Digital Marketing Live!

Programma

Op DML! hoor je alles over mobile, social, customer dialogue en digital advertising, zo uit eerste hand van bijzondere merken. On stage staan de decision makers van de A-merken en inspirerende gasten. Aan de round tables ga je de dialoog aan met bedenkers, adviseurs en ambassadeurs uit het veld.  

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
Stage 7
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30IKEA omnichannel mediamix: Geven met aandacht - Nina Balvert
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Van Gogh Museum als wereldspeler op social media – Live video en merkactivaties - Jacob van der Vlugt
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Voorkom breinpijn! Word allemaal ook neuro-generalist. - Annemarie Joosen
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30The marketeer of the future - Jaap Jacobs
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10Our vision to a data driven digital approach at Philips Television - Ortwin Verreck
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50Snickers Hunger Games: hoe creeer engagement onder millennials als je 80 jaar oud bent? - Marie-Ange Vaessen
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30How AI can help give us time back - Adrian Cutler
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10How header bidding changes display advertising - Clemens Timmermans
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50C2MxEi: Connect to many, engage individuals - Rik Vera
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30Hoe u uw data gebruikt om uw klant te leren kennen - Siebren van Bruggen
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30Hoe u uw data gebruikt om uw klant te leren kennen - Siebren van Bruggen
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10How KLM uses technology in social media to be ever more personal. - Martine van der Lee
Stage 2
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Versterk je merk in een half uur! - Ingmar de Lange
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Online video – De toekomst van digitale merkcommunicatie? - Ruben Stuurman
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Dashboard fetisj in app marketing - Diederick Ubels
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30Hoe je je contentstrategie versterkt met influencer marketing - Lotte Mol
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10In data we trust… B2B Marketing aan de hand van data science - Linda de Lange
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30Het geheim van impactvolle multimediale campagnes - Jasper Bronner
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10Waarom ‘meten is weten’ niet voldoende blijkt voor NLZIET - Seleste van Hoesel-Huijgen
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50Digging deep talk show on social - Bas van Teylingen
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30The click won’t stick - Ronald van Schaik
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10Wedden op real-time relevancy: dynamisch adverteren op basis van data - Eric Waardenburg
Stage 3
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Agile marketing in de praktijk - Bas Bisschops
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10De natuur in met de website van Natuurmonumenten - Ruud Breuker
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Verhoog de conversie met deze tips voor mobile usability-optimalisatie - Danny Loeffen
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30Case Mazda: betere campagnes door slimmere media-inkoop - Arjen Hettinga
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10De uitdagingen van de digitale marketeer: Hoe goed moet je je klant eigenlijk kennen? - Bas van den Beld
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50Van Digital Marketing naar Digital Business in B2B - Hans Molenaar
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30Dé key takeaways om je AdWords effectiever in te zetten - Jory Willemsen
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10Hoe bouw je persoonlijke klantenrelaties uit? Een visie die verder kijkt dan GDPR. - Jonathan Wuurman
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50Data & storytelling - Rens Verweij
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30Data driven content - Farah van der Zijden
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10Het toegevoegde merkeffect van In-app advertising - Sjoerd Reus
Stage 4
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Personal & Viral Media, the next big thing to stand out? - Mark Hoekx
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Search & Social advertising anno 2018 - Wouter Veenboer
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Hoe de mediastrategie van C&A zorgde voor meer winkelbezoek - Melvin van Gom
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30Listen Up! – How to turn social insights into game-changing business impact - Robert Tebby
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50Duurzame dichtbij: innovatie in groene energie - Marieke Romano-van den Hoek
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30Hoe NN Group wereldwijd branding en sales verbindt - Remco Barbier
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10Goed converterende content is ‘gewoon’ voorspelbaar - Marcel Leeman
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50GDPR & e-Privacy wetgeving - Matthias de Bruyne
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30Artificial Intelligence maakt de marketing professional onmisbaar - Boris Jurriens
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30Artificial intelligence maakt de marketing professional onmisbaar - Boris Jurriens
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10“De XITE Awards: miljoenenbereik door het activeren van jongeren” - Manon Fennis
Stage 5
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30SEO success middels tooling en data - Davi van Zanen
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Opel: eCRM on Steroids, een Customer Journey van websitebezoek tot verkochte auto’s. - Wouter Theijsmeijer
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Data gedreven samenwerken met respect voor de consument - Fabian Meeuwisz
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30Incrementality en conversion uplift meten zonder attributieplatform - Bram de Jonge
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10De key drivers van snelle online groei - Frans Appels
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50How Jägermeister stops you from failing - Desiree van der Horst
