Digital Marketing Live!

Programma

Op DML! hoor je alles over mobile, social, customer dialogue en digital advertising, zo uit eerste hand van bijzondere merken. On stage staan de decision makers van de A-merken en inspirerende gasten. Aan de round tables ga je de dialoog aan met bedenkers, adviseurs en ambassadeurs uit het veld.  

Stel nu je persoonlijke programma samen. Bekijk hier het volledige programma in PDF versie.

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
Stage 7
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00
10:00IKEA omnichannel mediamix: Geven met aandachtIKEANina Balvert
10:40
10:40Van Gogh Museum als wereldspeler op social media – Live video en merkactivatiesVan Gogh MuseumJacob van der Vlugt
11:20
11:20Voorkom breinpijn! Word allemaal ook neuro-generalist.MarktplaatsAnnemarie Joosen
12:00
12:00The marketeer of the futureFingerspitzJaap Jacobs
12:40
12:40Our vision to a data driven digital approach at Philips TelevisionOrangeValleyOrtwin Verreck
13:20
13:20Snickers Hunger Games: hoe creeer engagement onder millennials als je 80 jaar oud bent?MarsMarie-Ange Vaessen
14:00
14:00How AI can help give us time backBing Ads EMEAJames Murray
14:40
14:40How header bidding changes display advertisingMarktplaats Clemens Timmermans
15:20
15:20C2MxEi: Connect to many, engage individualsNexxworksRik Vera
16:00
16:00Hoe u uw data gebruikt om uw klant te leren kennenISM eCompanySiebren van Bruggen
16:00
16:00Hoe u uw data gebruikt om uw klant te leren kennenISM eCompanySiebren van Bruggen
16:00
16:00Datagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: voor morgen en in de toekomst!ISM eCompanyJurjen Jongejan
16:40
16:40How KLM uses technology in social media to be ever more personal.KLM Royal Dutch AirlinesMartine van der Lee
Stage 2
10:00
10:00Versterk je merk in een half uur!MountviewIngmar de Lange
10:40
10:40Online video – De toekomst van digitale merkcommunicatie?Brandboost by DivimoveRuben Stuurman
11:20
11:20Dashboard fetisj in app marketingMobProDiederick Ubels
12:00
12:00Hoe je je contentstrategie versterkt met influencer marketingTraffic Builders – Digital Marketing IntelligenceLotte Mol
12:40
12:40In data we trust… B2B Marketing aan de hand van data scienceGreetzLinda de Lange
13:20
13:20Hoe creëer je de ultieme branded content voor een niche marktTweakersTim de Hoogh
14:00
14:00Het geheim van impactvolle multimediale campagnesMediacomJasper Bronner
14:40
14:40Waarom ‘meten is weten’ niet voldoende blijkt voor NLZIETNLZIETSeleste van Hoesel-Huijgen
15:20
15:20Digging deep talk show on socialThe Tube school & Online Cookie CollectiveBas van Teylingen
16:00
16:00The click won’t stickKaliber InteractiveRonald van Schaik
16:40
16:40Wedden op real-time relevancy: dynamisch adverteren op basis van dataToto (Nederlandse Loterij)Eric Waardenburg
Stage 3
10:00
10:00Agile marketing in de praktijkABN AMROBas Bisschops
10:40
10:40De natuur in met de website van NatuurmonumentenVereniging tot Behoud van NatuurmonumentenRuud Breuker
11:20
11:20Verhoog de conversie met deze tips voor mobile usability-optimalisatieISM eCompanyDanny Loeffen
12:00
12:00Case Mazda: betere campagnes door slimmere media-inkoopOogst – a Merkle CompanyArjen Hettinga
12:40
12:40De uitdagingen van de digitale marketeer: Hoe goed moet je je klant eigenlijk kennen?State of Digital Bas van den Beld
