPinterestStacey Bocknek
14:00
14:00High IMPACT advertising disrupted; how brands are taking full controlWeboramaNomkwazi Hooplot
14:40
14:40OAD & Qooqie in omnichannel marketingQooqieLeslie Sulkers
15:20
15:20Digital marketing strategy B2B marketingBeeckestijn Business SchoolHans Molenaar
16:00
16:00Artificial Intelligence voor digital marketeersLexisNexisYvette Turlings
16:40
16:40Van Gogh belicht: de brievenVan Gogh MuseumSinja Bloeme
Stage 4
10:00
10:00Shoppable Video: the next level of online video marketingEx Machina GroupBranco Scherer
10:40
10:40Winning in the age of the empowered consumer | Align your (online) strategy to meet the expectations of the empowered consumerGfKJonneke Heins-Mouwen
11:20
11:20Design for the age of experienceIsobar, onderdeel van Dentsu Aegis NetworkDaniel Sytsma
12:00
12:00How to accelerate AI through Cloud in digital marketingArtefactSuzanne Jansen
12:40
12:40De uitdagingen van de digitale marketeer: Hoe goed moet je je klant eigenlijk kennen?State of DigitalBas van den Beld
13:20
13:20Succesvol in een overvolle marktCortinaChantal Groot Kormelink
14:00
14:00Hertog Jan: liefde voor bier als kompas voor digitale marketingHertog Jan i.s.m IsobarSjors van Drie
14:40
14:40Hoe Google SSD digital marketing van retailers koppelt aan offline winkelverkopenEDMRaymond Ros
15:20
15:20Why Gen Z doesn’t give a fuck about your marketing strategyVICECarsten Meijer
16:00
16:00Hoe bouw je consumentenvertrouwen op Amazon?iProspect, onderdeel van Dentsu Aegis NetworkReynder Bruyns
16:40
16:40De toekomst van Instagram & Facebook: een-op-een, stories en shoppingInstaproofKirsten Jassies
Stage 5
10:00
10:00Contentmarketing = ContextmarketingSanomaRoger Verdurmen
10:40
10:40De weg naar Digital Marketing volwassenheid bij BookSpotBookSpot i.s.m. De Nieuwe ZaakMichiel Dijkstra
11:20
11:20Succesvol A/B-testen in e-mailmarketingISM eCompanyMonique Zwanenburg
12:00
12:00De 10 belangrijkste lessen uit 100 digital marketingcampagnesRIFFNick de Reuver
12:40
12:40Programmatic Buying. ALL you NEVER wanted to KNOWZIGT / Platform161Marco Kloots
13:20
13:20Contentmarketing = ContextmarketingSanomaRoger Verdurmen
14:00
14:00Online personalisatieBeeckestijn Business School Martin van Kranenburg
14:40
14:40Automatische klantsegmentatie: DMP-cases voor personalisatie van advertising, website & e-mailSqueezelyTim Hoefnagel
15:20
15:20Groeien met DataNetprofilerDaniël Markus
16:00
16:00Inspiratiesessie Digital Marketing: Beemsterkaas en Van Dobben succescases B2B als B2CadduranceMarco Huizer
16:40
16:40Conquer the Age of Video – In the Era of Google and FacebookShowHeroesIlhan Zengin
Stage 6
10:00
10:00De performance van je campagnes verbeteren met reviewsTrustpilotChris van Dongen
10:40
10:40The power of native advertisingStrossleEric Ariëns
11:20
11:20Measuring marketing impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
12:00
12:00Augmented Reality, how can it benefit your business?Augmart i.s.m. AquentBoris Thorbecke
12:40
12:40Should you win the attention war?SpottJonas de Cooman
13:20
13:20Van onderbuikgevoel naar strategisch e-mailplan: zo word je succesvol binnen 2 jaar!Kees Smit Tuinmeubelen i.s.m. CopernicaMarlies Kamphuis
14:00
14:00Swipen met Zwitsal, engagement door eenvoudGravityJoris Cornielje
14:40
14:40Meer impact met online video door neuro insightsST&T ResearchTim Zuidgeest
Stage 7
10:00
10:00Best practices voor dynamisch adverteren middels SEA-toolingChannableRobert Schavemaker
10:40
10:40Rake content creëren, hoe doe je dat?Adwise – Your Digital BrainMarieke Bakker
11:20
11:20Schieten met hagel of 700% groei door marketing automation?WebpowerJacco Bouw
12:00
12:00De rol van Artificial Intelligence in digitale communicatieTextmetricsMarcel Leeman
12:40
12:40Zo zet je chat in voor je self service strategieBeeckestijn Business SchoolBart Meerdink
13:20
13:20Influencer marketing^10: vertienvoudig je resultaten met micro-influencersJoinDavid Dekker
