Digital Marketing Live!

Programma

Op DML! hoor je alles over mobile, social, customer dialogue en digital advertising, zo uit eerste hand van bijzondere merken. Thema’s als conversational commerce, growthhacking, VR, customer intimacy, marketing automation, game advertising en search mogen niet ontbreken op deze dag. On stage staan de decision makers van de A-merken en inspirerende gasten. Aan de round tables ga je de dialoog aan met bedenkers, adviseurs en ambassadeurs uit het veld.

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00
Een menselijke conversatie met technologie
10:40
Meer HEMA: de introductie van het leukste loyaliteitsprogramma van Europa
11:20
Omnichannel transitie: Unlocking customer value bij NS
12:00
DataDriven Omnichannel strategie en het belang van SEO in de customer Journey
12:40
Vind Jouw Mooi: a story in bits & bytes
13:20
A path to leadership. The digital journey of Exact
14:00
The Sound of Data by Radio 538 & Valtech
14:40
Voetbal Inside: van zenden naar engagement
15:20
Hardwell: blockchain, bots en context als drie-eenheid voor een optimale fan-relatie
16:00
Het bouwen aan een online community in een omnichannel-landschap
16:40
Branding in a mobile first era
Stage 2
10:00
Content Marketing on YouTube
10:40
A phone in 1 hand, a Coke in the other
11:20
Het effect van In-app video op brand metrics
12:00
The Heart of Artificial Intelligence (Engelstalig)
12:40
Influencer-marketing from zero to hero
13:20
Bewustwording door activatie: Maak je eigen Efteling avontuur!
14:00
Eenvoudig inrichten van een gepersonaliseerde customer journey met een DMP.
14:40
What makes sense for future-proof brands?
15:20
Van bank naar bar met Heineken Biertegoed
16:00
XS4ALL first class internet: neuro theorieën methodische toegepast
16:40
FrieslandCampina Eurosparen: van spaarprogramma naar digitaal content platform
Stage 3
10:00
Van Storytelling naar Storydoing
10:40
Growth Hacking: in 7 stappen naar exponentiële groei zoals Facebook, Dropbox en Uber
11:20
Het einde van “marketing as usual”
12:00
Hospitality starts with customer insights
12:40
Help! Ik ben marketeer in een grote organisatie
13:20
De toekomst van de visuele content: beweging binnen de stilstaand beeld
14:00
360 approach digital marketing campagne o.b.v data en creatie
14:40
No conflict, no story – Brand engagement in a hyper fragmented mediascape
15:20
De ideeënformule; de maakbaarheid van het idee
16:00
Dark Social en de invloed op de verkiezingen
16:40
Crossmediale campagnes: hoe bereik je miljoenen millennials?
Stage 4
10:00
Hoe je met €1000 miljoenen mensen kunt bereiken
10:40
Paneldiscussie: Branding in het digitale tijdperk
11:20
Waarom iedereen voor programmatic advertising blijft kiezen
12:00
Brand Commerce in het hart van jouw digitale strategie
12:40
Nieuwe technologie en oude regels: hoe weet je wat mag?
13:20
Agile in Marketing
14:00
De transformatie van Marktplaats: Customer journey teams & predictive intelligence
14:40
De heartbeat van digital – in één oogopslag inzicht in je doelgroep
15:20
Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag
16:00
Advertentie ontwijkend gedrag & smartphoneverslaafd: hoe betrekken merken consumenten nog?
16:40
Hoe Business Insider in 10 jaar tijd uitgroeide tot het grootste zakelijke nieuwsplatform ter wereld.
Stage 5
10:40
Van Digital Marketing naar Digital Business in B2B
11:20
App Marketing: Attracting loyal App Users
12:00
Effectief engagen met je doelgroep. Weet jij hoe en via welk kanaal?
