Digital Marketing Live!

Programma

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
Stage 7
Demo area
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00
10:00Corendon Hotels & Resorts: wereldwijd op de kaart door de plaatsing van een Boeing747Corendon Hotels & ResortsMartin de Boer
10:40
10:40Customer experience innovationSchiphol GroupVincent Thamm
11:20
11:20The war for attention: time well spentMarktplaats | 2dehandsBernard de Vreede
12:00
12:00Hoe kun je jouw merkbelofte naadloos laten aansluiten op de customer experience?Born05Ed Knol
12:40
12:40Watch This! Building a brand on social mediaCLUSEEduard Blacquière
13:20
13:20Voice lessons learnedCentraal BeheerAnnemieke Bakker
14:00
14:00Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journeyISM eCompanySiebren van Bruggen
14:40
14:40De HEMA klantenpas; successen, missers en ambitiesHEMA i.s.m. AdeptivAlexandra den Hartog
15:20
15:20The age of conversation KLM op social, messaging en voiceKLM Royal Dutch AirlinesMartine van der Lee
16:00
16:00De wijsheid komt uit het oosten: mijn digitale lessen uit AziëRIFFTobias Walraven
16:40
16:40How we went viral like a celebrity sextapeThe Avocado ShowRon Simpson
Stage 2
10:00
10:00Zo ontwikkel jij een messcherpe propositie!MountviewIngmar de Lange
10:40
10:40The influencer marketing f*ck up summitThe Walt Disney CompanyRobert Zuidgeest
11:20
11:20IJzersterke merkcommunicatie & branding: zo pak je het aan!Traffic BuildersLotte Mol
12:00
12:00Heineken Experience: data driven digital marketing growth strategyOrangeValleyOrtwin Verreck
12:40
12:40Het Anne Frank Huis in VRAnne Frank StichtingCharlotte Bosman
13:20
13:20AR escape room The Lockdown als sweet spot voor succesvolle employer branding campagneABN AMROMaarten Bokhoven
14:00
14:00Innovatie Fuck-ups; hoe ze te veroorzaken en te voorkomenKaliber InteractiveRonald van Schaik
14:40
14:40The war for attention: stop wasting my timeMarktplaats | 2dehandsTobias Braam
15:20
15:20It’s about time technology empowers and enhances real life experiencesWoovIrfan van Ewijk
16:00
16:00Hoe laat je social video voor je werken?RTLMirte van Deursen
16:40
16:40Branding in de digitale wereldN=5Marc Oosterhout
Stage 3
10:00
10:00Data gedreven ondernemenParkmobileLoes Meys
10:40
10:40Contentmakers! Wordt contentmarketeer!Beeckestijn Business School Antal de Waij
11:20
11:20The hyper engaged customer: probabilistische en deterministische dataEmattersJeroen de Graaf
12:00
12:00Kan digital advertising TV écht vervangen?T-MobileAmanda Bouwmeester
12:40
12:40Growth Hacking – The next levelGrowth TribeFerdinand Koelewijn
13:20
13:20Optimising Pinterest in the Era of Visual SearchPinterestStacey Bocknek
14:00
14:00High IMPACT advertising disrupted; how brands are taking full controlWeboramaNomkwazi Hooplot
14:40
14:40OAD & Qooqie in omnichannel marketingQooqieLeslie Sulkers
15:20
15:20Digital marketing strategy B2B marketingBeeckestijn Business SchoolHans Molenaar
16:00
16:00Artificial Intelligence voor digital marketeersLexisNexisYvette Turlings
16:40
16:40Van Gogh belicht: de brievenVan Gogh MuseumSinja Bloeme
Stage 4
10:00
10:00Shoppable Video: the next level of online video marketingEx Machina GroupBranco Scherer
10:40
10:40Winning in the age of the empowered consumer | Align your (online) strategy to meet the expectations of the empowered consumerGfKJonneke Heins-Mouwen
11:20
11:20Design for the age of experienceIsobar, onderdeel van Dentsu Aegis NetworkDaniel Sytsma
12:00
12:00How to accelerate AI through Cloud in digital marketingArtefactSuzanne Jansen
12:40
12:40De uitdagingen van de digitale marketeer: Hoe goed moet je je klant eigenlijk kennen?State of DigitalBas van den Beld
13:20
13:20Succesvol in een overvolle marktCortinaChantal Groot Kormelink
14:00
14:00Hertog Jan: liefde voor bier als kompas voor digitale marketingHertog Jan i.s.m IsobarSjors van Drie
14:40
14:40Hoe Google SSD digital marketing van retailers koppelt aan offline winkelverkopenEDMRaymond Ros