14:00
14:00Winning with CRO- key pillars of a successful conversion optimisation programVWODeepak Lamba
14:40
14:40Mag reclame iets minder stereotiep en rolbevestigend? Is ook beter voor je merk!KantarNiki Schroeder
15:20
15:20Winning with CRO- key pillars of a successful conversion optimisation programVWODeepak Lamba
16:00
16:00Durf als merk te ontregelen en groei!KantarBram van Schaik
ROUNDTABLES
Roundtable 1
Roundtable 2
Roundtable 3
Roundtable 4
Roundtable 5
Roundtable 6
Roundtable 7
Roundtable 8
ROUNDTABLES
Roundtable 9
Roundtable 10
Roundtable 11
Roundtable 12
Roundtable 13
Roundtable 14
Roundtable 15
Roundtable 16
ROUNDTABLES
Roundtable 17
Roundtable 18
Roundtable 19
Roundtable 20
Roundtable 21
Roundtable 23
Roundtable 24
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 1
10:40
10:40Realtime marketing: relevante dialogen door dataYourzine, an Adeptiv agencyTekla de Veer
11:20
11:20Realtime marketing: relevante dialogen door dataYourzine, an Adeptiv agencyTekla de Veer
12:15
12:15Realtime marketing: hoe vertalen we datastrategie naar tastbare content?Yourzine, an Adeptiv agencyAlbert Hartwig
13:00
13:00Realtime marketing: hoe vertalen we datastrategie naar tastbare content?Yourzine, an Adeptiv agencyAlbert Hartwig
13:40
13:40Hoe kunnen we impact maken met digital advertising?Searchresult, an Adeptiv agencyRenske van Kessel
14:20
14:20Hoe kunnen we impact maken met digital advertising?Searchresult, an Adeptiv agencyRenske van Kessel
14:55
14:55Data-gedreven attributie van digital marketing, wat zijn je opties?Searchresult, an Adeptiv agencyMark Ebergen
15:30
15:30Data-gedreven attributie van digital marketing, wat zijn je opties?Searchresult, an Adeptiv agencyMark Ebergen
Roundtable 2
10:40
10:40Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
11:20
11:20Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
12:15
12:15Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
13:00
13:00Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
13:40
13:40Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
14:20
14:20Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
14:55
14:55Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
15:30
15:30Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
Roundtable 3
10:40
10:40Hoe zet je video’s in in iedere fase van de customer journey?RIFFFemke Hendriks
11:20
11:20Hoe zet je video’s in binnen iedere fase van de customer journey?RIFFFemke Hendriks
12:15
12:15Digital Marketing in 2021!RIFFMark Soethout
13:00
13:00Verhoog uw ROI met een geïntegreerde Social Media StrategieRIFFMarije Zandbergen
13:40
13:40Hoe zet je video’s in in iedere fase van de customer journey?RIFFFemke Hendriks
14:20
14:20Verhoog uw ROI met een geïntegreerde Social Media StrategieRIFFMarije Zandbergen
14:55
14:55Digital Marketing in 2021!RIFFMark Soethout
15:30
15:30Verhoog uw ROI met een geïntegreerde Social Media StrategieRIFFMarije Zandbergen
Roundtable 4
10:40
10:40Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
11:20
11:20Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
12:15
12:15Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
13:00
13:00Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
13:40
13:40Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
14:20
14:20Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
14:55
14:55Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
15:30
15:30Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
Roundtable 5
10:40
10:40Merkcommunicatie met een eigen smoel: waar tover jij jouw verrassingselement vandaan?Traffic BuildersNiels Bijvoet
11:20
11:20Influencer Marketing: the good, the bad and the futureTraffic BuildersMeryl Smeets
12:15
12:15Merkcommunicatie met een eigen smoel: waar tover jij jouw verrassingselement vandaan?Traffic BuildersNiels Bijvoet
13:00
13:00Merkcommunicatie met een eigen smoel: waar tover jij jouw verrassingselement vandaan?Traffic BuildersNiels Bijvoet