13:20
13:20Van Digital Marketing naar Digital Business in B2BBeeckestijn Business SchoolHans Molenaar
14:00
14:00Dé key takeaways om je AdWords effectiever in te zettenSmart Internet MediaJory Willemsen
14:40
14:40Hoe bouw je persoonlijke klantenrelaties uit? Een visie die verder kijkt dan GDPR.ACTITOJonathan Wuurman
15:20
15:20Data & storytellingVICE BeneluxRens Verweij
16:00
16:00Data driven contentHead Office NLFarah van der Zijden
16:40
16:40Het toegevoegde merkeffect van In-app advertisingGfKSjoerd Reus
Stage 4
10:00
10:00Personal media, the next best thing to stand out?GekkeMarkieMark Hoekx
10:40
10:40Search & Social advertising anno 2018Beeckstijn Business SchoolWouter Veenboer
11:20
11:20Hoe de mediastrategie van C&A zorgde voor meer winkelbezoekDentsu Aegis NetworkMelvin van Gom
12:00
12:00Listen Up! – How to turn social insights into game-changing business impactLexisNexisRobert Tebby
12:40
12:40Branding in de digitale wereldVEAMarc Oosterhout
13:20
13:20Duurzame dichtbij: innovatie in groene energieGreenchoiceMarieke Romano-van den Hoek
14:00
14:00Hoe NN Group wereldwijd branding en sales verbindtNN GroupRemco Barbier
14:40
14:40Goed converterende content is ‘gewoon’ voorspelbaarWebtexttoolMarcel Leeman
15:20
15:20GDPR & e-Privacy wetgevingDDMAMatthias de Bruyne
16:00
16:00Artificial Intelligence maakt de marketing professional onmisbaariProspectBoris Jurriens
16:00
16:00Artificial intelligence maakt de marketing professional onmisbaariProspectBoris Jurriens
16:40
16:40“De XITE Awards: miljoenenbereik door het activeren van jongeren”XITEManon Fennis
Stage 5
10:00
10:00SEO success middels tooling en dataSmart Internet MediaDavi van Zanen
10:40
10:40Opel: eCRM on Steroids, een Customer Journey van websitebezoek tot verkochte auto’sEmatters Wouter Theijsmeijer
11:20
11:20Data gedreven samenwerken met respect voor de consumentSanoma Media NetherlandsFabian Meeuwisz
12:00
12:00Incrementality en conversion uplift meten zonder attributieplatformAdRollBram de Jonge
12:40
12:40De key drivers van snelle online groeiNetprofiler Frans Appels
13:20
13:20How Jägermeister stops you from failingFingerspitzDesiree van der Horst
14:00
14:00“Onze conversational future, hoe Voice het gesprek gaat veranderen”aFrogleap – a Merkle CompanyBart Fussel
14:40
14:40Hoe NS anonieme offline marketingacties omzet in effectieve online customer journeysNederlandse SpoorwegenJoost Kaart
15:20
15:20Welkom in de wereld Generatie ZBeeckestijn Bas Delmee
16:00
16:00Leer hoe je branded content effectief inzet voor jouw merkTelegraaf Media GroepRené van Leeuwen
16:40
16:40Van data gestuurd denken naar data gestuurd doenBeeckestijnKees Groenewoud
Stage 6
10:00
10:00De marketeer aan de knoppen bij New Skool MediaBasedriverLeonie Bakker
10:40
10:40Performance content, from quantity to quality conversionsHavas GroupHossein Houssaini
11:20
11:20Noppies: Insights in de succesvolle crosschannel video marketingcampagneZeoSjoerd van Geelen
12:00
12:00Binnen een week 1-op-1 marketing realiseren. Het kan.Storm DigitalViktor van der Wijk
12:40
12:40Achieving Event Excellence – Manage & Automate Events with Selligent Marketing CloudDe Heeren van Veertig PlusJohn Eising
13:20
13:20Winnen. Verliezen. Of veranderen?ColliShopVincent Dumon
14:00
