Digital Marketing Live!

Programma

Op DML! hoor je alles over mobile, social, customer dialogue en digital advertising, zo uit eerste hand van bijzondere merken. Thema’s als conversational commerce, growthhacking, VR, customer intimacy, marketing automation, game advertising en search mogen niet ontbreken op deze dag. On stage staan de decision makers van de A-merken en inspirerende gasten. Aan de round tables ga je de dialoog aan met bedenkers, adviseurs en ambassadeurs uit het veld.

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00
Een menselijke conversatie met technologie - Karlijn Vogel-Meijer
10:40
Meer HEMA: de introductie van het leukste loyaliteitsprogramma van Europa - Adriana Hoppenbrouwer
11:20
Omnichannel transitie: Unlocking customer value bij NS - Arjen Hettinga
12:00
DataDriven Omnichannel strategie en het belang van SEO in de customer Journey - Erik de Jong
12:40
Vind Jouw Mooi: a story in bits & bytes - Jeremiah Albinus
13:20
A path to leadership. The digital journey of Exact - Victoria Karo
14:00
The Sound of Data by Radio 538 & Valtech - Patrick Goldsteen
14:40
Voetbal Inside: van zenden naar engagement - Björn Fuchs
15:20
Hardwell: blockchain, bots en context als drie-eenheid voor een optimale fan-relatie - Denis Doeland
16:00
Het bouwen aan een online community in een omnichannel-landschap - Linda van Seuren
16:40
Branding in a mobile first era - Casper Oppenhuis de Jong
Stage 2
10:00
Content Marketing on YouTube - Steven Sedee
10:40
A phone in 1 hand, a Coke in the other - Deli Bom
11:20
Het effect van In-app video op brand metrics - Michele van Waterschoot
12:00
The Heart of Artificial Intelligence (Engelstalig) - Cedric Chambaz
12:40
Influencer-marketing from zero to hero - Bart de Bruin
13:20
Bewustwording door activatie: Maak je eigen Efteling avontuur! - Nanneke Schilders
14:00
Eenvoudig inrichten van een gepersonaliseerde customer journey met een DMP. - Tim Hoefnagel
14:40
What makes sense for future-proof brands? - Ronald van Schaik
15:20
Van bank naar bar met Heineken Biertegoed - Tim Visser
16:00
XS4ALL first class internet: neuro theorieën methodische toegepast - Erik van der Kooij
16:40
FrieslandCampina Eurosparen: van spaarprogramma naar digitaal content platform - Marijn Kieft
Stage 3
10:00
Van Storytelling naar Storydoing - Ingmar de Lange
10:40
Growth Hacking: in 7 stappen naar exponentiële groei zoals Facebook, Dropbox en Uber - Chris Out
11:20
Het einde van “marketing as usual” - Laura Hamer
12:00
Hospitality starts with customer insights - Helen Zuurmond
12:40
Help! Ik ben marketeer in een grote organisatie - Pim Jonker
13:20
De toekomst van visuele content: beweging binnen stilstaand beeld - Michel Mölder
14:00
360 approach digital marketing campagne o.b.v data en creatie - Daphne Mollee
14:40
No conflict, no story – Brand engagement in a hyper fragmented mediascape - Gijsbregt Vijn
15:20
De ideeënformule; de maakbaarheid van het idee - Rembrandt Smids
16:00
Dark Social en de invloed op de verkiezingen - Martin Voigt
16:40
Crossmediale campagnes: hoe bereik je miljoenen millennials? - Manon Fennis
Stage 4
10:00
Hoe je met €1000 miljoenen mensen kunt bereiken - Joep Verbunt
10:40
Paneldiscussie: Branding in het digitale tijdperk
11:20
Waarom iedereen voor programmatic advertising blijft kiezen - Clemens Timmermans
12:00
Brand Commerce in het hart van jouw digitale strategie - Martin Kloos
12:40
Nieuwe technologie en oude regels: hoe weet je wat mag? - Matthias De Bruyne
13:20
Agile in Marketing - Paul Ligtenberg
14:00
De transformatie van Marktplaats: Customer journey teams & predictive intelligence - Jeroen Mulder
14:40
De heartbeat van digital – in één oogopslag inzicht in je doelgroep - Walter Flaat
15:20
Digital worlds & people: trends & innovatie, veranderend consumentengedrag - Bas Delmee
16:00
