Digital Marketing Live!

Programma

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
Stage 7
Demo area
Stage 1
10:00
10:00 - 10:30Corendon Hotels & Resorts: wereldwijd op de kaart door de plaatsing van een Boeing747Corendon Hotels & ResortsMartin de Boer
10:40
10:40 - 11:10Customer experience innovationSchiphol GroupVincent Thamm
11:20
11:20 - 11:50The war for attention: time well spentMarktplaats | 2dehandsBernard de Vreede
12:00
12:00 - 12:30Hoe kun je jouw merkbelofte naadloos laten aansluiten op de customer experience?Born05Ed Knol
12:40
12:40 - 13:10Watch This! Building a brand on social mediaCLUSEEduard Blacquière
13:20
13:20 - 13:50Voice lessons learnedCentraal BeheerAnnemieke Bakker
14:00
14:00 - 14:30Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journeyISM eCompanySiebren van Bruggen
14:40
14:40 - 15:10De HEMA klantenpas; successen, missers en ambitiesHEMA i.s.m. AdeptivAlexandra den Hartog
15:20
15:20 - 15:50The age of conversation KLM op social, messaging en voice
16:00
16:00 - 16:30De wijsheid komt uit het oosten: mijn digitale lessen uit AziëRIFFTobias Walraven
16:40
16:40 - 17:10How we went viral like a celebrity sextapeThe Avocado ShowRon Simpson
Stage 2
10:00
10:00 - 10:30Zo ontwikkel jij een messcherpe propositie!MountviewIngmar de Lange
10:40
10:40 - 11:10The influencer marketing f*ck up summitThe Walt Disney CompanyRobert Zuidgeest
11:20
11:20 - 11:50IJzersterke merkcommunicatie & branding: zo pak je het aan!Traffic BuildersLotte Mol
12:00
12:00 - 12:30Heineken Experience: data driven digital marketing growth strategyOrangeValleyOrtwin Verreck
12:40
12:40 - 13:10Het Anne Frank Huis in VRAnne Frank StichtingCharlotte Bosman
13:20
13:20 - 13:50AR escape room The Lockdown als sweet spot voor succesvolle employer branding campagneABN AMROMaarten Bokhoven
14:00
14:00 - 14:30Innovatie Fuck-ups; hoe ze te veroorzaken en te voorkomenKaliber InteractiveRonald van Schaik
14:40
14:40 - 15:10The war for attention: stop wasting my timeMarktplaats | 2dehandsTobias Braam
15:20
15:20 - 15:50It’s about time technology empowers and enhances real life experiencesWoovIrfan van Ewijk
16:00
16:00 - 16:30Hoe laat je social video voor je werken?RTLMirte van Deursen
16:40
16:40 - 17:10Branding in de digitale wereldN=5Marc Oosterhout
Stage 3
10:00
10:00 - 10:30Data gedreven ondernemenParkmobileLoes Meys
10:40
10:40 - 11:10Contentmakers! Wordt contentmarketeer!Beeckestijn Business School Antal de Waij
11:20
11:20 - 11:50The hyper engaged customer: probabilistische en deterministische dataEmattersJeroen de Graaf
12:00
12:00 - 12:30Kan digital advertising TV écht vervangen?T-MobileAmanda Bouwmeester
12:40
12:40 - 13:10Growth Hacking – The next levelGrowth TribeFerdinand Koelewijn
13:20
13:20 - 13:50Optimising Pinterest in the Era of Visual SearchPinterestStacey Bocknek
14:00
14:00 - 14:30High IMPACT advertising disrupted; how brands are taking full controlWeboramaNomkwazi Hooplot
14:40
14:40 - 15:10OAD & Qooqie in omnichannel marketingQooqieLeslie Sulkers
15:20
15:20 - 15:50Digital marketing strategy B2B marketingBeeckestijn Business SchoolHans Molenaar
16:00
16:00 - 16:30Artificial Intelligence voor digital marketeersLexisNexisYvette Turlings
16:40
16:40 - 17:10Van Gogh belicht: de brievenVan Gogh MuseumSinja Bloeme
Stage 4
10:00
10:00 - 10:30Shoppable Video: the next level of online video marketingEx Machina GroupBranco Scherer
10:40
10:40 - 11:10Winning in the age of the empowered consumer | Align your (online) strategy to meet the expectations of the empowered consumerGfKJonneke Heins-Mouwen
11:20
11:20 - 11:50Design for the age of experienceIsobar, onderdeel van Dentsu Aegis NetworkDaniel Sytsma
12:00
12:00 - 12:30How to accelerate AI through Cloud in digital marketingArtefactSuzanne Jansen
12:40
12:40 - 13:10De uitdagingen van de digitale marketeer: Hoe goed moet je je klant eigenlijk kennen?State of DigitalBas van den Beld
13:20
13:20 - 13:50Succesvol in een overvolle marktCortinaChantal Groot Kormelink
14:00
14:00 - 14:30Hertog Jan: liefde voor bier als kompas voor digitale marketingHertog Jan i.s.m IsobarSjors van Drie
14:40
14:40 - 15:10Hoe Google SSD digital marketing van retailers koppelt aan offline winkelverkopenEDMRaymond Ros