14:00Hoe EMTÉ Supermarkten 29% meer omzet realiseert door onboarding van klantenEDM Digital SolutionsRaymond Ros
14:40
14:40Digital insights op basis van semantische intelligentieWeboramaMichel Soeteman
Stage 7
10:00
10:00How to make your email marketing boom after GDPRFlexmailMichelle Dassen
10:40
10:40De 7 UX lessen om je conversie te verdubbelenWUARichard van Rijswijk
11:20
11:20How to successfully apply AI in the marketing value chainArtefactJosse Dorleijn
12:00
12:00Kunnen we het gedrag van onze online gebruikers voorspellen? Decoding the behaviour of your online userTaboolaRochelle Huyben
ROUNDTABLES
1
2
3
4
5
6
7
8
ROUNDTABLES
9
10
11
12
13
14
15
16
ROUNDTABLES
17
18
19
20
21
22
23
24
ROUNDTABLES
25
26
27
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
1
10:00
10:00Business opportunities ontdekken met semantische intelligentie: enkele casesWeboramaMichel Soeteman
10:45
10:45Business opportunities ontdekken met semantische intelligentie: enkele casesWeboramaMichel Soeteman
11:30
11:30Business opportunities ontdekken met semantische intelligentie: enkele casesWeboramaMichel Soeteman
12:15
12:15Business opportunities ontdekken met semantische intelligentie: enkele casesWeboramaMichel Soeteman
13:00
13:00E-mail Marketing Speed CourseDEA.AmsterdamWouter van der Hucht
13:45
13:45E-mail Marketing Speed CourseDEA.AmsterdamWouter van der Hucht
14:30
14:30E-mail Marketing Speed CourseDEA.AmsterdamWouter van der Hucht
15:15
15:15E-mail Marketing Speed CourseDEA.AmsterdamWouter van der Hucht
2
10:00
10:00A data driven approach with the CRO double learning loopOrangeValleyJoshua Kreuger
10:45
10:45A data driven approach with the CRO double learning loopOrangeValleyJoshua Kreuger
11:30
11:30A data driven approach with the CRO double learning loopOrangeValleyJoshua Kreuger
12:15
12:15A data driven approach with the CRO double learning loopOrangeValleyJoshua Kreuger
13:00
13:00Waarom YouTube hetzelfde is als TV (en toch compleet anders)!ZeoJeffrey Wattimena
13:45
13:45Waarom YouTube hetzelfde is als TV (en toch compleet anders)!ZeoJeffrey Wattimena
14:30
14:30Waarom YouTube hetzelfde is als TV (en toch compleet anders)!ZeoJeffrey Wattimena
15:15
15:15Waarom YouTube hetzelfde is als TV (en toch compleet anders)!ZeoJeffrey Wattimena
3
10:00
10:00Big data, machine learning en boerenverstandOnMarcKevin van Kalkeren
10:45
10:45Big data, machine learning en boerenverstandOnMarcKevin van Kalkeren
11:30
11:30Big data, machine learning en boerenverstandOnMarcKevin van Kalkeren
12:15
12:15Big data, machine learning en boerenverstandOnMarcKevin van Kalkeren
13:00
13:00De onbewuste kracht van de muis!OnMarcJimmy van den Eerenbeemt
13:45
13:45De onbewuste kracht van de muis!OnMarcJimmy van den Eerenbeemt
14:30
14:30De onbewuste kracht van de muis!OnMarcJimmy van den Eerenbeemt
15:15
15:15De onbewuste kracht van de muis!OnMarcJimmy van den Eerenbeemt
4
10:00
10:00Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzetAdRollBram de Jonge
10:45
10:45Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzetAdRollBram de Jonge
11:30
11:30Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzetAdRollBram de Jonge
12:15
12:15Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzetAdRollBram de Jonge
13:00
13:00Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzetAdRollBram de Jonge
13:45