13:40
13:40Influencer Marketing: the good, the bad and the futureTraffic BuildersMeryl Smeets
14:20
14:20Merkcommunicatie met een eigen smoel: waar tover jij jouw verrassingselement vandaan?Traffic BuildersNiels Bijvoet
14:55
14:55Influencer Marketing: the good, the bad and the futureTraffic BuildersMeryl Smeets
15:30
15:30Influencer Marketing: the good, the bad and the futureTraffic BuildersMeryl Smeets
Roundtable 6
10:40
10:40Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
11:20
11:20Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
12:15
12:15Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
13:00
13:00Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
13:40
13:40Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
14:20
14:20Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
14:55
14:55Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
15:30
15:30Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
Roundtable 7
10:40
10:40Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
11:20
11:20Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
12:15
12:15Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
13:00
13:00Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
13:40
13:40Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
14:20
14:20Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
14:55
14:55Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
15:30
15:30Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
Roundtable 8
10:40
10:40Branding versus Performance: wat is de ideale digitale mix?De Nieuwe ZaakJeroen van Eck
11:20
11:20Klantinzicht op basis van dataDe Nieuwe ZaakFrank Beke
12:15
12:15Branding versus Performance: wat is de ideale digitale mix?De Nieuwe ZaakJeroen van Eck
13:00
13:00Klantinzicht op basis van dataDe Nieuwe ZaakFrank Beke
13:40
13:40Video in de customer journeyViduateDaan Viergever
14:20
14:20Video in de customer journeyViduateDaan Viergever
14:55
14:55Video in de customer journeyViduateDaan Viergever
15:30
15:30Video in de customer journeyViduateDaan Viergever
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 9
10:40
10:40Workshop: Hoe zet je een top Conversie Optimalisatie programma op?ClickValueFrans Appels
11:20
11:20Workshop: Hoe zet je een top Conversie Optimalisatie programma op?ClickValueFrans Appels
12:15
12:15Workshop: Hoe zet je een top Conversie Optimalisatie programma op?ClickValueFrans Appels
13:00
13:00Workshop: Hoe zet je een top Conversie Optimalisatie programma op?ClickValueFrans Appels
13:40
13:40Verdubbel je conversie met user testingAdwise – Your Digital BrainTom de Haas
14:20
14:20Verdubbel je conversie met user testingAdwise – Your Digital BrainTom de Haas
14:55
14:55Waarom segmentatie en profielverrijking essentieel zijn voor datagestuurde e-mailmarketingAdwise i.s.m. CopernicaJasmijn Hemersma
15:30
15:30Waarom segmentatie en profielverrijking essentieel zijn voor datagestuurde e-mailmarketingAdwise i.s.m. CopernicaJasmijn Hemersma
Roundtable 10
10:40
10:40Influencer marketing – hoe dragen influencers bij aan branding voor je merk?HelloSparkle i.s.m. RTLValentine de Jong
11:20
11:20Influencer marketing – hoe dragen influencers bij aan branding voor je merk?HelloSparkle i.s.m. RTLValentine de Jong
12:15
12:15Great stories: met geloofwaardige verhalen bouwen aan merkvoorkeurAdfactor i.s.m. RTLKelly Heil
13:00
13:00Great stories: met geloofwaardige verhalen bouwen aan merkvoorkeurAdfactor i.s.m. RTLKelly Heil
13:40
13:40Hoe bereik je anno 2019 nog je doelgroep? Is CPM niet dood?Exponential Benjamin Gotlieb
14:20
14:20Hoe bereik je anno 2019 nog je doelgroep? Is CPM niet dood?Exponential Benjamin Gotlieb
14:55
14:55Hoe bereik je anno 2019 nog je doelgroep? Is CPM niet dood?Exponential Benjamin Gotlieb
15:30
15:30Hoe bereik je anno 2019 nog je doelgroep? Is CPM niet dood?Exponential Benjamin Gotlieb