15:20
15:20Why Gen Z doesn’t give a fuck about your marketing strategyVICECarsten Meijer
16:00
16:00Hoe bouw je consumentenvertrouwen op Amazon?iProspect, onderdeel van Dentsu Aegis NetworkReynder Bruyns
16:40
16:40De toekomst van Instagram & Facebook: een-op-een, stories en shoppingInstaproofKirsten Jassies
Stage 5
10:00
10:00Contentmarketing = ContextmarketingSanomaRoger Verdurmen
10:40
10:40De weg naar Digital Marketing volwassenheid bij BookSpotBookSpot i.s.m. De Nieuwe ZaakMichiel Dijkstra
11:20
11:20Succesvol A/B-testen in e-mailmarketingISM eCompanyMonique Zwanenburg
12:00
12:00De 10 belangrijkste lessen uit 100 digital marketingcampagnesRIFFNick de Reuver
12:40
12:40Programmatic Buying. ALL you NEVER wanted to KNOWZIGT / Platform161Marco Kloots
13:20
13:20Contentmarketing = ContextmarketingSanomaRoger Verdurmen
14:00
14:00Online personalisatieBeeckestijn Business School Martin van Kranenburg
14:40
14:40Automatische klantsegmentatie: DMP-cases voor personalisatie van advertising, website & e-mailSqueezelyTim Hoefnagel
15:20
15:20Groeien met DataNetprofilerDaniël Markus
16:00
16:00Het echte (Digital) Marketing verhaal van Beemster kaasadduranceMarco Huizer
16:40
16:40Conquer the Age of Video – In the Era of Google and FacebookShowHeroesIlhan Zengin
Stage 6
10:00
10:00De performance van je campagnes verbeteren met reviewsTrustpilotChris van Dongen
10:40
10:40The power of native advertisingStrossleEric Ariëns
11:20
11:20Measuring marketing impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
12:00
12:00Augmented Reality, how can it benefit your business?Augmart i.s.m. AquentBoris Thorbecke
12:40
12:40Should you win the attention war?SpottJonas de Cooman
13:20
13:20Van onderbuikgevoel naar strategisch e-mailplan: zo word je succesvol binnen 2 jaar!Kees Smit Tuinmeubelen i.s.m. CopernicaMarlies Kamphuis
14:00
14:00Swipen met Zwitsal, engagement door eenvoudGravityJoris Cornielje
14:40
14:40Meer impact met online video door neuro insightsST&T ResearchTim Zuidgeest
Stage 7
10:00
10:00Best practices voor dynamisch adverteren middels SEA-toolingChannableRobert Schavemaker
10:40
10:40Rake content creëren, hoe doe je dat?Adwise – Your Digital BrainMarieke Bakker
11:20
11:20Schieten met hagel of 700% groei door marketing automation?WebpowerJacco Bouw
12:00
12:00De rol van Artificial Intelligence in digitale communicatieTextmetricsMarcel Leeman
12:40
12:40Zo zet je chat in voor je self service strategieBeeckestijn Business SchoolBart Meerdink
13:20
13:20Influencer marketing^10: vertienvoudig je resultaten met micro-influencersJoinDavid Dekker
14:00
14:00Winning with CRO- key pillars of a successful conversion optimisation programVWODeepak Lamba
14:40
14:40Mag reclame iets minder stereotiep en rolbevestigend? Is ook beter voor je merk!KantarNiki Schroeder
15:20
15:20Winning with CRO- key pillars of a successful conversion optimisation programVWODeepak Lamba
16:00
16:00Durf als merk te ontregelen en groei!KantarBram van Schaik
Demo area
10:45
10:45Trustpilot demo: Het verzamelen van reviews, inzetten van je reputatie en leren van de feedback
12:05
12:05Webpower demo: Ruim 700% conversieverhoging met de Flow Builder van Webpower
12:45
12:45Join demo: De toekomst van content en AI: Consistente klantcommunicatie in de praktijk
14:05
14:05Experience how Join’s AI-powered platform can help you simplify your influencer marketing efforts
15:25
15:25EDM demo: Herken je bezoeker achter het beeldscherm – Offline kenmerken bij online bezoeken
16:05
16:05VWO demo: A/B Testing & Conversion Optimisation Platform- Detailed Walkthrough of VWO’s Capabilities
16:45
16:45Lexis Nexis demo: AI en Media Monitoring
ROUNDTABLES
Roundtable 1
Roundtable 2
Roundtable 3
Roundtable 4
Roundtable 5
Roundtable 6
Roundtable 7
Roundtable 8
ROUNDTABLES
Roundtable 9
Roundtable 10
Roundtable 11
Roundtable 12
Roundtable 13
Roundtable 14
Roundtable 15
Roundtable 16
ROUNDTABLES
Roundtable 17
Roundtable 18
Roundtable 19