Advertentie ontwijkend gedrag & smartphoneverslaafd: hoe betrekken merken consumenten nog? - Diederick Ubels
16:40
Hoe Business Insider in 10 jaar tijd uitgroeide tot het grootste zakelijke nieuwsplatform ter wereld. - Stefan Smit
Stage 5
10:40
Van Digital Marketing naar Digital Business in B2B - Hans Molenaar
11:20
App Marketing: Attracting loyal App Users - Rik Hoogkamer
12:00
Effectief engagen met je doelgroep. Weet jij hoe en via welk kanaal? - Judith ten Bokkel
12:40
Zoekmachinemarketing anno 2017 - Wouter Veenboer
13:20
The Killer Opinion: To Beat Your Competition, Just Add Data - Lindsay McEwan
14:00
In 30 minuten een omni-channel online marketing strategie - Wolter Tjeenk Willink
14:40
The GDPR: The Compelling Event for Marketers to Create a Single Customer View - Lindsay McEwan
15:20
Ontdek hoe ‘s werelds meest innovatieve bedrijven krachtiger experimenteren - Hazjier Pourkhalkhali
16:00
De key drivers van snelle online groei - Frans Appels
Stage 6
10:00
Ontdek hoe ‘s werelds meest innovatieve bedrijven krachtiger experimenteren - Hazjier Pourkhalkhali
10:40
5 tips als je nu wilt starten met marketing analytics - Jeroen den Uijl
11:20
Hoe de klant ervaring op #1 zetten voor geweldige resultaten zorgt - Boris Leenaars
12:00
De valkuilen van story telling en hoe data je kan helpen - Wouter Theijsmeijer
12:40
100% Focus op creativiteit en kwaliteit door workflow optimalisatie - Jeroen Roodnat
13:20
How Cloud eats Software for breakfast! in #webdesign - Alexander Hoogewijs
14:00
Creative Storytelling starts with Audience Analytics - Jurriaan de Reu
14:40
It’s time to get personal. Why personalization is key - Jonathan Wuurman
ROUNDTABLES
1
2
3
4
5
6
7
8
ROUNDTABLES
9
10
11
12
13
14
15
16
ROUNDTABLES
17
18
19
20
21
22
23
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
1
10:00
Schiet recht in de doelgroep met targeted advertising - Thijs Kempers
10:45
Meeliften op het succes van StukTV - Bob ten Berge
11:30
Meeliften op het succes van StukTV - Bob ten Berge
12:15
Meet the millennials! Hoe online communities je in contact brengen met de doelgroep - Kelly Batist
13:00
Waarom inbound marketing altijd werkt, leuker voor klanten, goedkoper voor jou - Laura Hamer
13:45
Waarom inbound marketing altijd werkt, leuker voor klanten, goedkoper voor jou - Laura Hamer
14:30
Waarom inbound marketing altijd werkt, leuker voor klanten, goedkoper voor jou - Laura Hamer
15:15
Waarom inbound marketing altijd werkt, leuker voor klanten, goedkoper voor jou - Laura Hamer
2
10:00
WTF is Programmatic? - Lize Braspenning
10:45
WTF is Programmatic? - Lize Braspenning
11:30
WTF is Programmatic? - Mattanja de Vries
12:15
WTF is Programmatic? - Lize Braspenning
13:00
Mobile App Marketing: Tips, Tricks and Best Practices! - Daan Boersma
13:45
Mobile App Marketing: Tips, Tricks and Best Practices! - Daan Boersma
14:30
Mobile Ad Campaign: A Different Perspective! - Benjamin Pomerantz
15:15
Mobile Ad Campaign: A Different Perspective! - Stijn Huijsmans
3
10:00
Budgetverspilling, dat is toch zonde?! - Rik Terpelle
10:45
Waar is Waldo? De kunst van Audience Planning. - Marianne Deenik
11:30
Budgetverspilling, dat is toch zonde?! - Rik Terpelle
12:15
Waar is Waldo? De kunst van Audience Planning. - Marianne Deenik
13:00
OmniChannel Digital Marketing Strategy - Dennis van der Biezen
13:45
OmniChannel Digital Marketing Strategy - Dennis van der Biezen
14:30
SEO in een Omnichannel strategie en het belang van Voice Search - Eduard Blacquière
15:15
SEO in een Omnichannel strategie en het belang van Voice Search - Eduard Blacquière
4
10:00
Is the GDPR a threat or an opportunity? - Lindsay McEwan
10:45
Is the GDPR a threat or an opportunity? - Lindsay McEwan
11:30
Is the GDPR a threat or an opportunity? - Lindsay McEwan
12:15
Is the GDPR a threat or an opportunity? - Lindsay McEwan
13:00
Is the GDPR a threat or an opportunity? - Lindsay McEwan