13:45Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzetAdRollBram de Jonge
14:30
14:30Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzetAdRollBram de Jonge
15:15
15:15Attributie: Optimaliseren naar incrementele omzetAdRollBram de Jonge
5
10:00
10:00Hoe een full funnel benadering leidt tot meer awareness en salesOogst - a Merkle companyRaoul van Tol
10:45
10:45Hoe een full funnel benadering leidt tot meer awareness en salesOogst - a Merkle companyRaoul van Tol
11:30
11:30Hoe een full funnel benadering leidt tot meer awareness en salesOogst - a Merkle companyRaoul van Tol
12:15
12:15Hoe een full funnel benadering leidt tot meer awareness en salesOogst - a Merkle companyRaoul van Tol
13:00
13:00Employer branding: Het online gevecht om talentYour Social, a Merkle companyRemco de Groot
13:45
13:45Employer branding: Het online gevecht om talentYour Social, a Merkle companyRemco de Groot
14:30
14:30Employer branding: Het online gevecht om talentYour Social, a Merkle companyRemco de Groot
15:15
15:15Employer branding: Het online gevecht om talentYour Social, a Merkle companyRemco de Groot
6
10:00
10:005 tips om je content marketing strategie te baseren op dataHead Office NLFarah van der Zijden
10:45
10:455 tips om je content marketing strategie te baseren op dataHead Office NLFarah van der Zijden
11:30
11:305 tips om je content marketing strategie te baseren op dataHead Office NLFarah van der Zijden
12:15
12:155 tips om je content marketing strategie te baseren op dataHead Office NLFarah van der Zijden
13:00
13:00Meaningful TargetingHavas MediaRoeland de Jong
13:45
13:45Meaningful TargetingHavas MediaRoeland de Jong
14:30
14:30Meaningful TargetingHavas MediaRoeland de Jong
15:15
15:15Meaningful TargetingHavas MediaRoeland de Jong
7
10:00
10:00De rol van technologie in het verhogen van de Customer Lifetime value?Bluebird DayDaniel Klomps
10:45
10:45De rol van technologie in het verhogen van de Customer Lifetime value?Bluebird DayDaniel Klomps
11:30
11:30De rol van technologie in het verhogen van de Customer Lifetime value?Bluebird DayDaniel Klomps
12:15
12:15De rol van technologie in het verhogen van de Customer Lifetime value?Bluebird DayDaniel Klomps
13:00
13:00Lead generatie middels marketing automationFingerspitzDax Strüber
13:45
13:45Lead generatie middels marketing automationFingerspitzDax Strüber
14:30
14:30Lead generatie middels marketing automationFingerspitzDax Strüber
15:15
15:15Lead generatie middels marketing automationFingerspitzDax Strüber
8
10:00
10:00Snelheid verbeteren voor meer conversieFingerspitzSjoerd Maessen
10:45
10:45Snelheid verbeteren voor meer conversieFingerspitzSjoerd Maessen
11:30
11:30Snelheid verbeteren voor meer conversieFingerspitzSjoerd Maessen
12:15
12:15Snelheid verbeteren voor meer conversieFingerspitzSjoerd Maessen
13:00
13:00Search als spin in het web 3.0Fingerspitz Online MarketingJelmer Dingemanse
13:45
13:45Search als spin in het web 3.0Fingerspitz Online MarketingJelmer Dingemanse
14:30
14:30Search als spin in het web 3.0Fingerspitz Online MarketingJelmer Dingemanse
15:15
15:15Search als spin in het web 3.0Fingerspitz Online MarketingJelmer Dingemanse
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
9
10:00
10:00Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailmarketing strategie eruit?FlexmailAlessia Cucciarre
10:45