Roundtable 20
Roundtable 21
Roundtable 22
Roundtable 26
Roundtable 27
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 1
10:40
10:40Realtime marketing: relevante dialogen door dataYourzine, an Adeptiv agencyTekla de Veer
11:20
11:20Realtime marketing: relevante dialogen door dataYourzine, an Adeptiv agencyTekla de Veer
12:15
12:15Realtime marketing: hoe vertalen we datastrategie naar tastbare content?Yourzine, an Adeptiv agencyAlbert Hartwig
13:00
13:00Realtime marketing: hoe vertalen we datastrategie naar tastbare content?Yourzine, an Adeptiv agencyAlbert Hartwig
13:40
13:40Hoe kunnen we impact maken met digital advertising?Searchresult, an Adeptiv agencyRenske van Kessel
14:20
14:20Hoe kunnen we impact maken met digital advertising?Searchresult, an Adeptiv agencyRenske van Kessel
14:55
14:55Data-gedreven attributie van digital marketing, wat zijn je opties?Searchresult, an Adeptiv agencyMark Ebergen
15:30
15:30Data-gedreven attributie van digital marketing, wat zijn je opties?Searchresult, an Adeptiv agencyMark Ebergen
Roundtable 2
10:40
10:40Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
11:20
11:20Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
12:15
12:15Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
13:00
13:00Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
13:40
13:40Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
14:20
14:20Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
14:55
14:55Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
15:30
15:30Hoe bouw je digitaal een sterk merk?Born05Dennis van Vugt
Roundtable 3
10:40
10:40Hoe zet je video’s in binnen in iedere fase van de customer journey?RIFFFemke Hendriks
11:20
11:20Hoe zet je video’s in binnen iedere fase van de customer journey?RIFFFemke Hendriks
12:15
12:15Digital Marketing in 2021!RIFFMark Soethout
13:00
13:00Verhoog uw ROI met een geïntegreerde Social Media StrategieRIFFMarije Zandbergen
13:40
13:40Hoe zet je video’s in binnen in iedere fase van de customer journey?RIFFFemke Hendriks
14:20
14:20Verhoog uw ROI met een geïntegreerde Social Media StrategieRIFFMarije Zandbergen
14:55
14:55Digital Marketing in 2021!RIFFMark Soethout
15:30
15:30Verhoog uw ROI met een geïntegreerde Social Media StrategieRIFFMarije Zandbergen
Roundtable 4
10:40
10:40Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
11:20
11:20Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
12:15
12:15Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
13:00
13:00Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
13:40
13:40Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
14:20
14:20Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
14:55
14:55Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
15:30
15:30Data driven content voor meer conversieZeoTimo Fleer
Roundtable 5
10:40
10:40Merkcommunicatie met een eigen smoel: waar tover jij jouw verrassingselement vandaan?Traffic BuildersNiels Bijvoet
11:20
11:20Influencer Marketing: the good, the bad and the futureTraffic BuildersMeryl Smeets
12:15
12:15Merkcommunicatie met een eigen smoel: waar tover jij jouw verrassingselement vandaan?Traffic BuildersNiels Bijvoet
13:00
13:00Merkcommunicatie met een eigen smoel: waar tover jij jouw verrassingselement vandaan?Traffic BuildersNiels Bijvoet
13:40
13:40Influencer Marketing: the good, the bad and the futureTraffic BuildersMeryl Smeets
14:20
14:20Merkcommunicatie met een eigen smoel: waar tover jij jouw verrassingselement vandaan?Traffic BuildersNiels Bijvoet
14:55
14:55Influencer Marketing: the good, the bad and the futureTraffic BuildersMeryl Smeets
15:30
15:30Influencer Marketing: the good, the bad and the futureTraffic BuildersMeryl Smeets
Roundtable 6
10:40
10:40Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
11:20
11:20Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
12:15
12:15Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
13:00
13:00Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