12:40
Zoekmachinemarketing anno 2017
13:20
The Killer Opinion: To Beat Your Competition, Just Add Data
14:00
In 30 minuten een omni-channel online marketing strategie
14:40
The GDPR: The Compelling Event for Marketers to Create a Single Customer View
15:20
Ontdek hoe ‘s werelds meest innovatieve bedrijven krachtiger experimenteren
16:00
De key drivers van snelle online groei
Stage 6
10:00
Ontdek hoe ‘s werelds meest innovatieve bedrijven krachtiger experimenteren
10:40
5 tips als je nu wilt starten met marketing analytics
11:20
Hoe de klant ervaring op #1 zetten voor geweldige resultaten zorgt
12:00
De valkuilen van story telling en hoe data je kan helpen
12:40
100% Focus op creativiteit en kwaliteit door workflow optimalisatie
13:20
How Cloud eats Software for breakfast! in #webdesign
14:00
Creative Storytelling starts with Audience Analytics
14:40
It’s time to get personal. Why personalization is key
Roundtables
1
2
3
4
5
6
7
8
Roundtables
9
10
11
12
13
14
15
16
Roundtables
17
18
19
20
21
22
23
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
1
10:00
Schiet recht in de doelgroep met targeted advertising
10:45
Meeliften op het succes van StukTV
11:30
Meeliften op het succes van StukTV
12:15
Meet the millennials! Hoe online communities je in contact brengen met de doelgroep
13:00
Waarom inbound marketing altijd werkt, leuker voor klanten, goedkoper voor jou
13:45
Waarom inbound marketing altijd werkt, leuker voor klanten, goedkoper voor jou
14:30
Waarom inbound marketing altijd werkt, leuker voor klanten, goedkoper voor jou
15:15
Waarom inbound marketing altijd werkt, leuker voor klanten, goedkoper voor jou
2
10:00
WTF is Programmatic?
10:45
WTF is Programmatic?
11:30
WTF is Programmatic?
12:15
WTF is Programmatic?
13:00
Mobile App Marketing: Tips, Tricks and Best Practices!
13:45
Mobile App Marketing: Tips, Tricks and Best Practices!
14:30
Mobile Ad Campaign: A Different Perspective!
15:15
Mobile Ad Campaign: A Different Perspective!
3
10:00
Budgetverspilling, dat is toch zonde?!
10:45
Waar is Waldo? De kunst van Audience Planning.
11:30
Budgetverspilling, dat is toch zonde?!
12:15
Waar is Waldo? De kunst van Audience Planning.
13:00
OmniChannel Digital Marketing Strategy
13:45
OmniChannel Digital Marketing Strategy
14:30
SEO in een Omnichannel strategie en het belang van Voice Search
15:15
SEO in een Omnichannel strategie en het belang van Voice Search
4
10:00
Is the GDPR a threat or an opportunity?
10:45
Is the GDPR a threat or an opportunity?
11:30
Is the GDPR a threat or an opportunity?
12:15
Is the GDPR a threat or an opportunity?
13:00
Is the GDPR a threat or an opportunity?
13:45
Is the GDPR a threat or an opportunity?
14:30
Is the GDPR a threat or an opportunity?
15:15
Is the GDPR a threat or an opportunity?
5
10:00
Dropbox Paper: Samenwerken zonder e-mail
10:45
Dropbox Paper: Samenwerken zonder e-mail
11:30
Better Together: Hoe Dropbox Business integreert met al jouw favoriete apps
12:15
Better Together: Hoe Dropbox Business integreert met al jouw favoriete apps
13:00
Iedereen is op zoek naar de perfecte journey. Terecht?
13:45
Iedereen is op zoek naar de perfecte journey. Terecht?
14:30
Iedereen is op zoek naar de perfecte journey. Terecht?
15:15
Iedereen is op zoek naar de perfecte journey. Terecht?
6
10:00
Wat heeft het internet aan advertenties??
10:45
Kan conversie-optimalisatie onethisch zijn?
11:30
De toekomst van de zoekmachine
12:15
Is dataverzameling wel genoeg top-of-mind bij marketeers?
13:00
Wat heeft het internet aan advertenties??
13:45
Kan conversie-optimalisatie onethisch zijn?
14:30
De toekomst van de zoekmachine
15:15
Is dataverzameling wel genoeg top-of-mind bij marketeers?
7
10:00
Creëer een nieuwe klantervaring met Virtual en Mixed Reality
10:45
Personalisatie
11:30
Starten met marketing analytics: Hoe pak je dat aan?