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30“Onze conversational future, hoe Voice het gesprek gaat veranderen” - Bart Fussel
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10Hoe NS anonieme offline marketingacties omzet in effectieve online customer journeys - Joost Kaart
15:20 - 15:50
15:20 - 15:50Welkom in de wereld Generatie Z - Bas Delmee
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30Leer hoe je branded content effectief inzet voor jouw merk - Wouter van Rijn
Stage 6
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30De marketeer aan de knoppen bij New Skool Media - Leonie Bakker
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10Performance content, from quantity to quality conversions - Hossein Houssaini
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50Noppies: Insights in de succesvolle crosschannel video marketingcampagne - Sjoerd van Geelen
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30Binnen een week 1-op-1 marketing realiseren. Het kan. - Viktor van der Wijk
12:40 - 13:10
12:40 - 13:10Achieving Event Excellence – Manage & Automate Events with Selligent Marketing Cloud - John Eising
13:20 - 13:50
13:20 - 13:50Winnen. Verliezen. Of veranderen? - Vincent Dumon
14:00 - 14:30
14:00 - 14:30Hoe EMTÉ Supermarkten 29% meer omzet realiseert door onboarding van klanten - Raymond Ros
14:40 - 15:10
14:40 - 15:10Digital insights op basis van semantische intelligentie - Michel Soeteman
16:40 - 17:10
16:40 - 17:10Van data gestuurd denken naar data gestuurd doen - Kees Groenewoud
Stage 7
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30How to make your email marketing boom after GDPR - Michelle Dassen
10:40 - 11:10
10:40 - 11:10De 7 UX lessen om je conversie te verdubbelen - Richard van Rijswijk
11:20 - 11:50
11:20 - 11:50How to successfully apply AI in the marketing value chain - Josse Dorleijn
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30Kunnen we het gedrag van onze online gebruikers voorspellen? - Rochelle Huyben
ROUNDTABLES
1
2
3
4
5
6
7
8
ROUNDTABLES
9
10
11
12
13
14
15
16
ROUNDTABLES
17
18
19
20
21
22
23
24
ROUNDTABLES
25
26
27
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
1
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Business opportunities ontdekken met semantische intelligentie: enkele cases - Michel Soeteman
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Business opportunities ontdekken met semantische intelligentie: enkele cases - Michel Soeteman
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Business opportunities ontdekken met semantische intelligentie: enkele cases - Michel Soeteman
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Business opportunities ontdekken met semantische intelligentie: enkele cases - Michel Soeteman
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30E-mail Marketing Speed Course - Wouter van der Hucht
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15E-mail Marketing Speed Course - Wouter van der Hucht
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00E-mail Marketing Speed Course - Wouter van der Hucht
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45E-mail Marketing Speed Course - Wouter van der Hucht
2
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30A data driven approach with the CRO double learning loop - Joshua Kreuger
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15A data driven approach with the CRO double learning loop - Joshua Kreuger
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00A data driven approach with the CRO double learning loop - Joshua Kreuger
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45A data driven approach with the CRO double learning loop - Joshua Kreuger
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Waarom YouTube hetzelfde is als TV (en toch compleet anders)! - Jeffrey Wattimena
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Waarom YouTube hetzelfde is als TV (en toch compleet anders)! - Jeffrey Wattimena
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Waarom YouTube hetzelfde is als TV (en toch compleet anders)! - Jeffrey Wattimena
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Waarom YouTube hetzelfde is als TV (en toch compleet anders)! - Jeffrey Wattimena
3
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Big data, machine learning en boerenverstand - Kevin van Kalkeren
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Big data, machine learning en boerenverstand - Kevin van Kalkeren
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Big data, machine learning en boerenverstand - Kevin van Kalkeren
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Big data, machine learning en boerenverstand - Kevin van Kalkeren
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30De onbewuste kracht van de muis! - Jimmy van den Eerenbeemt
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15De onbewuste kracht van de muis! - Jimmy van den Eerenbeemt
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00De onbewuste kracht van de muis! - Jimmy van den Eerenbeemt
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45De onbewuste kracht van de muis! - Jimmy van den Eerenbeemt
4
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzet - Bram de Jonge
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzet - Bram de Jonge
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzet - Bram de Jonge
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzet - Bram de Jonge
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzet - Bram de Jonge
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzet - Bram de Jonge
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzet - Bram de Jonge
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzet - Bram de Jonge
5
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Hoe een full funnel benadering leidt tot meer awareness en sales - Raoul van Tol
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Hoe een full funnel benadering leidt tot meer awareness en sales - Raoul van Tol
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Hoe een full funnel benadering leidt tot meer awareness en sales - Raoul van Tol
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Hoe een full funnel benadering leidt tot meer awareness en sales - Raoul van Tol
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Het online gevecht om talent - Remco de Groot
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Het online gevecht om talent - Remco de Groot
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Het online gevecht om talent - Remco de Groot