15:20
15:20 - 15:50Why Gen Z doesn’t give a fuck about your marketing strategyVICECarsten Meijer
16:00
16:00 - 16:30Hoe bouw je consumentenvertrouwen op Amazon?iProspect, onderdeel van Dentsu Aegis NetworkReynder Bruyns
16:40
16:40 - 17:10De toekomst van Instagram & Facebook: een-op-een, stories en shoppingInstaproofKirsten Jassies
Stage 5
10:00
10:00 - 10:30Contentmarketing = ContextmarketingSanomaRoger Verdurmen
10:40
10:40 - 11:10De weg naar Digital Marketing volwassenheid bij BookSpotBookSpot i.s.m. De Nieuwe ZaakMichiel Dijkstra
11:20
11:20 - 11:50Succesvol A/B-testen in e-mailmarketingISM eCompanyMonique Zwanenburg
12:00
12:00 - 12:30De 10 belangrijkste lessen uit 100 digital marketingcampagnesRIFFNick de Reuver
12:40
12:40 - 13:10Programmatic Buying. ALL you NEVER wanted to KNOWZIGT / Platform161Marco Kloots
13:20
13:20 - 13:50Contentmarketing = ContextmarketingSanomaRoger Verdurmen
14:00
14:00 - 14:30Online personalisatieBeeckestijn Business School Martin van Kranenburg
14:40
14:40 - 15:10Automatische klantsegmentatie: DMP-cases voor personalisatie van advertising, website & e-mailSqueezelyTim Hoefnagel
15:20
15:20 - 15:50Groeien met DataNetprofilerDaniël Markus
16:00
16:00 - 16:30Het echte (Digital) Marketing verhaal van Beemster kaasadduranceMarco Huizer
16:40
16:40 - 17:10Conquer the Age of Video – In the Era of Google and FacebookShowHeroesIlhan Zengin
Stage 6
10:00
10:00 - 10:30De performance van je campagnes verbeteren met reviewsTrustpilotChris van Dongen
10:40
10:40 - 11:10The power of native advertisingStrossleEric Ariëns
11:20
11:20 - 11:50Measuring marketing impact: essential guide voor 2019AdRollBram de Jonge
12:00
12:00 - 12:30Augmented Reality, how can it benefit your business?Augmart i.s.m. AquentBoris Thorbecke
12:40
12:40 - 13:10Should you win the attention war?SpottJonas de Cooman
13:20
13:20 - 13:50Van onderbuikgevoel naar strategisch e-mailplan: zo word je succesvol binnen 2 jaar!Kees Smit Tuinmeubelen i.s.m. CopernicaMarlies Kamphuis
14:00
14:00 - 14:30Swipen met Zwitsal, engagement door eenvoudGravityJoris Cornielje
14:40
14:40 - 15:10Meer impact met online video door neuro insightsST&T ResearchTim Zuidgeest
Stage 7
10:00
10:00 - 10:30Best practices voor dynamisch adverteren middels SEA-toolingChannableRobert Schavemaker
10:40
10:40 - 11:10Rake content creëren, hoe doe je dat?Adwise – Your Digital BrainMarieke Bakker
11:20
11:20 - 11:50Schieten met hagel of 700% groei door marketing automation?WebpowerJacco Bouw
12:00
12:00 - 12:30De rol van Artificial Intelligence in digitale communicatieTextmetricsMarcel Leeman
12:40
12:40 - 13:10Zo zet je chat in voor je self service strategieBeeckestijn Business SchoolBart Meerdink
13:20
13:20 - 13:50Influencer marketing^10: vertienvoudig je resultaten met micro-influencersJoinDavid Dekker
14:00
14:00 - 14:30Winning with CRO- key pillars of a successful conversion optimisation programVWODeepak Lamba
14:40
14:40 - 15:10Mag reclame iets minder stereotiep en rolbevestigend? Is ook beter voor je merk!KantarNiki Schroeder
15:20
15:20 - 15:50Winning with CRO- key pillars of a successful conversion optimisation programVWODeepak Lamba
16:00
16:00 - 16:30Durf als merk te ontregelen en groei!KantarBram van Schaik
Demo area
10:45
10:45 - 11:00Trustpilot demo: Het verzamelen van reviews, inzetten van je reputatie en leren van de feedback
12:05
12:05 - 12:20Webpower demo: Ruim 700% conversieverhoging met de Flow Builder van Webpower
12:45
12:45 - 13:00Join demo: De toekomst van content en AI: Consistente klantcommunicatie in de praktijk
14:05
14:05 - 14:20Experience how Join’s AI-powered platform can help you simplify your influencer marketing efforts
15:25
15:25 - 15:40EDM demo: Herken je bezoeker achter het beeldscherm – Offline kenmerken bij online bezoeken
16:05
16:05 - 16:20VWO demo: A/B Testing & Conversion Optimisation Platform- Detailed Walkthrough of VWO’s Capabilities
16:45
16:45 - 17:00Lexis Nexis demo: AI en Media Monitoring
ROUNDTABLES
Roundtable 18
Roundtable 18
12:15
12:15 - 12:40Visuele contenttrends 4businessInstaproofKirsten Jassies
13:00
13:00 - 13:25Visuele contenttrends 4businessInstaproofKirsten Jassies