13:45
Is the GDPR a threat or an opportunity? - Lindsay McEwan
14:30
Is the GDPR a threat or an opportunity? - Lindsay McEwan
15:15
Is the GDPR a threat or an opportunity? - Lindsay McEwan
5
10:00
Dropbox Paper: Samenwerken zonder e-mail - Jeroen Roodnat
10:45
Dropbox Paper: Samenwerken zonder e-mail - Jeroen Roodnat
11:30
Better Together: Hoe Dropbox Business integreert met al jouw favoriete apps - Clemens Schotte
12:15
Better Together: Hoe Dropbox Business integreert met al jouw favoriete apps - Clemens Schotte
13:00
Iedereen is op zoek naar de perfecte journey. Terecht? - Helen Zuurmond
13:45
Iedereen is op zoek naar de perfecte journey. Terecht? - Helen Zuurmond
14:30
Iedereen is op zoek naar de perfecte journey. Terecht? - Helen Zuurmond
15:15
Iedereen is op zoek naar de perfecte journey. Terecht? - Helen Zuurmond
6
10:00
Wat is de rol van SEO/content in een door advertenties gedomineerde markt? - Brent Meulenberg
10:45
Kan conversie-optimalisatie onethisch zijn? - Joren van Gilst
11:30
De toekomst van de zoekmachine - Martijn Stoelhorst
12:15
Is dataverzameling wel genoeg top-of-mind bij marketeers? - Tije Vlam
13:00
Wat is de rol van SEO/content in een door advertenties gedomineerde markt? - Brent Meulenberg
13:45
Kan conversie-optimalisatie onethisch zijn? - Joren van Gilst
14:30
De toekomst van de zoekmachine - Martijn Stoelhorst
15:15
Is dataverzameling wel genoeg top-of-mind bij marketeers? - Tije Vlam
7
10:00
Creëer een nieuwe klantervaring met Virtual en Mixed Reality - Rob Bakkers
10:45
Personalisatie - Willem Haring
11:30
Starten met marketing analytics: Hoe pak je dat aan? - Jeroen den Uijl
12:15
Context Marketing - Boris Leenaars
13:00
Creëer een nieuwe klantervaring met Virtual en Mixed Reality - Rob Bakkers
13:45
Personalisatie - Willem Haring
14:30
Starten met marketing analytics: Hoe pak je dat aan? - Jeroen den Uijl
15:15
Context Marketing - Boris Leenaars
8
10:00
Hoe verzamel je waardevolle klantprofielen en bereik je deze via verschillende marketing kanalen? - Tim Hoefnagel
10:45
Hoe verzamel je waardevolle klantprofielen en bereik je deze via verschillende marketing kanalen? - Tim Hoefnagel
11:30
Hoe verzamel je waardevolle klantprofielen en bereik je deze via verschillende marketing kanalen? - Tim Hoefnagel
12:15
Hoe verzamel je waardevolle klantprofielen en bereik je deze via verschillende marketing kanalen? - Tim Hoefnagel
13:00
Email Marketing on turbo! - Wouter Theijsmeijer
13:45
Email Marketing on turbo! - Wouter Theijsmeijer
14:30
Email Marketing on turbo! - Wouter Theijsmeijer
15:15
Email Marketing on turbo! - Wouter Theijsmeijer
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
9
10:00
What makes sense for future-proof brands? - Ronald van Schaik
10:45
What makes sense for future-proof brands? - Ronald van Schaik
11:30
What makes sense for future-proof brands? - Ronald van Schaik
12:15
What makes sense for future-proof brands? - Ronald van Schaik
13:00
Zet medewerkers online in hun kracht en creëer échte Employee Advocates. - Theo Reichgelt
13:45
Waarom niet de haas maar de schildpad wint in digital marketing - Jens van der Wegen
14:30
De bloeiende relatie tussen Mobile en Out of home - Melvin van Gom
15:15
Hoe zet je online video in op mobile? - Sanne van der Meer
10
10:00
Content voor merken - Aadjan de Groot
10:45
Data driven social advertising - Aadjan de Groot
11:30
Verbeter de conversieratio van je website met marketing automation. - Fred van Panhuis
12:15
Houd meer van je klanten: verbind data en wees relevant. - Jiska Swarte
13:00
Content voor merken - Aadjan de Groot
13:45
Data driven social advertising - Aadjan de Groot
14:30
Verbeter de conversieratio van je website met marketing automation. - Fred van Panhuis
15:15
Houd meer van je klanten: verbind data en wees relevant. - Jiska Swarte
11
10:00