13:40
13:40Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
14:20
14:20Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
14:55
14:55Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
15:30
15:30Measuring Marketing Impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
Roundtable 7
10:40
10:40Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
11:20
11:20Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
12:15
12:15Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
13:00
13:00Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
13:40
13:40Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
14:20
14:20Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
14:55
14:55Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
15:30
15:30Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?EDMStef van Hoek
Roundtable 8
10:40
10:40Branding versus Performance: wat is de ideale digitale mix?De Nieuwe ZaakJeroen van Eck
11:20
11:20Klantinzicht op basis van dataDe Nieuwe ZaakFrank Beke
12:15
12:15Branding versus Performance: wat is de ideale digitale mix?De Nieuwe ZaakJeroen van Eck
13:00
13:00Klantinzicht op basis van dataDe Nieuwe ZaakFrank Beke
13:40
13:40Video in de customer journeyViduateDaan Viergever
14:20
14:20Video in de customer journeyViduateDaan Viergever
14:55
14:55Video in de customer journeyViduateDaan Viergever
15:30
15:30Video in de customer journeyViduateDaan Viergever
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 9
10:40
10:40Workshop: Hoe zet je een top Conversie Optimalisatie programma op?ClickValueFrans Appels
11:20
11:20Workshop: Hoe zet je een top Conversie Optimalisatie programma op?ClickValueFrans Appels
12:15
12:15Workshop: Hoe zet je een top Conversie Optimalisatie programma op?ClickValueFrans Appels
13:00
13:00Workshop: Hoe zet je een top Conversie Optimalisatie programma op?ClickValueFrans Appels
13:40
13:40Verdubbel je conversie met user testingAdwise – Your Digital BrainTom de Haas
14:20
14:20Verdubbel je conversie met user testingAdwise – Your Digital BrainTom de Haas
14:55
14:55Waarom segmentatie en profielverrijking essentieel zijn voor datagestuurde e-mailmarketingAdwise i.s.m. CopernicaJasmijn Hemersma
15:30
15:30Waarom segmentatie en profielverrijking essentieel zijn voor datagestuurde e-mailmarketingAdwise i.s.m. CopernicaJasmijn Hemersma
Roundtable 10
10:40
10:40Influencer marketing – hoe dragen influencers bij aan branding voor je merk?HelloSparkle i.s.m. RTLValentine de Jong
11:20
11:20Influencer marketing – hoe dragen influencers bij aan branding voor je merk?HelloSparkle i.s.m. RTLValentine de Jong
12:15
12:15Branded content bij AdfactorAdfactor i.s.m. RTLKelly Heil
13:00
13:00Branded content bij AdfactorAdfactor i.s.m. RTLKelly Heil
13:40
13:40Hoe bereik je anno 2019 nog je doelgroep? Is CPM niet dood?Exponential Benjamin Gotlieb
14:20
14:20Hoe bereik je anno 2019 nog je doelgroep? Is CPM niet dood?Exponential Benjamin Gotlieb
14:55
14:55Hoe bereik je anno 2019 nog je doelgroep? Is CPM niet dood?Exponential Benjamin Gotlieb
15:30
15:30Hoe bereik je anno 2019 nog je doelgroep? Is CPM niet dood?Exponential Benjamin Gotlieb
Roundtable 11
10:40
10:40De waarde van fuck-upsKaliber InteractiveRonald van Schaik
11:20
11:20De waarde van fuck-upsKaliber InteractiveRonald van Schaik
12:15
12:15De waarde van fuck-upsKaliber InteractiveRonald van Schaik
13:00
13:00De waarde van fuck-upsKaliber InteractiveRonald van Schaik
13:40
13:40Hoe maak ik een slechte content campagne?StrossleEric Ariëns
14:20
14:20Hoe maak ik een slechte content campagne?StrossleEric Ariëns
14:55
14:55Hoe maak ik een slechte content campagne?StrossleEric Ariëns
15:30
15:30Hoe maak ik een slechte content campagne?StrossleEric Ariëns
Roundtable 12
10:40
10:40Digital Branding: er is meer dan alleen videoWeboramaRaymond Merks
11:20
11:20Digital Branding: er is meer dan alleen videoWeboramaRaymond Merks
12:15
12:15The Next AdWeboramaDennis Reimers
13:00
13:00The Next AdWeboramaDennis Reimers