10:45Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit?FlexmailAlessia Cucciarre
11:30
11:30Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit?FlexmailAlessia Cucciarre
12:15
12:15Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit?FlexmailAlessia Cucciarre
13:00
13:00Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit?FlexmailAlessia Cucciarre
13:45
13:45Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit?FlexmailAlessia Cucciarre
14:30
14:30Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit?FlexmailAlessia Cucciarre
15:15
15:15Massmailing is dood – hoe ziet jouw e-mailstrategie eruit?FlexmailAlessia Cucciarre
10
10:00
10:00Social Advertising & B2B: hoe effectief is LinkedIn?Traffic Builders – Digital Marketing IntelligenceRob Terstall
10:45
10:45Social Advertising & B2B: hoe effectief is LinkedIn?Traffic Builders – Digital Marketing IntelligenceRob Terstall
11:30
11:30Social Advertising & B2B: hoe effectief is LinkedIn?Traffic Builders – Digital Marketing IntelligenceRob Terstall
12:15
12:15Social Advertising & B2B: hoe effectief is LinkedIn?Traffic Builders – Digital Marketing IntelligenceRob Terstall
13:00
13:00Van traditionele media naar digital! – What’s new & What’s next?Traffic Builders - Digital Marketing IntelligenceDaphne Smaling
13:45
13:45Van traditionele media naar digital! – What’s new & What’s next?Traffic Builders - Digital Marketing IntelligenceDaphne Smaling
14:30
14:30Van traditionele media naar digital! – What’s new & What’s next?Traffic Builders - Digital Marketing IntelligenceDaphne Smaling
15:15
15:15Van traditionele media naar digital! – What’s new & What’s next?Traffic Builders - Digital Marketing IntelligenceDaphne Smaling
11
10:00
10:00Ontdek hoe je data omzet in échte klantrelatiesRelay42Fred Pellenaars
10:45
10:45Ontdek hoe je data omzet in échte klantrelatiesRelay42Fred Pellenaars
11:30
11:30Ontdek hoe je data omzet in échte klantrelatiesRelay42Fred Pellenaars
12:15
12:15Ontdek hoe je data omzet in échte klantrelatiesRelay42Fred Pellenaars
13:00
13:00Concreet samenwerken in een data-omgevingSanoma Media NetherlandsFabian Meeuwisz
13:45
13:45Concreet samenwerken in een data-omgevingSanoma Media NetherlandsFabian Meeuwisz
14:30
14:30Concreet samenwerken in een data-omgevingSanoma Media NetherlandsFabian Meeuwisz
15:15
15:15Concreet samenwerken in een data-omgevingSanoma Media NetherlandsFabian Meeuwisz
12
10:00
10:00Data Driven Look-a-likes, bereik wie echt op jouw klanten lijkenEDM Digital SolutionsJasper Beimans
10:45
10:45Data Driven Look-a-likes, bereik wie echt op jouw klanten lijkenEDM Digital SolutionsJasper Beimans
11:30
11:30Data Driven Look-a-likes, bereik wie echt op jouw klanten lijkenEDM Digital SolutionsJasper Beimans
12:15
12:15Data Driven Look-a-likes, bereik wie echt op jouw klanten lijkenEDM Digital SolutionsJasper Beimans
13:00
13:00Data en online marketing; zes technieken die iedereen kan inzettenEDMPhilippe van Ooteghem
13:45
13:45Data en online marketing; zes technieken die iedereen kan inzettenEDMPhilippe van Ooteghem
14:30
14:30Data en online marketing; zes technieken die iedereen kan inzettenEDMPhilippe van Ooteghem
15:15
15:15Data en online marketing; zes technieken die iedereen kan inzettenEDMPhilippe van Ooteghem
13
10:00
10:00How Native Fits into your Marketing MixTaboolaHarry Levy
10:45