Roundtable 11
10:40
10:40De waarde van fuck-upsKaliber InteractiveRonald van Schaik
11:20
11:20De waarde van fuck-upsKaliber InteractiveRonald van Schaik
12:15
12:15De waarde van fuck-upsKaliber InteractiveRonald van Schaik
13:00
13:00De waarde van fuck-upsKaliber InteractiveRonald van Schaik
13:40
13:40Hoe maak ik een slechte content campagne?StrossleEric Ariëns
14:20
14:20Hoe maak ik een slechte content campagne?StrossleEric Ariëns
14:55
14:55Hoe maak ik een slechte content campagne?StrossleEric Ariëns
15:30
15:30Hoe maak ik een slechte content campagne?StrossleEric Ariëns
Roundtable 12
10:40
10:40Digital Branding: er is meer dan alleen videoWeboramaRaymond Merks
11:20
11:20Digital Branding: er is meer dan alleen videoWeboramaRaymond Merks
12:15
12:15The Next AdWeboramaDennis Reimers
13:00
13:00The Next AdWeboramaDennis Reimers
13:40
13:40How-to: Boost je online traffic met behulp van reviewsTrustpilotChris van Dongen
14:20
14:20How-to: Boost je online traffic met behulp van reviewsTrustpilotChris van Dongen
14:55
14:55Een voorwaarde voor elke conversie: een goede online reputatieTrustpilotChris van Dongen
15:30
15:30Een voorwaarde voor elke conversie: een goede online reputatieTrustpilotChris van Dongen
Roundtable 13
10:40
10:40Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
11:20
11:20Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
12:15
12:15Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
13:00
13:00Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
13:40
13:40“Marketing automation, the game”. Speel het spel en win de klantWebpowerDennis van den Bogaard
14:20
14:20“Marketing automation, the game”. Speel het spel en win de klantWebpowerDennis van den Bogaard
14:55
14:55“Marketing automation, the game”. Speel het spel en win de klantWebpowerDennis van den Bogaard
15:30
15:30“Marketing automation, the game”. Speel het spel en win de klantWebpowerDennis van den Bogaard
Roundtable 14
10:40
10:40Growth Hacking DemystifiedScaleUpExperience – powered by MassMovementChristiaan Snabel
11:20
11:20Trends in social content en advertisingMassMovementFemke Marcar
12:15
12:15Transitie van digitale marketing binnen het dealernetwerk van SubaruMassMovementAadjan de Groot
13:00
13:00Transitie van digitale marketing binnen het dealernetwerk van SubaruMassMovementAadjan de Groot
13:40
13:40Data driven personas, een nieuwe manier van doelgroepbenaderingOrangeValleyManon Kepel
14:20
14:20Data driven personas, een nieuwe manier van doelgroepbenaderingOrangeValleyManon Kepel
14:55
14:55Van ruwe data naar heldere inzichten én optimalisatie actiesOrangeValleyTwan Lammers
15:30
15:30Van ruwe data naar heldere inzichten én optimalisatie actiesOrangeValleyTwan Lammers
Roundtable 15
10:40
10:40DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
11:20
11:20DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
12:15
12:15DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
13:00
13:00DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
13:40
13:40Should you win the attention war?SpottJonas de Cooman
14:20
14:20Should you win the attention war?SpottJonas de Cooman
14:55
14:55Should you win the attention war?SpottJonas de Cooman
15:30
15:30Should you win the attention war?SpottJonas de Cooman
Roundtable 16
10:40
10:40Digital Voice is de toekomst. Dus wat houdt het tegen?EY VODWRutger Katz
11:20
11:20Digital Voice is de toekomst. Dus wat houdt het tegen?EY VODWRutger Katz
12:15
12:15Digital Voice is de toekomst. Dus wat houdt het tegen?EY VODWRutger Katz
13:00
13:00Digital Voice is de toekomst. Dus wat houdt het tegen?EY VODWRutger Katz
13:40
13:40People make projects. How to get the most out of your freelancers?AquentLizzie Fajardo
14:20
14:20People make projects. How to get the most out of your freelancers?AquentLizzie Fajardo
14:55
14:55People make projects. How to get the most out of your freelancers?AquentLizzie Fajardo
15:30