12:15
Context Marketing
13:00
Creëer een nieuwe klantervaring met Virtual en Mixed Reality
13:45
Personalisatie
14:30
Starten met marketing analytics: Hoe pak je dat aan?
15:15
Context Marketing
8
10:00
Hoe verzamel je waardevolle klantprofielen en bereik je deze via verschillende marketing kanalen?
10:45
Hoe verzamel je waardevolle klantprofielen en bereik je deze via verschillende marketing kanalen?
11:30
Hoe verzamel je waardevolle klantprofielen en bereik je deze via verschillende marketing kanalen?
12:15
Hoe verzamel je waardevolle klantprofielen en bereik je deze via verschillende marketing kanalen?
13:00
Email Marketing on turbo!
13:45
Email Marketing on turbo!
14:30
Email Marketing on turbo!
15:15
Email Marketing on turbo!
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
9
10:00
What makes sense for future-proof brands?
10:45
What makes sense for future-proof brands?
11:30
What makes sense for future-proof brands?
12:15
What makes sense for future-proof brands?
13:00
Zet medewerkers online in hun kracht en creëer échte Employee Advocates.
13:45
Waarom niet de haas maar de schildpad wint in digital marketing
14:30
De bloeiende relatie tussen Mobile en Out of home
15:15
Hoe zet je online video in op mobile?
10
10:00
Content voor merken
10:45
Data driven social advertising
11:30
Verbeter de conversieratio van je website met marketing automation.
12:15
Houd meer van je klanten: verbind data en wees relevant.
13:00
Content voor merken
13:45
Data driven social advertising
14:30
Verbeter de conversieratio van je website met marketing automation.
15:15
Houd meer van je klanten: verbind data en wees relevant.
11
10:00
How to manage Social Engagement in a highly regulated space?
10:45
Hoe help je je collega’s actief te zijn op social media, in een omgeving die onderhevig is aan veel wet- en regelgeving?
11:30
How to manage Social Engagement in a highly regulated space?
12:15
Hoe help je je collega’s actief te zijn op social media, in een omgeving die onderhevig is aan veel wet- en regelgeving?
13:00
How can peer-to-peer support improve your overall customer experience?
13:45
Hoe peer-to-peer support de algehele klantenervaring kan verbeteren.
14:30
How can peer-to-peer support improve your overall customer experience?
15:15
Hoe peer-to-peer support de algehele klantenervaring kan verbeteren.
12
10:00
Ontdek en leer de essentiële stappen van experimentatie naar innovatie.
10:45
Ontdek en leer de essentiële stappen van experimentatie naar innovatie.
11:30
Ontdek en leer de essentiële stappen van experimentatie naar innovatie.
12:15
Ontdek en leer de essentiële stappen van experimentatie naar innovatie.
13:00
Hoe houd jij je klanten b(l)ij?
13:45
Hoe houd jij je klanten b(l)ij?
14:30
Hoe houd jij je klanten b(l)ij?
15:15
Hoe houd jij je klanten b(l)ij?
13
10:00
Morgen al merkambassadeurs creëren met employee advocacy
10:45
What’s Next in Paid Search?
11:30
Account Based Marketing succesvol inzetten
12:15
Morgen al merkambassadeurs creëren met employee advocacy
13:00
Personalization is key in a changing digital world!
13:45
Personalisatie is essentieel in de veranderende digitale wereld!
14:30
GDPR will change the rules for marketing automation. European local players will get an advantage on US players
15:15
GDPR zal de regels voor marketing automation veranderen. Europese leveranciers zullen een voordeel krijgen tegen leveranciers uit de US.
14
10:00
Hoe zet je data om in sales?
10:45
Hyperpersonalisatie met Customer DNA en Data Driven Creativity
11:30
De toekomst van loyalty programs
12:15
Hoe zet je social data in voor je content marketing strategie?
13:00
Hoe zet je data om in sales?
13:45
Hyperpersonalisatie met Customer DNA en Data Driven Creativity
14:30
De toekomst van loyalty programs
15:15
Hoe zet je social data in voor je content marketing strategie?