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Het online gevecht om talent - Remco de Groot
6
10:00 - 10:30
10:00 - 10:305 tips om je content marketing strategie te baseren op data - Farah van der Zijden
10:45 - 11:15
10:45 - 11:155 tips om je content marketing strategie te baseren op data - Farah van der Zijden
11:30 - 12:00
11:30 - 12:005 tips om je content marketing strategie te baseren op data - Farah van der Zijden
12:15 - 12:45
12:15 - 12:455 tips om je content marketing strategie te baseren op data - Farah van der Zijden
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Meaningful Targeting - Roeland de Jong
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Meaningful Targeting - Roeland de Jong
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Meaningful Targeting - Roeland de Jong
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Meaningful Targeting - Roeland de Jong
7
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30De rol van technologie in het verhogen van de Customer Lifetime value? - Daniel Klomps
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15De rol van technologie in het verhogen van de Customer Lifetime value? - Daniel Klomps
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00De rol van technologie in het verhogen van de Customer Lifetime value? - Daniel Klomps
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45De rol van technologie in het verhogen van de Customer Lifetime value? - Daniel Klomps
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Lead generatie middels marketing automation - Dax Strüber
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Lead generatie middels marketing automation - Dax Strüber
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Lead generatie middels marketing automation - Dax Strüber
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Lead generatie middels marketing automation - Dax Strüber
8
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Snelheid verbeteren voor meer conversie - Sjoerd Maessen
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Snelheid verbeteren voor meer conversie - Sjoerd Maessen
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Snelheid verbeteren voor meer conversie - Sjoerd Maessen
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Snelheid verbeteren voor meer conversie - Sjoerd Maessen
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Search als spin in het web 3.0 - Jelmer Dingemanse
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Search als spin in het web 3.0 - Jelmer Dingemanse
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Search als spin in het web 3.0 - Jelmer Dingemanse
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Search als spin in het web 3.0 - Jelmer Dingemanse
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
9
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailmarketing strategie eruit? - Alessia Cucciarre
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit? - Alessia Cucciarre
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit? - Alessia Cucciarre
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit? - Alessia Cucciarre
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit? - Alessia Cucciarre
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit? - Alessia Cucciarre
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit? - Alessia Cucciarre
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit? - Alessia Cucciarre
10
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Social Advertising & B2B: hoe effectief is LinkedIn? - Rob Terstall
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Social Advertising & B2B: hoe effectief is LinkedIn? - Rob Terstall
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Social Advertising & B2B: hoe effectief is LinkedIn? - Rob Terstall
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Social Advertising & B2B: hoe effectief is LinkedIn? - Rob Terstall
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Van traditionele media naar digital! – What’s new & What’s next? - Daphne Smaling
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Van traditionele media naar digital! – What’s new & What’s next? - Daphne Smaling
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Van traditionele media naar digital! – What’s new & What’s next? - Daphne Smaling
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Van traditionele media naar digital! – What’s new & What’s next? - Daphne Smaling
11
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Ontdek hoe je data omzet in échte klantrelaties - Fred Pellenaars
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Ontdek hoe je data omzet in échte klantrelaties - Fred Pellenaars
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Ontdek hoe je data omzet in échte klantrelaties - Fred Pellenaars
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Ontdek hoe je data omzet in échte klantrelaties - Fred Pellenaars
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Concreet samenwerken in een data-omgeving - Fabian Meeuwisz
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Concreet samenwerken in een data-omgeving - Fabian Meeuwisz
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Concreet samenwerken in een data-omgeving - Fabian Meeuwisz
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Concreet samenwerken in een data-omgeving - Fabian Meeuwisz
12
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Data Driven Look-a-likes, bereik wie echt op jouw klanten lijken - Jasper Beimans
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Data Driven Look-a-likes, bereik wie echt op jouw klanten lijken - Jasper Beimans
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Data Driven Look-a-likes, bereik wie echt op jouw klanten lijken - Jasper Beimans
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Data Driven Look-a-likes, bereik wie echt op jouw klanten lijken - Jasper Beimans
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Data en online marketing; zes technieken die iedereen kan inzetten - Philippe van Ooteghem
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Data en online marketing; zes technieken die iedereen kan inzetten - Philippe van Ooteghem
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Data en online marketing; zes technieken die iedereen kan inzetten - Philippe van Ooteghem
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Data en online marketing; zes technieken die iedereen kan inzetten - Philippe van Ooteghem
13