15:30People make projects. How to get the most out of your freelancers?AquentLizzie Fajardo
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 17
10:40
10:40Can you Tinder it?GravityJoris Cornielje
11:20
11:20Can you Tinder it?GravityJoris Cornielje
12:15
12:15Can you Tinder it?GravityJoris Cornielje
13:00
13:00Can you Tinder it?GravityJoris Cornielje
Roundtable 18
10:40
10:40Visuele contenttrends 4businessInstaproofKirsten Jassies
11:20
11:20Visuele contenttrends 4businessInstaproofKirsten Jassies
12:15
12:15Visuele contenttrends 4businessInstaproofKirsten Jassies
13:00
13:00Visuele contenttrends 4businessInstaproofKirsten Jassies
13:40
13:40Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
14:20
14:20Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
14:55
14:55Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
15:30
15:30Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
Roundtable 19
13:40
13:40Via het hoofd naar het hart van de consument!GfKTessa Holzenbosch
14:20
14:20Via het hoofd naar het hart van de consument!GfKTessa Holzenbosch
14:55
14:55Via het hoofd naar het hart van de consument!GfKTessa Holzenbosch
15:30
15:30Via het hoofd naar het hart van de consument!GfKTessa Holzenbosch
Roundtable 20
10:40
10:40Digital Sales & Marketing Alignment: vergeet het maar!Raaf en WolfRik de Fluiter
11:20
11:20Digital Sales & Marketing Alignment: vergeet het maar!Raaf en WolfRik de Fluiter
12:15
12:15Digital Sales & Marketing Alignment: vergeet het maar!Raaf en WolfRik de Fluiter
13:00
13:00Digital Sales & Marketing Alignment: vergeet het maar!Raaf en WolfRik de Fluiter
13:40
13:40Live trivia quizzes: the next level of engagementEx Machina GroupJan-Willem Borsboom
14:20
14:20Live trivia quizzes: the next level of engagementEx Machina GroupJan-Willem Borsboom
14:55
14:55Live trivia quizzes: the next level of engagementEx Machina GroupJan-Willem Borsboom
15:30
15:30Live trivia quizzes: the next level of engagementEx Machina GroupJan-Willem Borsboom
Roundtable 21
10:40
10:40Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
11:20
11:20Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
12:15
12:15Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
13:00
13:00Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
Roundtable 23
10:40
10:40Living in a mobile first worldGoogle i.s.m. IAB NederlandHaris Zisimopoulos
11:20
11:20Living in a mobile first worldGoogle i.s.m. IAB NederlandHaris Zisimopoulos
12:15
12:15Living in a mobile first worldGoogle i.s.m. IAB NederlandHaris Zisimopoulos
13:00
13:00Living in a mobile first worldGoogle i.s.m. IAB NederlandHaris Zisimopoulos
13:40
13:40The war for attention: Time well spentMarktplaats | 2dehandsBernard de Vreede
14:20
14:20The war for attention: Time well spentMarktplaats | 2dehandsBernard de Vreede
14:55
14:55The war for attention: Time well spentMarktplaats | 2dehandsBernard de Vreede
15:30
15:30The war for attention: Time well spentMarktplaats | 2dehandsBernard de Vreede
Roundtable 24
10:40
10:40Digitale transformatie: conversie optimalisatie van lineaire tv en radioAbovo Media i.s.m. IAB NederlandRein Vogel
11:20
11:20Digitale transformatie: conversie optimalisatie van lineaire tv en radioAbovo Media i.s.m. IAB NederlandRein Vogel
12:15
12:15Digitale transformatie: conversie optimalisatie van lineaire tv en radioAbovo Media i.s.m. IAB NederlandRein Vogel
13:00
13:00Digitale transformatie: conversie optimalisatie van lineaire tv en radioAbovo Media i.s.m. IAB NederlandRein Vogel
13:40
13:40Digital Out-of-Home: Just another screen?Exterion Media i.s.m. IAB NederlandLilian Hemmelder
14:20
14:20Digital Out-of-Home: Just another screen?Exterion Media i.s.m. IAB NederlandLilian Hemmelder
14:55
14:55Digital Out-of-Home: Just another screen?Exterion Media i.s.m. IAB NederlandLilian Hemmelder
15:30
15:30Digital Out-of-Home: Just another screen?Exterion Media i.s.m. IAB NederlandLilian Hemmelder