10:45How Native Fits into your Marketing MixTaboolaHarry Levy
11:30
11:30How Native Fits into your Marketing MixTaboolaHarry Levy
12:15
12:15How Native Fits into your Marketing MixTaboolaHarry Levy
13:00
13:00How to Create Content that ConvertsTaboolaDries Ghielens
13:45
13:45How to Create Content that ConvertsTaboolaDries Ghielens
14:30
14:30How to Create Content that ConvertsTaboolaDries Ghielens
15:15
15:15How to Create Content that ConvertsTaboolaDries Ghielens
14
10:00
10:00Wat maakt een video geknipt voor digital?Searchresult, an Adeptiv agencyRenske van Kessel
10:45
10:45Wat maakt een video geknipt voor digital?Searchresult, an Adeptiv agencyRenske van Kessel
11:30
11:30Wat maakt een video geknipt voor digital?Searchresult, an Adeptiv agencyRenske van Kessel
12:15
12:15Wat maakt een video geknipt voor digital?Searchresult, an Adeptiv agencyRenske van Kessel
13:00
13:00De kip of het ei. Data of onderbuik. Empathie of ratio.Searchresult, an Adeptiv agencyAlbert Hartwig
13:45
13:45De kip of het ei. Data of onderbuik. Empathie of ratio.Searchresult, an Adeptiv agencyAlbert Hartwig
14:30
14:30De kip of het ei. Data of onderbuik. Empathie of ratio.Searchresult, an Adeptiv agencyAlbert Hartwig
15:15
15:15De kip of het ei. Data of onderbuik. Empathie of ratio.Searchresult, an Adeptiv agencyAlbert Hartwig
15
10:00
10:00Heeft de blogger zijn beste tijd gehad?SemiloAnnemarijn Kauw-A-Tjoe
10:45
10:45Heeft de blogger zijn beste tijd gehad?SemiloAnnemarijn Kauw-A-Tjoe
11:30
11:30Heeft de blogger zijn beste tijd gehad?SemiloAnnemarijn Kauw-A-Tjoe
12:15
12:15Heeft de blogger zijn beste tijd gehad?SemiloAnnemarijn Kauw-A-Tjoe
13:00
13:00Is social media alleen maar sunshine and rainbows?SemiloLars Griffioen
13:45
13:45Is social media alleen maar sunshine and rainbows?SemiloLars Griffioen
14:30
14:30Is social media alleen maar sunshine and rainbows?SemiloLars Griffioen
15:15
15:15Is social media alleen maar sunshine and rainbows?SemiloLars Griffioen
16
10:00
10:00De waarde van experimenteren voor Digital MarketingKaliber InteractiveRonald van Schaik
10:45
10:45De waarde van experimenteren voor Digital MarketingKaliber InteractiveRonald van Schaik
11:30
11:30De waarde van experimenteren voor Digital MarketingKaliber InteractiveRonald van Schaik
12:15
12:15De waarde van experimenteren voor Digital MarketingKaliber InteractiveRonald van Schaik
13:00
13:00Het succes van hyperpersonalisatieBasedriverPeter van der Schaar
13:45
13:45Het succes van hyperpersonalisatieBasedriverPeter van der Schaar
14:30
14:30Het succes van hyperpersonalisatieBasedriverPeter van der Schaar
15:15
15:15Het succes van hyperpersonalisatieBasedriverPeter van der Schaar
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
17
10:00
10:00Haal jij de volledige potentie uit jouw PPC-Campagnes?Smart Internet MediaJory Willemsen
10:45
10:45Haal jij de volledige potentie uit jouw PPC-Campagnes?Smart Internet MediaJory Willemsen
11:30
11:30Haal jij de volledige potentie uit jouw PPC-Campagnes?Smart Internet MediaJory Willemsen
12:15
12:15Haal jij de volledige potentie uit jouw PPC-Campagnes?Smart Internet MediaJory Willemsen
13:00
13:00Hoe realiseert u een optimaal linkprofiel?Smart Internet MediaYouri van Heek
13:45
13:45Hoe realiseert u een optimaal linkprofiel?Smart Internet MediaYouri van Heek
14:30