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30How Native Fits into your Marketing Mix - Harry Levy
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15How Native Fits into your Marketing Mix - Harry Levy
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00How Native Fits into your Marketing Mix - Harry Levy
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45How Native Fits into your Marketing Mix - Harry Levy
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30How to Create Content that Converts - Dries Ghielens
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15How to Create Content that Converts - Dries Ghielens
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00How to Create Content that Converts - Dries Ghielens
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45How to Create Content that Converts - Dries Ghielens
14
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Wat maakt een video geknipt voor digital? - Renske van Kessel
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Wat maakt een video geknipt voor digital? - Renske van Kessel
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Wat maakt een video geknipt voor digital? - Renske van Kessel
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Wat maakt een video geknipt voor digital? - Renske van Kessel
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30De kip of het ei. Data of onderbuik. Empathie of ratio. - Albert Hartwig
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15De kip of het ei. Data of onderbuik. Empathie of ratio. - Albert Hartwig
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00De kip of het ei. Data of onderbuik. Empathie of ratio. - Albert Hartwig
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45De kip of het ei. Data of onderbuik. Empathie of ratio. - Albert Hartwig
15
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Heeft de blogger zijn beste tijd gehad? - Annemarijn Kauw-A-Tjoe
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Heeft de blogger zijn beste tijd gehad? - Annemarijn Kauw-A-Tjoe
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Heeft de blogger zijn beste tijd gehad? - Annemarijn Kauw-A-Tjoe
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Heeft de blogger zijn beste tijd gehad? - Annemarijn Kauw-A-Tjoe
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Is social media alleen maar sunshine and rainbows? - Lars Griffioen
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Is social media alleen maar sunshine and rainbows? - Lars Griffioen
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Is social media alleen maar sunshine and rainbows? - Lars Griffioen
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Is social media alleen maar sunshine and rainbows? - Lars Griffioen
16
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30De waarde van experimenteren voor Digital Marketing - Ronald van Schaik
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15De waarde van experimenteren voor Digital Marketing - Ronald van Schaik
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00De waarde van experimenteren voor Digital Marketing - Ronald van Schaik
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45De waarde van experimenteren voor Digital Marketing - Ronald van Schaik
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Het succes van hyperpersonalisatie - Peter van der Schaar
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Het succes van hyperpersonalisatie - Peter van der Schaar
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Het succes van hyperpersonalisatie - Peter van der Schaar
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Het succes van hyperpersonalisatie - Peter van der Schaar
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
17
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Haal jij de volledige potentie uit jouw PPC-Campagnes? - Jory Willemsen
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Haal jij de volledige potentie uit jouw PPC-Campagnes? - Jory Willemsen
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Haal jij de volledige potentie uit jouw PPC-Campagnes? - Jory Willemsen
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Haal jij de volledige potentie uit jouw PPC-Campagnes? - Jory Willemsen
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Hoe realiseert u een optimaal linkprofiel? - Youri van Heek
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Hoe realiseert u een optimaal linkprofiel? - Youri van Heek
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Hoe realiseert u een optimaal linkprofiel? - Youri van Heek
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Hoe realiseert u een optimaal linkprofiel? - Youri van Heek
18
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30De kracht van influencer marketing bij RTL MCN - Laurence Janssen
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15De kracht van influencer marketing bij RTL MCN - Laurence Janssen
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00The Bright side of tech - Erwin van der Zande
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45The Bright side of tech - Erwin van der Zande
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30De RTL WE♥VIDEO-community - Mirte van Deursen
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15De RTL WE♥VIDEO-community - Mirte van Deursen
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Waarom fanmarketing werkt - Isabel Horchner
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Waarom fanmarketing werkt - Isabel Horchner
19
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30How does ACTITO help your marketing department to be GDPR compliant - Benoit de Nayer
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15How does ACTITO help your marketing department to be GDPR compliant - Benoit de Nayer
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00How does ACTITO help your marketing department to be GDPR compliant - Benoit de Nayer
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45How does ACTITO help your marketing department to be GDPR compliant - Benoit de Nayer
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Hoe bereik je je doelgroep effectief in alle fasen van het koopproces? - Wolter Tjeenk Willink
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Hoe bereik je je doelgroep effectief in alle fasen van het koopproces? - Wolter Tjeenk Willink
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Hoe bereik je je doelgroep effectief in alle fasen van het koopproces? - Wolter Tjeenk Willink