How to manage Social Engagement in a highly regulated space? - Jeroen Baardemans
10:45
Hoe help je je collega’s actief te zijn op social media, in een omgeving die onderhevig is aan veel wet- en regelgeving? - Jeroen Baardemans
11:30
How to manage Social Engagement in a highly regulated space? - Jeroen Baardemans
12:15
Hoe help je je collega’s actief te zijn op social media, in een omgeving die onderhevig is aan veel wet- en regelgeving? - Jeroen Baardemans
13:00
How can peer-to-peer support improve your overall customer experience? - Wendy Schippers
13:45
Hoe peer-to-peer support de algehele klantenervaring kan verbeteren. - Wendy Schippers
14:30
How can peer-to-peer support improve your overall customer experience? - Wendy Schippers
15:15
Hoe peer-to-peer support de algehele klantenervaring kan verbeteren. - Wendy Schippers
12
10:00
Ontdek en leer de essentiële stappen van experimentatie naar innovatie. - Martijn Beijk
10:45
Ontdek en leer de essentiële stappen van experimentatie naar innovatie. - Martijn Beijk
11:30
Ontdek en leer de essentiële stappen van experimentatie naar innovatie. - Hazjier Pourkhalkhali
12:15
Ontdek en leer de essentiële stappen van experimentatie naar innovatie. - Hazjier Pourkhalkhali
13:00
Hoe houd jij je klanten b(l)ij? - Experts van Incentro
13:45
Hoe houd jij je klanten b(l)ij? - Experts van Incentro
14:30
Hoe houd jij je klanten b(l)ij? - Experts van Incentro
15:15
Hoe houd jij je klanten b(l)ij? - Experts van Incentro
13
10:00
Morgen al merkambassadeurs creëren met employee advocacy - Freek Janssen
10:45
What’s Next in Paid Search? - Teun van den Acker
11:30
Account Based Marketing succesvol inzetten - Leonie Kingma
12:15
Morgen al merkambassadeurs creëren met employee advocacy - Freek Janssen
13:00
Personalization is key in a changing digital world! - Jules-Stephan Pieters
13:45
Personalisatie is essentieel in de veranderende digitale wereld! - Jules-Stephan Pieters
14:30
GDPR will change the rules for marketing automation. European local players will get an advantage on US players - Benoit de Nayer
15:15
GDPR zal de regels voor marketing automation veranderen. Europese leveranciers zullen een voordeel krijgen tegen leveranciers uit de US. - Benoit de Nayer
14
10:00
Hoe zet je data om in sales? - Michael van Koppen
10:45
Hyperpersonalisatie met Customer DNA en Data Driven Creativity - Serge van Marion
11:30
De toekomst van loyalty programs - Bülent Candan
12:15
Hoe zet je social data in voor je content marketing strategie? - Ragna Jansen
13:00
Hoe zet je data om in sales? - Michael van Koppen
13:45
Hyperpersonalisatie met Customer DNA en Data Driven Creativity - Raymon de Kruijff
14:30
De toekomst van loyalty programs - Bülent Candan
15:15
Hoe zet je social data in voor je content marketing strategie? - Ragna Jansen
15
10:00
Scoren met data en creatie - Daphne Mollee
10:45
Scoren met data en creatie - Daphne Mollee
11:30
Scoren met data en creatie - Renske van Kessel
12:15
Scoren met data en creatie - Renske van Kessel
16
10:00
De nieuwe waarheid - Peter van der Graaf
10:45
De nieuwe waarheid - Peter van der Graaf
11:30
De nieuwe waarheid - Peter van der Graaf
12:15
De nieuwe waarheid - Peter van der Graaf
13:00
De nieuwe waarheid - Peter van der Graaf
13:45
De nieuwe waarheid - Peter van der Graaf
14:30
De nieuwe waarheid - Peter van der Graaf
15:15
De nieuwe waarheid - Peter van der Graaf
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
17
10:00
No conflict, no story Brand engagement in a hyper fragmented mediascape - Gijsbregt Vijn
10:45
No conflict, no story Brand engagement in a hyper fragmented mediascape - Gijsbregt Vijn
11:30
No conflict, no story Brand engagement in a hyper fragmented mediascape - Gijsbregt Vijn
12:15
No conflict, no story Brand engagement in a hyper fragmented mediascape - Gijsbregt Vijn
18
10:00