14:30Hoe realiseert u een optimaal linkprofiel?Smart Internet MediaYouri van Heek
15:15
15:15Hoe realiseert u een optimaal linkprofiel?Smart Internet MediaYouri van Heek
18
10:00
10:00De kracht van influencer marketing bij RTL MCNRTLBob ten Berge
10:45
10:45De kracht van influencer marketing bij RTL MCNRTLStéphanie Haarsma
11:30
11:30The Bright side of techRTL NederlandErwin van der Zande
12:15
12:15The Bright side of techRTL NederlandErwin van der Zande
13:00
13:00De RTL WE♥VIDEO-communityRTLMirte van Deursen
13:45
13:45De RTL WE♥VIDEO-communityRTLMirte van Deursen
14:30
14:30Waarom fanmarketing werktAdfactorIsabel Horchner
15:15
15:15Waarom fanmarketing werktAdfactorIsabel Horchner
19
10:00
10:00How does ACTITO help your marketing department to be GDPR compliantACTITO Benoit de Nayer
10:45
10:45How does ACTITO help your marketing department to be GDPR compliantACTITO Benoit de Nayer
11:30
11:30How does ACTITO help your marketing department to be GDPR compliantACTITO Benoit de Nayer
12:15
12:15How does ACTITO help your marketing department to be GDPR compliantACTITO Benoit de Nayer
13:00
13:00Hoe bereik je je doelgroep effectief in alle fasen van het koopproces?Traffic Builders - Digital Marketing IntelligenceWolter Tjeenk Willink
13:45
13:45Hoe bereik je je doelgroep effectief in alle fasen van het koopproces?Traffic Builders - Digital Marketing IntelligenceWolter Tjeenk Willink
14:30
14:30Hoe bereik je je doelgroep effectief in alle fasen van het koopproces?Traffic Builders - Digital Marketing IntelligenceWolter Tjeenk Willink
15:15
15:15Hoe bereik je je doelgroep effectief in alle fasen van het koopproces?Traffic Builders - Digital Marketing IntelligenceWolter Tjeenk Willink
20
10:00
10:00Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappenNetprofiler Frans Appels
10:45
10:45Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappenNetprofiler Frans Appels
11:30
11:30Workshop: Op weg naar een top conversie in 6 stappenNetprofiler Frans Appels
13:00
13:00Hoe zorg je voor échte engagement door middel van videoTMGIngmar Rood
13:45
13:45Hoe zorg je voor échte engagement door middel van videoTMGIngmar Rood
14:30
14:30Hoe zorg je voor échte engagement door middel van videoTMGIngmar Rood
15:15
15:15Hoe zorg je voor échte engagement door middel van videoTMGIngmar Rood
21
10:00
10:00Outstream in de customer journeyStreamadsErik Dubbeldeman
11:30
11:30How advertisers get more control on programmatic advertisingDigital ResultsArjan Grootveld
12:15
12:15CMO onderzoekIAB NederlandNathalie Peters
13:00
13:00Programmatic Video: CTV in verschillende vormenSpotXMichiel Lok
14:30
14:30CMO onderzoekIAB NederlandNathalie Peters
22
10:00
10:00De digitale uitdaging van de marketingorganisatie: case HemaMarketingcirkelPim Jonker
10:45
10:45De digitale uitdaging van de marketingorganisatie: case HemaMarketingcirkelPim Jonker
11:30
11:30De drie lagen van een commerciële content strategieCool Content Company.comRoeland de Bruin
12:15
12:15De drie lagen van een commerciële content strategieCool Content Company.comRoeland de Bruin
13:00
13:00Social media marketing for your eventEventbriteJanneke van Egmond
13:45
13:45Social media marketing for your eventEventbriteJanneke van Egmond
14:30
14:30Neem een kijkje in ‘t breinST&T ResearchTim Zuidgeest
15:15
15:15De 5 nieuwste neuro-inzichtenST&T ResearchTim Zuidgeest