13:40
13:40How-to: Boost je online traffic met behulp van reviewsTrustpilotChris van Dongen
14:20
14:20How-to: Boost je online traffic met behulp van reviewsTrustpilotChris van Dongen
14:55
14:55Een voorwaarde voor elke conversie: een goede online reputatieTrustpilotChris van Dongen
15:30
15:30Een voorwaarde voor elke conversie: een goede online reputatieTrustpilotChris van Dongen
Roundtable 13
10:40
10:40Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
11:20
11:20Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
12:15
12:15Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
13:00
13:00Simpele toepassingen van data in de marketingfunnelSqueezelyTim Hoefnagel
13:40
13:40“Marketing automation, the game”. Speel het spel en win de klantWebpowerDennis van den Bogaard
14:20
14:20“Marketing automation, the game”. Speel het spel en win de klantWebpowerDennis van den Bogaard
14:55
14:55“Marketing automation, the game”. Speel het spel en win de klantWebpowerDennis van den Bogaard
15:30
15:30“Marketing automation, the game”. Speel het spel en win de klantWebpowerDennis van den Bogaard
Roundtable 14
10:40
10:40Growth Hacking DemystifiedScaleUpExperience – powered by MassMovementChristiaan Snabel
11:20
11:20Trends in social content en advertisingMassMovementFemke Marcar
12:15
12:15Transitie van digitale marketing binnen het dealernetwerk van SubaruMassMovementAadjan de Groot
13:00
13:00Transitie van digitale marketing binnen het dealernetwerk van SubaruMassMovementAadjan de Groot
13:40
13:40Data driven personas, een nieuwe manier van doelgroepbenaderingOrangeValleyManon Kepel
14:20
14:20Data driven personas, een nieuwe manier van doelgroepbenaderingOrangeValleyManon Kepel
14:55
14:55Van ruwe data naar heldere inzichten én optimalisatie actiesOrangeValleyTwan Lammers
15:30
15:30Van ruwe data naar heldere inzichten én optimalisatie actiesOrangeValleyTwan Lammers
Roundtable 15
10:40
10:40DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
11:20
11:20DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
12:15
12:15DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
13:00
13:00DMP’s, CDP’s en marketing automation: weet jij nog waar het over gaat?EmattersWouter Theijsmeijer
13:40
13:40Should you win the attention war?SpottJonas de Cooman
14:20
14:20Should you win the attention war?SpottJonas de Cooman
14:55
14:55Should you win the attention war?SpottJonas de Cooman
15:30
15:30Should you win the attention war?SpottJonas de Cooman
Roundtable 16
10:40
10:40Digital Voice is de toekomst. Dus wat houdt het tegen?EY VODWRutger Katz
11:20
11:20Digital Voice is de toekomst. Dus wat houdt het tegen?EY VODWRutger Katz
12:15
12:15Digital Voice is de toekomst. Dus wat houdt het tegen?EY VODWRutger Katz
13:00
13:00Digital Voice is de toekomst. Dus wat houdt het tegen?EY VODWRutger Katz
13:40
13:40People make projects. How to get the most out of your freelancers?AquentLizzie Fajardo
14:20
14:20People make projects. How to get the most out of your freelancers?AquentLizzie Fajardo
14:55
14:55People make projects. How to get the most out of your freelancers?AquentLizzie Fajardo
15:30
15:30People make projects. How to get the most out of your freelancers?AquentLizzie Fajardo
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 17
10:40
10:40Can you Tinder it?GravityJoris Cornielje
11:20
11:20Can you Tinder it?GravityJoris Cornielje
12:15
12:15Can you Tinder it?GravityJoris Cornielje
13:00
13:00Can you Tinder it?GravityJoris Cornielje
Roundtable 18
10:40
10:40Visuele contenttrends 4businessInstaproofKirsten Jassies
11:20
11:20Visuele contenttrends 4businessInstaproofKirsten Jassies
12:15
12:15Visuele contenttrends 4businessInstaproofKirsten Jassies
13:00
13:00Visuele contenttrends 4businessInstaproofKirsten Jassies
13:40
13:40Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
14:20
14:20Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
14:55
14:55Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