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Hoe bereik je je doelgroep effectief in alle fasen van het koopproces? - Wolter Tjeenk Willink
20
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappen - Frans Appels
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappen - Frans Appels
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappen - Frans Appels
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Hoe zorg je voor échte engagement door middel van video - Ingmar Rood
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Hoe zorg je voor échte engagement door middel van video - Ingmar Rood
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Hoe zorg je voor échte engagement door middel van video - Ingmar Rood
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Hoe zorg je voor échte engagement door middel van video - Ingmar Rood
21
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Outstream in de customer journey - Erik Dubbeldeman
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00How advertisers get more control on programmatic advertising - Arjan Grootveld
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45CMO onderzoek - Nathalie Peters
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Programmatic Video: CTV in verschillende vormen. - Michiel Lok
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00CMO onderzoek - Nathalie Peters
22
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30De digitale uitdaging van de marketingorganisatie: case Hema - Pim Jonker
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15De digitale uitdaging van de marketingorganisatie: case Hema - Pim Jonker
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Hoe kan je als adverteerder meer grip krijgen op programmatic marketing? - Arjan Grootveld
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Social media marketing for your event - Janneke van Egmond
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Social media marketing for your event - Janneke van Egmond
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Neem een kijkje in ‘t brein - Tim Zuidgeest
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45De 5 nieuwste neuro-inzichten - Tim Zuidgeest
23
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Het eerste Nederlandse Marketing Technologie onderzoek van VODW en Emerce; de resultaten! - Michael Klazema
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Het eerste Nederlandse Marketing Technologie onderzoek van VODW en Emerce; de resultaten! - Michael Klazema
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Het eerste Nederlandse Marketing Technologie onderzoek van VODW en Emerce; de resultaten!
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Het eerste Nederlandse Marketing Technologie onderzoek van VODW en Emerce; de resultaten! - Michael Klazema
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Next LeVeL Email Marketing & Automation - Jordie van Rijn
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Next LeVeL Email Marketing & Automation - Jordie van Rijn
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Next LeVeL Email Marketing & Automation - Jordie van Rijn
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Next LeVeL Email Marketing & Automation - Jordie van Rijn
24
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Hoe kies je een B2B marketing automation platform? - Henrik Becker
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Hoe kies je een B2B marketing automation platform? - Henrik Becker
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Hoe kies je een B2B marketing automation platform? - Henrik Becker
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Hoe kies je een B2B marketing automation platform? - Henrik Becker
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30How can a modern day marketeer contribute to a brand new and more sustainable world? - Willem Vola
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15How can a modern day marketeer contribute to a brand new and more sustainable world? - Willem Vola
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00How can a modern day marketeer contribute to a brand new and more sustainable world? - Willem Vola
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45How can a modern day marketeer contribute to a brand new and more sustainable world? - Willem Vola
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
25
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Visuele contenttrends 4business - Kirsten Jassies
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Visuele contenttrends 4business - Kirsten Jassies
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Visuele contenttrends 4business - Kirsten Jassies
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Visuele contenttrends 4business - Kirsten Jassies
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Visuele contenttrends 4business - Kirsten Jassies
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Visuele contenttrends 4business - Kirsten Jassies
26
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Online marketing: hoe blijf je relevant en waar leg je de focus? - Hessel Mulder
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Online marketing: hoe blijf je relevant en waar leg je de focus? - Hessel Mulder
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Online marketing: hoe blijf je relevant en waar leg je de focus? - Janne Koel
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Online marketing: hoe blijf je relevant en waar leg je de focus? - Janne Koel
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Het effect van globalisering op digital marketing - Delano Brand
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Het effect van globalisering op digital marketing - Delano Brand
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Het effect van globalisering op digital marketing - Laura Beekwilder
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Het effect van globalisering op digital marketing - Laura Beekwilder
27
10:00 - 10:30
10:00 - 10:30Zó maak je een contentstrategie - Bas Endhoven
10:45 - 11:15
10:45 - 11:15Zó maak je een contentstrategie - Bas Endhoven
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00Zó maak je een contentstrategie - Bas Endhoven
12:15 - 12:45
12:15 - 12:45Zó maak je een contentstrategie - Bas Endhoven
13:00 - 13:30
13:00 - 13:30Zó maak je een contentstrategie - Bas Endhoven
13:45 - 14:15
13:45 - 14:15Zó maak je een contentstrategie - Bas Endhoven
14:30 - 15:00
14:30 - 15:00Zó maak je een contentstrategie - Bas Endhoven
15:15 - 15:45
15:15 - 15:45Zó maak je een contentstrategie - Bas Endhoven