15
10:00
Scoren met data en creatie
10:45
Scoren met data en creatie
11:30
Scoren met data en creatie
12:15
Scoren met data en creatie
16
10:00
De nieuwe waarheid
10:45
De nieuwe waarheid
11:30
De nieuwe waarheid
12:15
De nieuwe waarheid
13:00
De nieuwe waarheid
13:45
De nieuwe waarheid
14:30
De nieuwe waarheid
15:15
De nieuwe waarheid
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
17
10:00
No conflict, no story Brand engagement in a hyper fragmented mediascape
10:45
No conflict, no story Brand engagement in a hyper fragmented mediascape
11:30
No conflict, no story Brand engagement in a hyper fragmented mediascape
12:15
No conflict, no story Brand engagement in a hyper fragmented mediascape
18
10:00
Programmatic TV: toekomstmuziek of binnenkort realiteit?
10:45
Programmatic TV: toekomstmuziek of binnenkort realiteit?
11:30
Headerbidding
12:15
Transparantie & Programmatic
13:00
Online – offline attributie
13:45
Blockchain
14:30
De rol van data in de campagne van &C Chantal Janzen
15:15
De rol van data in de campagne van &C Chantal Janzen
19
10:00
Mobile conversie optimalisatie
10:45
Mobile conversie optimalisatie
11:30
Commerce on the go
12:15
Commerce on the go
13:00
Online Video Advertising – current trends and shaping the future
13:45
Online Branding
14:30
Ahold Delhaize: Retail Publishing is data!
15:15
Bol.com: van retailer naar advertentieplatform.
20
10:45
Adblocking hebben we zelf in de hand
11:30
Adblocking hebben we zelf in de hand
12:15
Adblocking hebben we zelf in de hand
13:00
Helping Heart: “An amazing example of social innovation”
13:45
Visuele contenttrends 4business
14:30
Visuele contenttrends 4business
15:15
Visuele contenttrends 4business
21
10:00
Hoe zorg je voor waardevolle resultaten bij de inzet van b2b content marketing?
10:45
Building digital commerce teams
11:30
Data Management Platforms – holy grail of loze belofte?
12:15
Winnen in een internationale online B2B omgeving.
13:00
Data Management Platforms: Holy grail of loze belofte?
13:45
Micro-Influencers: how reach becomes irrelevant
14:30
Micro-Influencers: how reach becomes irrelevant
15:15
Micro-Influencers: how reach becomes irrelevant
22
10:00
Hoe klopt het digitale commerciële hart van jouw organisatie? Tips voor een optimale afstemming tussen digital marketing en sales.
10:45
Hoe klopt het digitale commerciële hart van jouw organisatie? Tips voor een optimale afstemming tussen digital marketing en sales.
11:30
Hoe klopt het digitale commerciële hart van jouw organisatie? Tips voor een optimale afstemming tussen digital marketing en sales.
12:15
Hoe klopt het digitale commerciële hart van jouw organisatie? Tips voor een optimale afstemming tussen digital marketing en sales.
13:00
Mind the Gap between content marketing and employee advocacy
13:45
Mind the Gap between content marketing and employee advocacy
14:30
Help! Ik ben marketeer in een grote organisatie
15:15
Help! Ik ben marketeer in een grote organisatie
23
10:00
Mind the Gap between content marketing and employee advocacy
10:45
Mind the Gap between content marketing and employee advocacy
11:30
Mind the Gap between content marketing and employee advocacy
12:15
Helpt jouw website je bezoekers om zo snel mogelijk hun doelen te behalen en zo jouw omzet te verhogen?
13:00
Helpt jouw website je bezoekers om zo snel mogelijk hun doelen te behalen en zo jouw omzet te verhogen?
13:45
Helpt jouw website je bezoekers om zo snel mogelijk hun doelen te behalen en zo jouw omzet te verhogen?
14:30
Helpt jouw website je bezoekers om zo snel mogelijk hun doelen te behalen en zo jouw omzet te verhogen?
15:15
Helpt jouw website je bezoekers om zo snel mogelijk hun doelen te behalen en zo jouw omzet te verhogen?