15:30
15:30Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
Roundtable 19
13:40
13:40Via het hoofd naar het hart van de consument!GfKTessa Holzenbosch
14:20
14:20Via het hoofd naar het hart van de consument!GfKTessa Holzenbosch
14:55
14:55Via het hoofd naar het hart van de consument!GfKTessa Holzenbosch
15:30
15:30Via het hoofd naar het hart van de consument!GfKTessa Holzenbosch
Roundtable 20
10:40
10:40Digital Sales & Marketing Alignment: vergeet het maar!Raaf en WolfRik de Fluiter
11:20
11:20Digital Sales & Marketing Alignment: vergeet het maar!Raaf en WolfRik de Fluiter
12:15
12:15Digital Sales & Marketing Alignment: vergeet het maar!Raaf en WolfRik de Fluiter
13:00
13:00Digital Sales & Marketing Alignment: vergeet het maar!Raaf en WolfRik de Fluiter
13:40
13:40Mind the gap, between content marketing and employee advocacySoWorkerPatrick Veling
14:20
14:20Mind the gap, between content marketing and employee advocacySoWorkerPatrick Veling
14:55
14:55Mind the gap, between content marketing and employee advocacySoWorkerPatrick Veling
15:30
15:30Mind the gap, between content marketing and employee advocacySoWorkerPatrick Veling
Roundtable 21
10:40
10:40Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
11:20
11:20Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
12:15
12:15Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
13:00
13:00Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?DivimoveMartijn Lindeman
13:40
13:40Live trivia quizzes: the next level of engagementEx Machina GroupJan-Willem Borsboom
14:20
14:20Live trivia quizzes: the next level of engagementEx Machina GroupJan-Willem Borsboom
14:55
14:55Live trivia quizzes: the next level of engagementEx Machina GroupJan-Willem Borsboom
15:30
15:30Live trivia quizzes: the next level of engagementEx Machina GroupJan-Willem Borsboom
Roundtable 22
10:40
10:40Growth Hacking : van scratch tot snel resultaatJoy! Growth Marketing Wilma Kaptein
11:20
11:20Growth Hacking : van scratch tot snel resultaatJoy! Growth Marketing Wilma Kaptein
12:15
12:15Loyaliteit in een omnichannel wereld
13:00
13:00Voice binnen je content marketing strategie: hoe voeg je waarde toe?
13:40
13:40The battle for talent – hoe trek je goede werknemers aan?
14:20
14:20The battle for talent – hoe trek je goede werknemers aan?
Roundtable 26
10:40
10:40Living in a mobile first worldGoogle i.s.m. IAB NederlandHaris Zisimopoulos
11:20
11:20Living in a mobile first worldGoogle i.s.m. IAB NederlandHaris Zisimopoulos
12:15
12:15Living in a mobile first worldGoogle i.s.m. IAB NederlandHaris Zisimopoulos
13:00
13:00Living in a mobile first worldGoogle i.s.m. IAB NederlandHaris Zisimopoulos
13:40
13:40The war for attention: Time well spentMarktplaats | 2dehandsBernard de Vreede
14:20
14:20The war for attention: Time well spentMarktplaats | 2dehandsBernard de Vreede
14:55
14:55The war for attention: Time well spentMarktplaats | 2dehandsBernard de Vreede
15:30
15:30The war for attention: Time well spentMarktplaats | 2dehandsBernard de Vreede
Roundtable 27
10:40
10:40Digitale transformatie: conversie optimalisatie van lineaire tv en radioAbovo Media i.s.m. IAB NederlandRein Vogel
11:20
11:20Digitale transformatie: conversie optimalisatie van lineaire tv en radioAbovo Media i.s.m. IAB NederlandRein Vogel
12:15
12:15Digitale transformatie: conversie optimalisatie van lineaire tv en radioAbovo Media i.s.m. IAB NederlandRein Vogel
13:00
13:00Digitale transformatie: conversie optimalisatie van lineaire tv en radioAbovo Media i.s.m. IAB NederlandRein Vogel
13:40
13:40Digital Out-of-Home: Just another screen?Exterion Media i.s.m. IAB NederlandLilian Hemmelder
14:20
14:20Digital Out-of-Home: Just another screen?Exterion Media i.s.m. IAB NederlandLilian Hemmelder
14:55
14:55Digital Out-of-Home: Just another screen?Exterion Media i.s.m. IAB NederlandLilian Hemmelder
15:30
15:30Digital Out-of-Home: Just another screen?Exterion Media i.s.m. IAB NederlandLilian Hemmelder