Programmatic TV: toekomstmuziek of binnenkort realiteit? - Michiel Lok
10:45
Programmatic TV: toekomstmuziek of binnenkort realiteit? - Michiel Lok
11:30
Headerbidding - James Prudhomme
12:15
Transparantie & Programmatic - Gerard Moussault
13:00
Online – offline attributie - Lejo Duivenvoorde
13:45
The Basics van Blockchain en Ad Tech - Anke Kuik
14:30
De rol van data in de campagne van &C Chantal Janzen - Raymond Ros
15:15
De rol van data in de campagne van &C Chantal Janzen - Raymond Ros
19
10:00
Mobile conversie optimalisatie - Josse Dorleijn
10:45
Mobile conversie optimalisatie - Josse Dorleijn
11:30
Commerce on the go - Michiel Munneke
12:15
Commerce on the go - Michiel Munneke
13:00
Online Video Advertising – current trends and shaping the future - Kevin Fox
13:45
Online Branding - Michael Overzier
14:30
Ahold Delhaize: Retail Publishing is data! - Joep Smeets
15:15
Bol.com: van retailer naar advertentieplatform. - Jeroen Sitskoorn
20
10:45
Adblocking hebben we zelf in de hand - Bart Zoetmulder
11:30
Adblocking hebben we zelf in de hand - Bart Zoetmulder
12:15
Adblocking hebben we zelf in de hand - Bart Zoetmulder
13:00
Helping Heart: “An amazing example of social innovation” - Silvia van Hooft
13:45
Visuele contenttrends 4business - Kirsten Jassies
14:30
Visuele contenttrends 4business - Kirsten Jassies
15:15
Visuele contenttrends 4business - Kirsten Jassies
21
10:00
Hoe zorg je voor waardevolle resultaten bij de inzet van b2b content marketing? - Bart van Zevenbergen
10:45
Building digital commerce teams - Sebastiaan Berkvens
11:30
Data Management Platforms – holy grail of loze belofte? - Maurits van der Does
12:15
Winnen in een internationale online B2B omgeving. - Wing Cheung
13:00
Data Management Platforms: Holy grail of loze belofte? - Maurits van der Does
13:45
Micro-Influencers: how reach becomes irrelevant - Ruben Stuurman
14:30
Micro-Influencers: how reach becomes irrelevant - Ruben Stuurman
15:15
Micro-Influencers: how reach becomes irrelevant - Ruben Stuurman
22
10:00
Hoe klopt het digitale commerciële hart van jouw organisatie? Tips voor een optimale afstemming tussen digital marketing en sales. - Rik de Fluiter
10:45
Hoe klopt het digitale commerciële hart van jouw organisatie? Tips voor een optimale afstemming tussen digital marketing en sales. - Rik de Fluiter
11:30
Hoe klopt het digitale commerciële hart van jouw organisatie? Tips voor een optimale afstemming tussen digital marketing en sales. - Rik de Fluiter
12:15
Hoe klopt het digitale commerciële hart van jouw organisatie? Tips voor een optimale afstemming tussen digital marketing en sales. - Rik de Fluiter
13:00
Mind the Gap between content marketing and employee advocacy - Martijn Rademakers
13:45
Mind the Gap between content marketing and employee advocacy - Martijn Rademakers
14:30
Help! Ik ben marketeer in een grote organisatie - Pim Jonker
15:15
Help! Ik ben marketeer in een grote organisatie - Pim Jonker
23
10:00
Mind the Gap between content marketing and employee advocacy - Martijn Rademakers
10:45
Mind the Gap between content marketing and employee advocacy - Martijn Rademakers
11:30
Mind the Gap between content marketing and employee advocacy - Martijn Rademakers
12:15
Helpt jouw website je bezoekers om zo snel mogelijk hun doelen te behalen en zo jouw omzet te verhogen? - Roy Huiskes
13:00
Helpt jouw website je bezoekers om zo snel mogelijk hun doelen te behalen en zo jouw omzet te verhogen? - Rudger de Groot
13:45
Helpt jouw website je bezoekers om zo snel mogelijk hun doelen te behalen en zo jouw omzet te verhogen? - Rudger de Groot
14:30
Helpt jouw website je bezoekers om zo snel mogelijk hun doelen te behalen en zo jouw omzet te verhogen? - Rudger de Groot
15:15
Helpt jouw website je bezoekers om zo snel mogelijk hun doelen te behalen en zo jouw omzet te verhogen? - Rudger de Groot