23
10:00
10:00Het eerste Nederlandse Marketing Technologie onderzoek van VODW en Emerce; de resultaten!VODWMichael Klazema
10:45
10:45Het eerste Nederlandse Marketing Technologie onderzoek van VODW en Emerce; de resultaten!VODWMichael Klazema
11:30
11:30Het eerste Nederlandse Marketing Technologie onderzoek van VODW en Emerce; de resultaten!VODWMichael Klazema
12:15
12:15Het eerste Nederlandse Marketing Technologie onderzoek van VODW en Emerce; de resultaten!VODWMichael Klazema
13:00
13:00Next LeVeL Email Marketing & AutomationEmailMondayJordie van Rijn
13:45
13:45Next LeVeL Email Marketing & AutomationEmailMondayJordie van Rijn
14:30
14:30Next LeVeL Email Marketing & AutomationEmailMondayJordie van Rijn
15:15
15:15Next LeVeL Email Marketing & AutomationEmailMondayJordie van Rijn
24
10:00
10:00Hoe kies je een B2B marketing automation platform?Henrik BeckerHenrik Becker
10:45
10:45Hoe kies je een B2B marketing automation platform?Henrik BeckerHenrik Becker
11:30
11:30Hoe kies je een B2B marketing automation platform?Henrik BeckerHenrik Becker
12:15
12:15Hoe kies je een B2B marketing automation platform?Henrik BeckerHenrik Becker
13:00
13:00Hoe kan je als moderne marketeer bij dragen aan een nieuwe en duurzame wereld?A Brand New WorldWillem Vola
13:45
13:45Hoe kan je als moderne marketeer bij dragen aan een nieuwe en duurzame wereld?A Brand New WorldWillem Vola
14:30
14:30How can a modern day marketeer contribute to a brand new and more sustainable world?A Brand New WorldWillem Vola
15:15
15:15How can a modern day marketeer contribute to a brand new and more sustainable world?A Brand New WorldWillem Vola
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
25
10:00
10:00Visuele contenttrends 4businessjustKKirsten Jassies
10:45
10:45Visuele contenttrends 4businessjustKKirsten Jassies
11:30
11:30Visuele contenttrends 4businessjustKKirsten Jassies
12:15
12:15Visuele contenttrends 4businessjustKKirsten Jassies
13:00
13:00Visuele contenttrends 4businessjustKKirsten Jassies
13:45
13:45Visuele contenttrends 4businessjustKKirsten Jassies
26
10:00
10:00Online marketing: hoe blijf je relevant en waar leg je de focus?NewpeopleHessel Mulder
10:45
10:45Online marketing: hoe blijf je relevant en waar leg je de focus?NewpeopleHessel Mulder
11:30
11:30Online marketing: hoe blijf je relevant en waar leg je de focus?NewpeopleJanne Koel
12:15
12:15Online marketing: hoe blijf je relevant en waar leg je de focus?NewpeopleJanne Koel
13:00
13:00Het effect van globalisering op digital marketingNewpeopleDelano Brand
13:45
13:45Het effect van globalisering op digital marketingNewpeopleDelano Brand
14:30
14:30Het effect van globalisering op digital marketingNewpeopleLaura Beekwilder
15:15
15:15Het effect van globalisering op digital marketingNewpeopleLaura Beekwilder
27
10:00
10:00Zó maak je een contentstrategie&contentBas Endhoven
10:45
10:45Zó maak je een contentstrategie&contentBas Endhoven
11:30
11:30Zó maak je een contentstrategie&contentBas Endhoven
12:15
12:15Zó maak je een contentstrategie&contentBas Endhoven
13:00
13:00Zó maak je een contentstrategie&contentBas Endhoven
13:45
13:45Zó maak je een contentstrategie&contentBas Endhoven
14:30
14:30Zó maak je een contentstrategie&contentBas Endhoven
15:15
15:15Zó maak je een contentstrategie&contentBas Endhoven